5.3.2010 15:03
No mistä löytyy sitten suomen PARAS SM-rata?
5.3.2010 22:02
Paras rata on mun mielestä Iisalmessa.
30.5.2010 18:02
Vantaan rata on uusittu. Sinne kaikki ihmettelemään ja kokeilemaan uutta vähän teknisempää rataa!
18.6.2010 15:06
Maskotti^ kirjoitti:Vantaan rata on uusittu. Sinne kaikki ihmettelemään ja kokeilemaan uutta vähän teknisempää rataa!
videokuvaa vantaan radalta..
20.6.2010 17:16
tms1 kirjoitti:Paras rata on mun mielestä Iisalmessa.
Omasta mielestä kemora. Jo ihan pelkästään turvallisuuden takia jo.
Iisalmella ihan mukava se hyppyriä edeltävä ja jälkeiset jarrupatit. On ihan vähän teknisiä ajettavia niin tuntu open luokan häntäpäässä missä ite ajoin niin porukka ajavan kohtuu hiljaa, ja sehän sopii crossarille. Helpot ohituspaikat siinä tarjolla, ei tarvii paluusuoran piki/öljy/ihme muussissa tehä jarrutus hullutteluja.
21.6.2010 0:40
En oo käyny sitten huhtikuun tuolla lavangon sm radalla, mutta videon perusteella tuohan näyttää jo aika mehevältä ! Kuhan loukkaantumisesta selvitään niin pakko päästä testaamaan !
2.8.2010 8:38
Asun Tuusulassa eli Uusimaan alueella. Onko tässä 200 km säteellä muita mestoja motoiluun kuin tuo Lavanko (ja ei kysellä ajokortin perään)?
En tiiä tarviiko niitä ees olla muita kun tuo Lavanko nykyään sen verran pareman näköinen..
15.8.2010 17:47
ahvenisto
?
7.4.2011 21:36
Onko mitään hajua millaisista muutoksista siellä lavangoon on tulossa, muita...jne
8.4.2011 0:21
Eli startti lähtee asfaltilta "varikon" suuntaan.. siitä vasen 180, sit tiukka shikaani, sit siitä S-kurvi oikeelta vasemmalle ja alamäkeen assua pitkin, kunnes tulee 180-kurvi oikeelle ja sit hetki assua ja tulee toi eka hiekkaosuus. Ensimmäinen hiekkaosuus sisältää ton jyrkän vallin + 2 isoa hyppyriä ja toiselle hiekkaosuudelle mennään assua pitkin ja siellä tulee "täyspitkä" pattisuora ja vallikurvi, josta takas assulle. Ton paremmin en osaa selittää..
8.4.2011 8:43
Jepuz kirjoitti:Eli startti lähtee asfaltilta "varikon" suuntaan.. siitä vasen 180, sit tiukka shikaani, sit siitä S-kurvi oikeelta vasemmalle ja alamäkeen assua pitkin, kunnes tulee 180-kurvi oikeelle ja sit hetki assua ja tulee toi eka hiekkaosuus. Ensimmäinen hiekkaosuus sisältää ton jyrkän vallin + 2 isoa hyppyriä ja toiselle hiekkaosuudelle mennään assua pitkin ja siellä tulee "täyspitkä" pattisuora ja vallikurvi, josta takas assulle. Ton paremmin en osaa selittää..
Kiitos. nyt vähän on hahmottamassa sitä...
8.4.2011 15:57
ajetaankos sitä vähän kuin ennen vanhaan,mutta toiseen suuntaan?
8.4.2011 16:37
leppape1, juurikin noin. Hiekat kokee taas radikaaleja muutoksia ja näin pitäis ohituspaikkojakin muodostua "leveisiin" assujarruihin ja teknisiin hiekkaosuuksiin..
8.4.2011 19:58
Ok,olenkin ajellut välillä vanhaa rataa toisinpäin kun ei ollut muita kuskeja radalla..radan luonne muuttuu aika paljon,keskiosan ässä on huomattavasti huimempi alamäkeen ja varikon mutkan jarruun saa hyvän vauhdin ja pääsee reenaamaan jarrusladia.