9.4.2007 19:16

nieminen-racing kirjoitti:ei liity nyt vertailuun mutta. oisko kellään nurkissa tai tutulla husabergin sylinterii 1997-2000 400cc-600cc
ostan heti jos löytyy


http://www.teamorthen.com/isoHusabergKUVA.jpg ;)

9.4.2007 19:20

nieminen-racing kirjoitti:kellään tietoo saako suomest tohon 2000 malliin jostai änkkärii esim akraa?


Remus

Akra, esim.


Miten ketussa muuten noi osotteet sais sisällytettyä noihin sanoihin :S
Viimeksi muokannut Nks päivämäärä 9.4.2007 19:41, muokattu yhteensä 1 kerran

9.4.2007 19:38

Nks kirjoitti:
nieminen-racing kirjoitti:kellään tietoo saako suomest tohon 2000 malliin jostai änkkärii esim akraa?


Remushttp://www.motokonig.fi

Akra, esim.http://www.allright.fi


Miten ketussa muuten noi osotteet sais sisällytettyä noihin sanoihin :S


"[url=linkki]sana[/url]"

9.4.2007 19:41

Thänks

sylkkä

9.4.2007 21:31

Purkuosat.net tuli ainakin hetki sitten yks husabergi purkuun ja konekkin näytti olevan mukana

10.4.2007 14:17

joo örthenin sylinteri on kunnossa mutta ne pyytää siitä enemmän kuin mitä toi vanhan pinnotus ois. ja purkuosat.netissä siitä on sylinterinputki halki.
joten lähetetään toi vanha pinnotukseen.
niin putkista akra ei kuulemma tee noi vanhoihin
täytyypä ottaa yhteyttä motokönigiin

17.4.2007 22:08

Kävin tänään testaan uutta 650 husaaja kyllä mä ostan sen sitten jos ei löydy mieleistä käytettyä.
Pistäkää mulle yv:tä jos on tarjolla smotoa.
500cc->
2000->
Viimeksi muokannut ruikku päivämäärä 18.4.2007 10:39, muokattu yhteensä 1 kerran

18.4.2007 7:02

ruikku kirjoitti:Kävin tänään testaan uutta 650 hussee ja kyllä mä ostan sen sitten jos ei löydy mieleistä käytettyä.
Pistäkää mulle yv:tä jos on tarjolla smotoa.
500cc->
2000->


miten sun hussen koeajot liittyy husabergiin ja mikäs se tollanen 650 husse edes on? tarkotatko kenties 610? :o

18.4.2007 10:40

isoEGO kirjoitti:
ruikku kirjoitti:Kävin tänään testaan uutta 650 hussee ja kyllä mä ostan sen sitten jos ei löydy mieleistä käytettyä.
Pistäkää mulle yv:tä jos on tarjolla smotoa.
500cc->
2000->


miten sun hussen koeajot liittyy husabergiin ja mikäs se tollanen 650 husse edes on? tarkotatko kenties 610? :o


En kuin husabergiä...Sori kirjotettu hiukan väsyneenä

18.4.2007 20:08

Juu eli itse ostin juuri tuon FS650e:n . saapui pari päivää sitte. Eli kokemusta ei vielä löydy paljoa mutta tässä kun kilometrejä kertyy niin voin laittaa omaa mielipidettä kyseisestä pyörästä. mutta ainakin näin jo etukäteen voin sanoa, että kaverilla on samanlainen, tosin pari vuotta vanha ja sen mukaan on ollu tosi hyvä pyörä ja pelittäny moitteetta.

22.4.2007 21:48

Millaiset huoltovälit tässä 650e:ssä on? Olisi vähän tuo 2006 Special Edition kiikarissa.

23.4.2007 16:19

klrp kirjoitti:Millaiset huoltovälit tässä 650e:ssä on? Olisi vähän tuo 2006 Special Edition kiikarissa.


Tiheä, öljyjä saa vaihdella 5-10h välein ja venoja tarkistaa ainakin alussa nyt 15h välein, mutta jos ne ei tunnu löystyvän, niin kyllä tota tarkastusväliä voi vähän venyttää sit. Männällä ajaa kadulla yhen kauden. Radalla 80-100h.

23.4.2007 16:54

Ensi vuonna pitää varmaankin tuollainen kuusipuolikas hommata, jos ei mitään kauhutarinoita kestävyydestä ilmene.. Itse en aja enkä ajattele edes ajavani kuin 50-100km pitkiä siirtymiä yhteen menoon ja niitäkin harvoin, joten eiköhän tuo silloin sovi minunkin ajooni.. :P Harmi, että hankintahinta on noin kova.. Toisaalta ylivuotisiakin saattaa ensi keväänä olla vielä jäljellä. Huoltovälihän näissä on tiheä, mutta hauskuuskerroin onkin sitten astetta suurempi :P

23.4.2007 19:13

EiNiinNopea kirjoitti:Ensi vuonna pitää varmaankin tuollainen kuusipuolikas hommata, jos ei mitään kauhutarinoita kestävyydestä ilmene.. Itse en aja enkä ajattele edes ajavani kuin 50-100km pitkiä siirtymiä yhteen menoon ja niitäkin harvoin, joten eiköhän tuo silloin sovi minunkin ajooni.. :P Harmi, että hankintahinta on noin kova.. Toisaalta ylivuotisiakin saattaa ensi keväänä olla vielä jäljellä. Huoltovälihän näissä on tiheä, mutta hauskuuskerroin onkin sitten astetta suurempi :P


Kyl ne kestää... ja kyllä sä severan gassusta saat myydessä, että ei sillein niin paha kynnys hankkimiseen ;) mut mut, ne kauhutarinat on tullu noista 90-luvun lopun husista, joissa kannen voitelu toteutettiin roiskimalla öljy nokille ja venoille. Joillakin se pelas kuin unelma, joillakin ei alkuunkaan toiminu ja pyörä aina rikki. Husseissakin oli muuten hetken toi sama, mutta nykyäämpä ei enää mistään löydy tuota :) Kyl se kestää ja Joonan_ pyörä anto livenä tosi laadukkaan vaikutelman, vaikka en sit hirveen kauaa nähnykkään :)

23.4.2007 20:14

Totta, kaipa siitä sen yli 6k nappaa ja loput vaikka lainaten :D Ja siis laadukkaitahan näiden pitäisi ollakin, kuitenkin KTM:n alaisuudessa valmistetaan.. Hieman vain hirvittää tuo kisamaisuus, mutta 60hv/60Nm takarenkaalta ei kuulosta loppujen lopuksi hirveän kisaiselta kun vertaa vaikka Hussen 510, jossa suunnilleen saman verran tehoa, mutta kuutioita ~120 vähemmän..