Lähetä vastaus

13.2.2006 20:31

Ilmoitin eilen itteni Mäntsälän skabaan B250 -luokkaan. Suzuki levis, joten näillä näkymin ajellaan sitten Honkkelilla. Joutuu vähän tutustumaan pyörään ennen sitä, mutta eiköhän tuo tuosta sutjaannu.

25.2.2006 18:56

Hih. Debyytti.

Piikkilähtö meni ihan susiksi, tosin en ehtinyt kun parisen kertaa teistailemaan koko pyörää ennen varsinaista kisaa. Koko talven kumminkin ajanut puolikkaalla niin vähän outohan se oli Lähdössä jäin heti hännille ja sieltä onkin sitten enää vaikea nousta sijoja ylemmäksi.

Puolikkaiden lähtö onnistuikin sitten todella paljon paremmin ja olin siellä ihan kärjen tuntumassa ensimmäiseen kaarteen mentäessä. Mutta kanttia puuttui näin alkuun ja annoin kovempien mennä ensin. Vässykkä. Loppu kisa ajeltiin sitten takaa edellä ajanutta kuskia. Ruutulippua heilutettiin kuitenkin juuri h-hetkellä ja takaa-ajo jäi vain takaa-ajoksi. :)

Lisää joutuu trenaamaan kovasti ja kisakokemusta hankittava. Se jäänee kuitenkin ensi talveen.

25.2.2006 23:07

Hah onse kallion vehje aika vessa, vieläkään saanut toimimaan sitä. Joku mystinen sähkövika siinä on.
Kuten kotareissa tuntuu olevan melko yleistä.

Kaverilla mennyt melko hyvin kisat 2x b-500 voitto ja piikeissä 2 ja 4.

27.2.2006 0:46

Oli ihan jees vkl, hauskaa... Hyvät kisat la ei oikeen ollu yritystä ja liian nopeet kaverit, sija sen mukanen.. Järvenpäässä karsinta meni hyvin, mut rengas puhkes ja ajamaton rengas alle (lue ei jaksanu vaihtaa uutta sisukumia) ei oikeen startti onnistunu..:)

27.2.2006 10:14

Mullakan ei oikeen startit onnistunu ku oli niin kova jää että pitoo ei ollu paljoo. Karsinnoissa jäin viivalle sutiin, mutta sain senverta porukkaa ohitettua että pääsin kisaan. kisassakin otin aika paskan lähdön, mutta pääsin nouseen vähäsen.

27.2.2006 13:21

Mä olin eilen sen karsinnan kolmas, mut se kisa oli sit hankala. On se vaan niin uskomatonta miten paska pito ajamattomassa renkaassa voi olla. Startissa jäin viivalle sutimaan, kaverit sano et kaks oli startissa mun takana. Parin kierroksen jälkeen rupes rengas toimimaan ja nousin lopulta seittemänneks 15s kärkeen hävinneenä. Ois vaan ollu kiva päästä paremmalla renkaalla kisaan, ni oisin voittanu kaikki!! Tai ehkä en kuitenkaan, mut kärkitaistelussa oisin voinu pysyä mukana.

28.2.2006 11:49

Et sinä mihinkään ois päässy!!! Mut Orivedellä sit katotaan kuka on kuka...

28.2.2006 23:47

Hieno homma että täältäkin löytyy näin paljon kuskeja. :)

Kyl se niin on, että nelari pitää ensi kaudelle hommata. Ei tommosella vanhalla kakstahtirojolla saa enää mitään aikaseks uusien pyörien seassa. On se nelari vaan niin ripee lähtemään viivalta ja kurveista.

28.2.2006 23:55

Tottahan se et nelari on harrastelijan käytössä nopeempi, mut kyllä tosi kuskit viel kakstahdilla pärjää..

1.3.2006 21:30

Jeps, eli sain vihdoin ja viimein uuden ketjunlaahaimen tohon rämään, joten jos lomalla vaan kelit sallii niin jokapäivä jäälle.
Oma rata oottaa tossa parinsadan metrin päässä :P autolla on vaan tullu siinä ajettua...

2.3.2006 20:25

Lisäsin galleriaan pari kuvaa tältä talvelta. Selviääpä henkilöllisyys samalla, ni pääsee avautumaan päin naamaa... :)

5.3.2006 14:07

Jeps, olipas taas mukaavaa pöristellä jäällä.
Kelikin mitä mainioin. Ja pyörä toimi hyvin.
Pysys vaan koko viikon lämpötila 5 - 10 miinus asteen välillä...

5.3.2006 21:40

Samaten, tuli taas pitkästä aikaa käytyä auratulla radalla. Aika lyhyt se oli ja tiukkaa mutkaa, kun autolla pyöritelty pääsääntöisesti. Sentti lunta radalla, vähän pakkasta, ajokaveri ja pyörä toimii. Pirun siistiä.
Alkoi ajokin sujuun siinä pienen totuttelun jälkeen ja tuntui et vauhtia rupes löytyyn mukavasti. Aika karua hommaa vaan piikillä ajaa, kun ei jaksa vetää jos pääsee liikaa linkkuun, edes noilla enskapiikeillä. Nooh, kaippa helpottaa, kun on aikasemmin tullu ajeltua sänkirossia ja speedwayradalla pyöritelty.

6.3.2006 12:41

Fleshgear kirjoitti:Aika karua hommaa vaan piikillä ajaa, kun ei jaksa vetää jos pääsee liikaa linkkuun, edes noilla enskapiikeillä.


:D Olitkos ihan tosissas tuon lauseen kanssa....?

6.3.2006 12:55

Kyllä kyllä, syö kaiken vauhdin pois ja tulee mutka-ajosta tavallaan nykivää. Puolikas taas jaksaa paljon paremmin, jos lähtee tavallaan vähän 'liikaa' tai 'yli', kun pitää vaan narun kireellä. Eipä ole tullu testattua piikkisellä rossipyörällä vetää jäärataa, kaippa siinä jotain eroa on. Isommilla on kylläkin tullu kokeiltua.
Lähetä vastaus