8.7.2011 18:07
vinzerR kirjoitti:Kyyllähän näissä uusissa on tällaset ja aika tarkoiksi ovat osoittautuneet.
Nonniin nyt pieni muistutus kaikille, että jossei ole tarkastellut kovinkaan usein takarattaan pulttien kireyttä vaikka öljynvaihdon väleissä, tai muutenkin yli 3tkm niin suosittelen. Tänään 3880km kohdalla ku olin lähdössä liikkeelle yks pultti jumittu swingin väliin (onneksi lähdön yhteydessä) ja poikkes sitte lopulta. Samalla muut pultit oli löystyny aika huolella, oli ihme miten eivät irronneet 12km kotimatkalla irti
näissä uudemmissa husseissa näyttäs olevan kaasarin sijaan ruiskut, eli miten semmosen voisi kuristaa 25kw tehoihin? Jos olisi jotain helpompia keinoja ettei tarvi ruveta ruiskua räpläämään...
14.7.2011 17:51
14.7.2011 23:05
15.7.2011 16:53
15.7.2011 22:18
18.7.2011 1:14
18.7.2011 18:28
t 0 n z kirjoitti:Onko kellään menny puolaa hajalle näistä? Ei anna kipinää ollenkaan, seiso tallissa kuukauden sitä ennen toimi moitteitta. Eri tulpilla kokeiltu mutta ei mitään, oisko mitää ideoita mikä ois? Kaikki liittimet on kyllä kunnolla kiinni.
18.7.2011 19:39
astronautti kirjoitti:Tuli muuten tarkisteltua tuo nokkaketjun kiristäjä kilometreillä abaut 10400 2010-mallista se oli vasta lovessa 6. Eli nou panic vaihdon kanssa
18.7.2011 22:00
Rimpuli kirjoitti:Nonii, husku meinaa piruilla vähä...
19.7.2011 14:13
Rimpuli kirjoitti:Rimpuli kirjoitti:Nonii, husku meinaa piruilla vähä...
Vika löydetty, männässä halkeema. Ootteko tilaillu osia maahantuojalta vai ulkomailta, tartteis kyllä saadan nopeen uutta osaa tilalle et pääsee ajeleen taitaa ulkomailta tilatessa toimitusaika venyä?
20.7.2011 16:28
23.7.2011 15:51
23.7.2011 16:25
23.7.2011 22:50
31.7.2011 21:40