29.7.2007 19:13

ite ajan kadulla ja vaihan öljyt n. 750 km välein, suodattimen joka toinen kerta. on kyllä aika kuraa jo noitten kilsojen jälkeen. kytkin öljy myös menee aika nopeesti huonoks.

30.7.2007 0:14

ostakaa mun smr. pitää saada poes!

30.7.2007 17:39

nyt kun aletaan mainostamaan niin ostakaa munkin!

mitäs muuten olet tehnyt pyörällesi kun löytyy 62 heppaa renkaalta?

31.7.2007 13:44

piristäny

31.7.2007 16:49

Escalator kirjoitti:piristäny


kerroppas tarkemmin. rupes kiinnostamaan...

31.7.2007 20:30

niin muakin. mulla on akran putki ja säädön jälkeen oli 56hv. escelatorilla on vakioputki (ainakin kuvissa) ja muka 6hv enemmän kun mulla. taitaa olla myyntipuheita

31.7.2007 21:28

mites mä oon ymmärtäny että tollasessa on vakionakin jo 60 hv?

31.7.2007 21:31

noi mun ilmottamat tehot on takarenkaalta (niinkuin escelatorkin)

31.7.2007 22:31

räplääppä vähän venttiilejä tai vie osaavalle ni sit repii. ja kokeile samalla isompaa kaasutinta. ja ei tarvi inistä. tehoputkilla tee mitään, markkinointikikkaa vaan. Pojat kalevan mp huollolla ihmettelikin et mitä helvettiä näille venoille on tehty ku käytin huollossa. smr:rräst saa helpolla varmaan 68 heppaa. tai ei ehkä niin paljoa mut jos yrittää niin lähelle pääsee. :) mut tosiaan jutelkaa joillekkin veteraaneille jotka oikeasti osaa niin ehkä ne osaa laittaa pirteämmäksi tommosen smr:rän. ainoa haitta tässä asiassa on se et hussest tulee juoppo ja vielä tiehämmäksi menee huoltovälit. ja kumi kuluu ku urku aukeaa!

31.7.2007 22:53

Tuosta kommentista ei kauheesti mitään selvinny, paitsi ettei sulla oo hajuakaan ton pyörän moottorin muutoksista. Vai haluutko vähän selvittää mitä meinaat venttiilien räpläämisellä.

31.7.2007 23:12

enköhän mä sitä meinaa et vaihtaa krossiventtiilit siihen ja tyhjäkäynti ym. suuttimet isommaksi ja kaasuttimen vähän yli nelikymppiseks.kokeilin sitä vähän aikaa sitten mutta tein siitä vakiokuntosen johtuen siitä että ei oikeen kone loppupeleissä tykkää tommosesta ja myös sen takia että tankki huomattavasti nopeammin tyhjä ku ennen. ilmoitukseen mistä evo^ nalkutti en ole jaksanu vaihtaa. pitäis viedä penkille ja kattoo paljon siinä nyt sitten olis. älkää turhaa ottako ressiä. ja kokeilkaa samaa! en kyllä suosittele tätä toimenpidettä pidemmäksi käyttöajaksi jos haluaa että kone kestää mut kokeilla kannattaa jos ylimäärästä hilua on tuhlata. meinaan repii ihan kivasti voin kertoa.

1.8.2007 8:12

Nyt en oikeen tajua tota venttiili juttua. Mikä niistä ns. crossiventtiileistä tekee erilaiset, jotta niillä olisi mitään vaikutusta? Ja se isompi kaasarikin vaikuta enimmäkseen bensankulutukseen. Ei ole tarvinnu kaasareita isontaa, vaikka kannesta kanavat muotoiltu, puristusta nostettu, nokat teetetty, putki- ja sytkä vaihdettu. Hauskinta siinä on, että seosta jopa laihennetty alkuperäisestä.

1.8.2007 15:06

ne on agustalta tilattavissa olevat venttiilit (4kpl). jotenkin napakkaammat ja äreämmät ku vakiona noissa smr 510. kestävyys ei oo sama mut potkii ja tarkotettu just crossiin. en tie löytyykö jossain netissä niistä kuvia/ tilausmahdollisuuksia suomessa mut ulkomailtahan ne tulee. vois illemmalla selailla ja ettiä niitä netist.

1.8.2007 15:57

Escalator kirjoitti: tehoputkilla tee mitään, markkinointikikkaa vaan.

vaikuttaa se penkissä tehoihin sen 2hp ja teho ja vääntöalue menee jonkun verran laajemmille kierroksille.

1.8.2007 18:26

evo^ kirjoitti:
Escalator kirjoitti: tehoputkilla tee mitään, markkinointikikkaa vaan.

vaikuttaa se penkissä tehoihin sen 2hp ja teho ja vääntöalue menee jonkun verran laajemmille kierroksille.


2 tahtisis ku turbo. nelareissa ääni ja dynos pieni ero.