11.10.2006 0:12

Modano kirjoitti:Jokos jengi on valmistautunut tulevaan jääratakauteen?
Ite hommasin uuden jääratapyörän jo hyvissä ajoin.
Kuljetus kalusto on laitettua kuntoon, uusia ajokamoja on hankittu yms pientä.

Iceroadracingin sivuilla näyttäis olevan Kisarenkaan mainos, jääratarenkaat ois tarjouksessa toistaiseksi.
3.50-19 Duro 110¤
80/100-21 Duro 120¤

Hiukan mainostusta :D
Ite ei tarvii tälle kaudelle hommata uusia renkaita, pyörän mukana tuli hyvät jääratarenkaat, ja entisiä hyväkuntoisia renkaita löytyy myös.

Toivotaan että tulis hyvät jäät tänä vuonna!


Onhan tässä alettu, renkaita tilattu nippu... Pyörä pillunpäreinä. Syltty pinnoitukseen lähdössä, kanki vaihdossa... Iskarit simmitettävänä...jarrut levällään..

anyway rungossa ei oo kiinni mitään. saa nähän valmistuuko jäille.

kevlaripukukin tuli hommattua..kiitoksia keuruulle päin.

kuljetuskalustona appiukon hiace mallia täplä :D

Jake

11.10.2006 10:13

Mä oo vielä kerenny mitään tekemään jääradan hyväks. Aattelin vielä jonkun aikaa ajella crossia. Renkaat oon jo alustavasti tilannu ja alustan shimmitys ja huolto kans, kunhan tilataan ensin käypäset jouset. Pyörän tekniikkaan ei oo tulossa muutoksia. Alakerta remontin jäljiltä oon ajanu 25h ja kanteen laitan uudet venat jäärataa varten. Uudet nokat ja JD:n sytkät tietysti himottais, mut ei taida varallisuus riittää.

11.10.2006 13:13

Eihän nuo nokat niin kalliita ole, 150usd kipale?
Eikä ylikokovenatkaan olisi kuin 1000 lisää! ;)

11.10.2006 13:51

Paljos tuon hintasissa nokissa oli nostoa enemmän? Ite kun keväällä mitailin vakio nokkia ja vertailin noihin ns. viri nokkiin, halvoissa nostoa oli vain vähän enemmän ja asteissa pikku ero. Noi halvat toimii vielä stanu venttiilin jousilla.

11.10.2006 18:03

Paha mennä sanomaan kun en tullut mieleen mitata kun niitä hypistelin. ProCircuitin ja Hotcamin nokat menee aikalailla kuitenkin tuohon 150usd/kipale haarukkaan.
Onko korkeapainemäntä jo hommattuna?

11.10.2006 20:00

Niitä hotcamin nokkia just kattelin ja muutos ei ollu kovin raju. Kyllä ihan stanu männällä mennään ja taitaa ens talvi mennä samoilla muutoksilla kun ennen eli kannen kanavat ja pakoputki.

11.10.2006 20:09

Ne Pro Circuitin nokat maksaa n. 300$ kipale. Ja tulevasta talvesta sen verran, et sain just vanhan mopon myytyä. On vaan vaikeeta päättää, et mikä merkki ois mieleinen. Mut pikkunelarissa pysyn kuitenkin.

11.10.2006 20:31

Niinpäs olikin että prosarin on 300/kpl.
Missäs pojat käyttää kantensa laitettavana?
Hondasta ei ainakaan mitään pahaa ole kuulunut?

E. Mikes; mitä imupuolella oli nostot?

11.10.2006 22:12

Ainakin vielä osassa -06 mallin Hondissa venttiili/ohjuri ongelmat jatkuu. Tutulla ajotunteja 40 ja imuventtiili rupes kantamaan sekä ohjurit väljät. Uudenkin Hondan moottoria haukutaan tehottomuudesta, mut kai siitäkin sais ihan ok pelin. Ite oon kansityöt teettäny Pieksämäellä H. Makkosen hoivissa ja toi Mikeksen kansi on Ruotsista herra Blixtin käsialaa. Ja imupuolen nostot Kawa/Suki oli muistaakseni 8.6mm...

12.10.2006 11:03

Hondan peli vai tehoton :o
9,4 nokan mallit olisi tutulla, pitäisköhän koittaa?
On kyllä varmaan turhan raju, vakiojousilla kelluu satavarmasti. Pistäkeehän kuvia imupuolelta!
Koitan napata tässä vloppuna kallion 250yamahan kanavista fotoa.

Niin ja minähän puhuin silloin että suitsan alla päästelisin, not. Muuten kyllä mutta se pyörä on myyty.
Jos vaikka joukkuekisaan pääsisi toisella noista vesan pyöristä. Piikkiä ei mitään mieltä pistää jäälle.

12.10.2006 12:11

Kaikki vakiopelit on tehottomia jäälle =D

Aika löysät noi vakiojouset on joten ei niillä passaa paljon nostoja lisäillä. Itelle tulee rosteri venat ja jäykemmät jouset niin sillon vähän rajummat nokat ois mahdolliset, mut se raha puuttuu taas peliin.

Toi 04-mallin kansi on suht huono aihio lähteä työstämään, mut kyllä siitä vielä huipputehoakin saa ulos. Mulla myös pakopuolelta muokattu, joten tehoalue siirtyny hieman ylemmäs. Huippunopeudessa kuitenkin pärjää ja ajettavuus ihan ok, ainakin jos vertaa 125cc peleihin. Voin ottaa kuvia syksymmällä, kunhan alan laittamaan pyörää jääradalle.

Totuus on ettei 2t piikillä pärjää (Kalliota tai Wehnää ei lasketa). edellistalvena oli alla viimesilleen laitettu 125cc honda, jossa huipputeho renkaalta vähän yli 40hv ja voin sanoo ettei ollu amatöörin vehje :) Kyllä se suoralla meni, mutta aika äkäsesti tuli voima peliin ulostuloissa.

12.10.2006 12:29

Raha. Kaiken ja pahan alku, sitä kun olisi tuhottomasti ylimääräistä niin avot. Mutta eihän nokat niiin kalliita ole, käytettynäkin saisi ;)

04-kantta en ole nähnytkään auki niin paha sanoa siitä mitään. Vesan pyörän kansi ei kyllä näyttänyt mun silmään kovin hyvältä. Tai no riippuu tietysti aina mitä hakee. Ei siinäkään pyörässä (250f) loppupeleissä niin paljon max. tehoa ole mutta käyttöalue sitäkin parempi ja alusta aivan pirun hyvä. Vakionokilla.

12.10.2006 12:39

Onhan se alusta aivan ensarvosen tärkee. Oma ei viimevuonna ollu kovinkaan helmi, mut paljon kun tekee ite niin se rupee näkymään :) Onneks asia muuttuu ens talvelle, antaa ammattilaisten tehdä niin tulee hyvä. Saattaa toi alusta lisätä nopeutta hieman enemmän, kun noi muut viritykset mistä oon haaveillu..

12.10.2006 16:59

Ilmeisesti siis kesällä kuultu huhu, et M. Mononen on hankkinut Veskun jääratapelit pitää paikkaansa. Onko se Vesku ajanut sillä pikkunelarilla ihan vakioputkella?

12.10.2006 17:04

No eihän se niitä ole hommannut, isipappa kylläkin.
eeiii siinä vakiota ole, kait. Ei mun mielestä ainakaan, täytyy tutkia peliä tarkemmin kun eksyn sinne.