5.9.2006 20:36

Hemu_91 kirjoitti:Mistä sais sitten hyvät ja mahd. halvat vanteet, kun yks tyyppi oli tuolta symoticilta tilannu, ja 2 viikkoa olivat kestäneet suorina, joten mistä sais sellaset vanteet, jotka kans pysyis suorina?


Missähän käytössä meni? Tiedustelin just niin kukaan ei oo viä Symoticille palauttanu noita vanteita takasin ja helvetin moni ajaa motoo kisaakin noilla Rexfelgenin vanteilla. Ja Symoticista ei kai muita kehiä saakkaan kun Rexfelgen?

5.9.2006 20:41

Lauri- kirjoitti: Ja Symoticista ei kai muita kehiä saakkaan kun Rexfelgen?


Sanremoja ne on. Se lukee niitten sivuillakin.

5.9.2006 21:39

hostile kirjoitti:
Lauri- kirjoitti: Ja Symoticista ei kai muita kehiä saakkaan kun Rexfelgen?


Sanremoja ne on. Se lukee niitten sivuillakin.


No prkl ite sieltä tilanneena mulla lukee kyllä Rexfelgen racing. :D

Oho. Taisin olla väärässä, vanteessa lukee rexfelgen kuitenkin.

http://www.symotic.com/pics/SYM_06_1.jpg

Miten noissa voi sitten lukee Rexfelgen? Jotenkin samaa puljua? Joku vois selventää.

5.9.2006 22:19

Kaippa minä sitten tilaan tuolta. Onko nuissa vanteissa minkänäkönen takuu? Sillä tyypillä meni etuvanne vinoks 2 viikon endojen ja stoppailuiden jälkeen.

6.9.2006 8:47

Hemu_91 kirjoitti:Kaippa minä sitten tilaan tuolta. Onko nuissa vanteissa minkänäkönen takuu? Sillä tyypillä meni etuvanne vinoks 2 viikon endojen ja stoppailuiden jälkeen.


Kyllä on takuu ainakin ton 2 viikkoo. Valmistusvikahan noissa vanteissa oli pakko olla, ei pitäisi mennä endojen jälkeen vinoon. :)

Sano sille kaverille että ottaa yhteyttä tonne niin saa varmana uudet. Vaikee vaan uskoo että ton tason vanteisiin mitään valmistusvikoja tulee, että taitaa olla kakkaa tommoset puheet. Paitsi totta kai jos se oli kaverin serkun veli, niin sitte..

6.9.2006 17:55

Lauri- kirjoitti:
hostile kirjoitti:
Lauri- kirjoitti: Ja Symoticista ei kai muita kehiä saakkaan kun Rexfelgen?


Sanremoja ne on. Se lukee niitten sivuillakin.


No prkl ite sieltä tilanneena mulla lukee kyllä Rexfelgen racing. :D

Oho. Taisin olla väärässä, vanteessa lukee rexfelgen kuitenkin.

http://www.symotic.com/pics/SYM_06_1.jpg

Miten noissa voi sitten lukee Rexfelgen? Jotenkin samaa puljua? Joku vois selventää.


http://www.gianettiruote.com/

Katos, samaa puljuahan ne on:P Rexfelgen on laatumerkki joten ihan hyvä juttu.

6.9.2006 21:10

Eli siis symotic myy Sanremon vanteita, jotka ovat taas Rexflengerin valmistamat, jotka ovat laadukkaita?

12.9.2006 16:06

Mistähän jengi ostaa näitä erivärisiä kumeja esim keltasia ja vihreitä?

12.9.2006 17:25

mc-scatterilla on jotain, merkki on tomahawk

vanteet

24.9.2006 15:22

paljonko tollasista rexfelgen moto vanteista vois pyytää. ku aattelin myydä ne..niis on tm keskiöt ja vanteet on suorat

Renkaat

26.9.2006 19:24

jos jollai on sendai capoeiraan hyvät crossi kumit/vanteet nii ilmottelee mulle,yksityis viestilläkiitos!

Re: Renkaat

29.9.2006 17:07

N00b kirjoitti:jos jollai on sendai capoeiraan hyvät crossi kumit/vanteet nii ilmottelee mulle,yksityis viestilläkiitos!


Häivy.

20.11.2006 1:07

Kenelläkään tietoo, että kuinka levee smotovanne menee taakse puolikkaaseen 05 vm 2t kotariin (exc) ?

Kysyn nyt täältä kun en parempaakaan topiccia löytäny.
Kiitos ja anteeksi !

20.11.2006 12:36

Belray kirjoitti:Kenelläkään tietoo, että kuinka levee smotovanne menee taakse puolikkaaseen 05 vm 2t kotariin (exc) ?

Kysyn nyt täältä kun en parempaakaan topiccia löytäny.
Kiitos ja anteeksi !

4.5 tuumanen luulis menevän, en mene varmaksi sanomaan, motokeitaalle ku soitat ni luulis tietoo löytyvän.

20.11.2006 17:05

Latexdude kirjoitti:
Belray kirjoitti:Kenelläkään tietoo, että kuinka levee smotovanne menee taakse puolikkaaseen 05 vm 2t kotariin (exc) ?

Kysyn nyt täältä kun en parempaakaan topiccia löytäny.
Kiitos ja anteeksi !

4.5 tuumanen luulis menevän, en mene varmaksi sanomaan, motokeitaalle ku soitat ni luulis tietoo löytyvän.

Juu, täytyy varmaan soittaa, kun ois ihan ok Lc4:n motovanteet myynnissä. Takanen on 5 tuumanen ni se vaan askarruttaa että mahtuuko :)