5.3.2015 15:57
Hienoa, että jakaa kuvia muille myös...
Siis jotenkin tuntuu että olisi saanut jostain "huonoa mainetta"..
No eipä näitä tule joka kadunkulmassa vastaan
5.3.2015 16:22
Kevaripuolelta varmaankin tullu husgvarnalle yleisesti huonoo mainetta
5.3.2015 18:10
Joo ja muutenkin tuossa yhdellä Englantilaisella oli jotain höpinöitä, sama jenkki...
Mutta minä olen ollut tyytyväinen ja veli oli ja vielä yhdellä kaverilla oli myös, tuli vain yhden kerran ajetuttua. Oli meinaa kyllä "näky" kun kolme about samanlaista pyörää.
Mutta en ole muuten paljoa nähnyt
6.3.2015 10:51
Oliko sulla husky510 joskus jotkin acran pönikät tuossa hussessa? Itellä himottas jotku sliparit mutta tuntuu olevan niin kiven alla tuohon tuplapönttö versioon... Sekin pyörinyt mielessä että kahtelis TE hussen väliputken (jossa ei ole sitä haaraa) ja sille sitte slipari ja pitäs olla ihan bolt oni?
7.3.2015 20:31
joo itsellä kyllä kiinnostas ne crf pönikät siron koonsa puolesta.. Oliko hirveä homma modailla paikoilleen? pitikö uus "väliputki" tehdä vai miten toteutit? Ei sulla sattus enää niitä olemaan niin voisin ostaa
7.3.2015 21:19
Harmi ei ole enään, kun vaihdoin ne arrow tyylisenn koko putkistoon joskus.
Siis erittäin helppo tehdä, kunhan on hitsikone joko itsellä tai tutulla.
Leovince y-putkeen kanssa, ketjun puolelle tuli 45 tai 60 asteen kulma ja takajarrun puolelle 90-asteen kulma, sisä halk taisi olla joku 43-46mm.
Se oli aika hankala koko koska leovince on vain halunnut että ei pysty käyttämään sitä putkistoa muiden vaimentimien kanssa. Mutta voisin kuvitella että vakio putken kanssa helpompaa, eli mittaat sen putken joko sisähalkasian tai ulkohalkasian, siitä y-haara putkesta, riippuu siitä kumpi koko löytyy lähempää. Ja sitten sellaiset mutkat käy ostaa, ei oleet pahan hintaiset motonet, myös puuilosta löytyy. Sitten hitsaa vain jousille ne paikat ja siinä se on.
Tietysti voihan sen tehdä niin, että leikkaa vakio vaimentimesta sen mutkan irti ja siihen tekee sen liitoksen. Mutta itse kyllä säästäisin ne vakio vaimentimet, jos on mahdollista tehdä itse väliputket.
14.3.2015 18:10
jeesjees pitää vielä miettiä miten toteuttas tuon äänipuolen moposta.. Passaahan -08vm ja 10vm muovit ristiin? ei vissiin ollut isompia muutoksia pyörissä ?
14.3.2015 18:14
Joo minusta pitäisi käydä ihan päikseen
20.3.2015 9:06
Hei mites kun kattelin näiden vuosimallien eroja niin, näyttäisi -10 mallissa olevan 37kw, kun taas siitä eteenpäin "vain" 31kw. Pitääkö kysinen tieto paikkansa, ja mistä mahtaa johtua?
Toiseksi, jos pyörän avaa vaikka 10tkm kohdalla ja kone näyttäisi olevan kunnossa, niin kannattaako sinne vaihtaa kuitenkin jotakin?
E: onko näihin pyröiin mahdollista ostaa jotakin piristys osia?, mitä?
20.3.2015 17:14
No 2010 mallit on joko 450 cc tai 501 cc ja sitten kun 2011 mallit on bmw moottorilla joko 450cc tai 477.5 cm3. Eli siinä johtuu, kun on kuutiossa eroa.
Itse tekisin siinä 10tkm kohdalla, jos ei ole mitään vikaa/rikki/huonona, niin putsaisin kaikki kannet, kanavat, ventiilit, jne. Jos mäntä ei ole väljä, eikä naarmuinen, niin männän renkaat vaihtaisin, jos nokkaketjun kiristäjässä jos on vaikka (15 hammasta) näkyvillä alle 9 , niin laittaisin takasin, tietysti tarkistaisin laahaimet, jos kuluneet, niin vaihtoon. Kannattaa myös tarkistaa se vaihteen siirtäjä, jos siinä näkyy kulumaa, nini voisin vaihtaa, saman oikeastaan tekisin laakereihin, että jos vähänkin tuntuu "huonolta", niin uutta vain.
Mulla on "malli" kuitti jossain, mutta muistan että siinä on 10 000km huolto, että se 2 vuoden takuu pysyy, niin osia on 1500-1700€ edestä.
Mutta vaihderattaat tarkistetaan silmämääräisesti, mutta kaikki muut uusiksi.
En muita muista mitä muuta siinä oli, mutta nuo ainakin oli
20.3.2015 22:45
Okei kiitoksia vastauksista:)
Ei hirveästi ole kokemusta noista koneen avaamista ja siten niiden huolloista, niin onko se haastavaa? vai löytyykö netistä hyviä ohjeita, kun olen miettinyt tälläisen pelin ostamista, mutta ainoa mikä huolettaa osaanko huoltaa konetta.
21.3.2015 8:43
Tuota laitan tänne nämä, aivan mahtavia foorumeja tämän lisäksi, mutta on vähän enemmä käyttäjiä, niin tietoa tulee nopeammin
http://supermotojunkie.com/forumdisplay.php?36-Husqvarnatuolla on sticky:nä kun kone puretaan ja kasataan, suosittelen katsomaan sen.
VIelä helpottaa, kun löydät googlesta(en muista) esim varaosa luettelon, niin se auttaa purkamisessa ja kasaamisessa. Ne on parhaat avut tuossa hommassa, erittäin simppeliä.
Ja tiestysti tätä on toinen
http://www.cafehusky.com/Hyviä foorumeja, mutta joskus vastaus on vähän hidasta.
Tuo koneen avaaminen, erittäin simppeliä, ainoa "ongelma" missä voisi syntyä, on se että mitä siinen koneeseen uusii kun avaa, kun sen kerran se on auki.
Tuolla jenkeissä on joku ajanut n.15-20tkm eikä mitään ongelmaa, viimeksi kun oli puhetta, niin se on avaamassa koneen, mutta ei ole mitää kuulunut. Yhdellä on ollut taas 10tkm kone auki, ainoa "kuluma" on ollut mäntä, sillä sekaista ajoa rata/katu...
24.3.2015 20:42
Oliko husky510 minkälaiset saudit niillä acroilla? ite oon hieronu kauppaa kyseisistä pöntöistä niin haluttas tietää että onko liian räikeät murinat:D
24.3.2015 20:47
Vielä sellainen kysymys, että onko noissa uudissa smr malleissa tuntuvasti teho eroja verrattuna vanhempiin, jos joku nytten on päässyt koe ajamaan molempia