15.4.2013 19:37
15.4.2013 21:04
jerwwe kirjoitti:No sain mitattua nyt siitä navasta mihin tulpanjohto tulee niin 20.4 kO ja repair manualissa sanotaan että 5kO +-20% muistaakseni. Nyt aloin jo epäilee, että se ei välttämättä oo tuossa puolassa ku soitin yhteen liikkeeseen ja sanovat että tuo 20kO kuulostaa iha normaalilta mutta silti luulen että vika on sytkä puolella, koska kipinä on tosi heikko ja tulee vaa sillon tällön.
E: Laitoin nyt kasaan ja huomasin että se ruiskun alla oleva liitin oli melkee irti ja laitoin kiinni nii alko pysymää jopa käynnissä:) nyt pitää vaan koputtaa puuta että toimis ajossakin
15.4.2013 22:07
16.4.2013 14:22
16.4.2013 15:22
16.4.2013 16:31
20.4.2013 13:48
20.4.2013 17:22
22.4.2013 19:57
22.4.2013 20:37
HaRtsa88 kirjoitti:Meikä ei kyllä tajua, jos uutta saa 8k€ veroineen niin miten käytetyistä kehataan pyytää saman verran ja jopa enemmän? Vanha malli on siis 510 ja uus 511, onko toi uudempi jotenki mopompi vai? Joku tänne postas linkkejä minkä takaa löyty juttua tosta 511 ja jäin siihen käsitykseen et pakasta vedettynä aika tehoton, mutta cdi boxissa olisi tehokkaampi kartta?
22.4.2013 20:44
Husky510 kirjoitti:HaRtsa88 kirjoitti:Meikä ei kyllä tajua, jos uutta saa 8k€ veroineen niin miten käytetyistä kehataan pyytää saman verran ja jopa enemmän? Vanha malli on siis 510 ja uus 511, onko toi uudempi jotenki mopompi vai? Joku tänne postas linkkejä minkä takaa löyty juttua tosta 511 ja jäin siihen käsitykseen et pakasta vedettynä aika tehoton, mutta cdi boxissa olisi tehokkaampi kartta?
Itse kyllä ymmärrän täysin ja on se parempi että pyydetään...
22.4.2013 20:50
26.4.2013 17:24
30.4.2013 17:02