31.7.2011 21:50
Rllj kirjoitti:Mistäs oot tollasen racing vesipumppu/letku sarjan hommannut? Omaki pyörä kuumenee melkoisen paljon, flekti tosin pyörii melko usein. Saa nähä auttaako kun pyörän ruiskun säädättää kohdilleen. Nyt käy melko laihalla.
Yleensä kattien poiston jälkeen vaimennin kuumenee vähemmän. Katti siellä nimenomaan käy kuumana ja lämmittää koko vaimenninta. Toisaalta katalysaattorin poistamisen jälkeen pyörä saattaa käydä hieman laihemmalla kuin ennen, jolloin moottori voi lämmetä enemmän. Mene ja tiedä
31.7.2011 22:28
1.8.2011 19:41
tuplavee kirjoitti:Krhm, mitä eroa on normaalilla ja 'racing' vesiletkulla?
Ja vakio boksia pystyy säätämään sillä iBeatilla vai? Vähän tässä pallottelua hankkisko sen vai Voimakomentajan...
2.8.2011 22:59
Rimpuli kirjoitti:No eipä löydy, pitäs 530 kittiin saada mäntä. BBkitin omistajat, mistä tilasitte setin? Husky.com ja motosportz löysin, niistäki täytyy näköjää s-postilla kysellä..
3.8.2011 17:30
Rimpuli kirjoitti:Rimpuli kirjoitti:No eipä löydy, pitäs 530 kittiin saada mäntä. BBkitin omistajat, mistä tilasitte setin? Husky.com ja motosportz löysin, niistäki täytyy näköjää s-postilla kysellä..
Nonii ei tullu männälle hintaa kun reippaat 400€ ei kukaan osannu sanoo et mistä mäntiä ois voinu tilaa mut osaisko joku sanoo vauhtipyörän ajotuksista mitään, merkkejä ei oo tai o kuluneet pois.
4.8.2011 13:39
Husse82 kirjoitti:Rimpuli kirjoitti:Rimpuli kirjoitti:No eipä löydy, pitäs 530 kittiin saada mäntä. BBkitin omistajat, mistä tilasitte setin? Husky.com ja motosportz löysin, niistäki täytyy näköjää s-postilla kysellä..
Nonii ei tullu männälle hintaa kun reippaat 400€ ei kukaan osannu sanoo et mistä mäntiä ois voinu tilaa mut osaisko joku sanoo vauhtipyörän ajotuksista mitään, merkkejä ei oo tai o kuluneet pois.
Ainakaan sm610:ssä ei ole vauhtipyörässä merkkejä. Pyörään myydään erikseen ajoitustyökalua, joka kiinnitetään vauhtipyörään ja tässä työkalussa on merkki. Mutta kytkimen puolella sentään on merkit. Eli kytkimen puoleinen moottorinposki pitää irroittaa ja kahdessa hammasrattaassa on pienet kolot. Kun nämä ovat kohdakkain niin mäntä on ykk:ssa.
En tiedä että onko 510:ssa sama homma.
16.8.2011 22:22
17.8.2011 19:08
tuplavee kirjoitti:Jos keltään löytyy iBeattiä lainaan niin tänne kelpaisi, maksan kyllä kohtuu korvauksen ja postit jos on kauempana(LPR)...
Tuli tuossa askarreltua vakiopöniköistä suoran huilut 50mm reikäputkella, meteli on aika kova omaan makuun eli jotain täytynee keksiä vielä.
Voisiko joku tuplaputkisen Arrow/Leovincen omistaja mitata omista pöntöistään reikäputken sisähalkaisijan noin suunnilleen, ja onkos nekin ihan suoria vai onko jotain kammioita matkalla?
17.8.2011 19:40
17.8.2011 21:43
18.8.2011 20:19
vinzerR kirjoitti:Nyt alko muute V*tuttaa
Aina ku pesen pyörän, nii ensinmäisten pesun jälkeisen ajon jälkeen saa nähdä, kun pyörän syylärin korkin puolella rungossa ja korkin reunuksissa näkee, kun jäähytinnestettä on pitkin poikin paikkoja, joten alan pikkuhiljaa puoltaa sen vesijäähy-sarjan sekä racing vesipumpun tilaukseen, ku kerta ei nesteet muuten pysy kurissa
Tutun husabergissäkin on vakiona 1,8barin korkki, mikä saa vähän ihmettelemään että miksei myös hussessakin olisi
18.8.2011 21:54
19.8.2011 21:04
20.8.2011 3:30
20.8.2011 10:01