25.10.2007 15:28

Mahtaisko kellään olla mitään tietoa mist sais 16.5 tuumasia renkaita?

25.10.2007 19:05

Harvassa voi olla liikkeet joilla noita on, syynä ehkä todella pieni kysyntä...

25.10.2007 19:08

Karvan0ppa kirjoitti:Harvassa voi olla liikkeet joilla noita on, syynä ehkä todella pieni kysyntä...

jepjep mut tarvis nyt jotku löytää :D

25.10.2007 19:13

Hyvä ostaa ensin kalliit pallot ja sitten ihmetellään jälkikäteen kun ei saa kumeja :D

25.10.2007 19:29

Tuskin katurenkaita ainakaan saa mistään. Marssit vaan mp-kauppiaalle ja ilmaiset tarpeesi, kyllä niiltä löytyy luetteloista supermotogummeja.

13.11.2007 20:04

Minkähän arvoset ja laatuset mahtas olla semmoset vannekehät kun Akron/Arkon(tjsp?) vai kirjotinkohan edes oikein.. Jotkut espanjalaiset kuitenkin kuulemma, olis vaan tiedossa yks setti niin aattelin kysellä ennen kun ostan. En löytäny googlettamalla mitään niin aattelin kuitenki täältä kysästä :D

13.11.2007 20:06

Taidat tarkottaa akront merkkiä. Ihan laadukas, jossain määrin myös legendaarinen, syytä tosin en tiiä mut niin puhutaan.

9.1.2008 19:30

mistä tietää mitkä pinnat ostaa? ku 21"->17" ei taija käydä pinnat?

vai pitääkö ne ite jotenkii tehä?

12.1.2008 14:07

Jos lähtee nyt supermotoa ajamaan, niin kuinka paljon niitä renkaita nyt sit oikeasti kuluu? Mun käytös nyt menis varmaa vuosi mutta paremmal kuskil?


Esim jos treenais viikonloput?

12.1.2008 14:58

Kyllä yhdellä eturenkaalla ja parilla,kolmella takarenkaalla jo yhden kesän harrastaa.

13.1.2008 16:13

En tiedä liittyykö aiheeseen, mutta mistäköhän saisi akselien päähän laitettavia (tai mihin ikinä kiinnittyvätkään) "tatteja" kaatumisien varalle. Lähti tuo ktm alta ja etuvanteeseen tuli ikävät skraidut, kuin myös etuakselin päähän ja takahaarukkaan. Säästyisi sitten pyörä pahemmilta vaurioilta.

13.1.2008 16:56

Duell kirjoitti:En tiedä liittyykö aiheeseen, mutta mistäköhän saisi akselien päähän laitettavia (tai mihin ikinä kiinnittyvätkään) "tatteja" kaatumisien varalle. Lähti tuo ktm alta ja etuvanteeseen tuli ikävät skraidut, kuin myös etuakselin päähän ja takahaarukkaan. Säästyisi sitten pyörä pahemmilta vaurioilta.


Täällä on noita. Kieleks Englanti -> Chassis/Suspension/ Luggagesystems -> Fork & Shocks, siinä 5. ja 6. tuote :)

14.1.2008 10:08

Harvoin näkee näin selkeitä ohjeita. Kiitos ja kumarrus :) Mietityttää vaan maksanko kuinka paljon ylimääräistä siitä, että tuotteen kyljessä lukee ktm :?

14.1.2008 17:00

Duell kirjoitti:Harvoin näkee näin selkeitä ohjeita. Kiitos ja kumarrus :) Mietityttää vaan maksanko kuinka paljon ylimääräistä siitä, että tuotteen kyljessä lukee ktm :?


halvemmalla pääset, jos laitat skeden renkaat sinne päihin. maalaat ne renkaat, ni on hienokki vielä ;)

14.1.2008 21:03

Kattelin, että akselihan tuossa pyörässä on ontto. Eli tanko vaa läpi, kierteet päihin ja vaikkapa nuo skederenkaat ottaan iskuja vastaan. Pientä modausta toki vaatii, mutta eiköhän se siitä. Jotai hiukan leveempää ratkasua ku skeden renkaat haluisin kyllä laittaa, mut kahtotaa kahtotaa ;)

MUTTA ettei mee iha offtopiciks ni kysytään nyt samalla haittaako jos etuvanteen reunasta "hioutunut" muutama milli pois?