22.5.2011 17:19
En nyt mene varmana sanonaan, mutta olisiko sillä mitään merkitystä, kun oot ne asv:n vivut vaihtanu ja että se kytkinmäntä ei oikee tykkää siitä...?
Itellä nyt 1200km rullattu, olen myös huomannut
pohjapanssariin tippuneen öljyä, mutta sen määrä on onneksi mitätön aiheuttamaan mitään vahinkoa moottorissa (luultavasti).
Olen myös havainnut että vasenman puolen vilkut ovat tykänneet löystyä muttereista, tähän nyt on helppo vaihtaa suoraan lukkomutteri niin ongelma ratkeaa.
22.5.2011 17:46
Niin no voi se siitäkin johtua, mutta mun pyörässä on nyt vakio tappi. Jossaikin foorumeilla on ollut juttua noista kytkin vuodoista, se takia ajattelin kysellä onko täällä päin ollut mitään ongelmia.
Joo itsellä hikoilee vähän lohkojen välistä koneen päältä öljyä, taitaa pikkasen hikoilla myös koneen altakin, mutta ei mitään vakavaa ole. No kun tuon kytkimen korjaa niin jos alkaa vuotamaan uudelleen, sitten vaihtuu toiseen nestekytkin merkkiin...
23.5.2011 13:41
Mulla vuoti siitä startin alta öljyä lohkojen välistä, tiukkasin kaikki lohkon pultit ja väheni merkittävästi... en tosin kerennyt ajamaan kuin 100km, kunnes Hiluxi peruutti päälleni suoralla tiellä(älkää kysykö) ja nyt odotellaan vakuutustarkastajaa..
23.5.2011 21:17
tuplavee kirjoitti:Mulla vuoti siitä startin alta öljyä lohkojen välistä, tiukkasin kaikki lohkon pultit ja väheni merkittävästi... en tosin kerennyt ajamaan kuin 100km, kunnes Hiluxi peruutti päälleni suoralla tiellä(älkää kysykö) ja nyt odotellaan vakuutustarkastajaa..
Sieltä juuri hiloilee vähän ei mitään vakavaa, mutta outoa silti... pitää tarkistaa noi pultit.
Huono tuuri kun hilux peruutti
24.5.2011 14:40
Joo, osanotot tuplavee:n pyörälle, toivottavasti on vielä korjauskunnossa!
Vähän off-topic, mutta kellään heittää arviota vakuutuksista paljon tulee kustantaa?
Nyt ollu 1kk pyörä rekisterissä ja ei oo tullu mitään, Pohjolan täyskaskossa pyörä ja mikäli oikein ymmärsin niin nuorten ikäryhmällä tietty isompi lasku
?
24.5.2011 16:51
vinzerR kirjoitti:Joo, osanotot tuplavee:n pyörälle, toivottavasti on vielä korjauskunnossa!
Vähän off-topic, mutta kellään heittää arviota vakuutuksista paljon tulee kustantaa?
Nyt ollu 1kk pyörä rekisterissä ja ei oo tullu mitään, Pohjolan täyskaskossa pyörä ja mikäli oikein ymmärsin niin nuorten ikäryhmällä tietty isompi lasku
?
Mulla on pohjolassa kanssa, on noin 1000€ halvempi kuin if. Mulla jää pohjolassa alle 1000€ täyskaskolla
24.5.2011 18:48
vinzerR kirjoitti:Joo, osanotot tuplavee:n pyörälle, toivottavasti on vielä korjauskunnossa!
Vähän off-topic, mutta kellään heittää arviota vakuutuksista paljon tulee kustantaa?
Nyt ollu 1kk pyörä rekisterissä ja ei oo tullu mitään, Pohjolan täyskaskossa pyörä ja mikäli oikein ymmärsin niin nuorten ikäryhmällä tietty isompi lasku
?
Mieluummin mie lunastukseen pistäisin, muttei taida mennä. Kunnon kipurahat on saatava kumminkin että saa palikkaa ostettua
Itse sain Tapiolasta neuvoteltua n. 650e/v täyskaskolla. 40/70 bonukset...
28.5.2011 17:12
Osaisko joku hieman jeesata?
Eli ostin uuden 2010 510r hussen, mutta nyt olis sellainen ongelma, että kun pyörän laittaa käyntiin ja lämmittää koneen, kun kääntää kaasusta kone sammuu kun seinään.
28.5.2011 17:58
Dvdx kirjoitti:Osaisko joku hieman jeesata?
Eli ostin uuden 2010 510r hussen, mutta nyt olis sellainen ongelma, että kun pyörän laittaa käyntiin ja lämmittää koneen, kun kääntää kaasusta kone sammuu kun seinään.
ei pitäisi sammua, jos et käännä likaa. Noi ruisku vehkeet on vähän tuollaisia, ne stumppaa paljon helpommin kuin kaasari
30.5.2011 18:21
Voisko joku viellä valoittaa, että missä sijaitsee ruiskurunko ja sen kuri. Ei ole ohjekirjaa, niin vaikee summamutikkaan etsiä.
30.5.2011 20:31
Dvdx kirjoitti:Voisko joku viellä valoittaa, että missä sijaitsee ruiskurunko ja sen kuri. Ei ole ohjekirjaa, niin vaikee summamutikkaan etsiä.
Tässä :
Avaat sen mustan kotelon pyörän oikealta puolelta kuusiokoloavaimella ja löystät/irrotat 2 kaasuvaijeria ja otat niiden takaa metallikoukeron pois joka estää kaasun kääntymisen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
30.5.2011 22:49
astronautti kirjoitti:Dvdx kirjoitti:Voisko joku viellä valoittaa, että missä sijaitsee ruiskurunko ja sen kuri. Ei ole ohjekirjaa, niin vaikee summamutikkaan etsiä.
Tässä :
Avaat sen mustan kotelon pyörän oikealta puolelta kuusiokoloavaimella ja löystät/irrotat 2 kaasuvaijeria ja otat niiden takaa metallikoukeron pois joka estää kaasun kääntymisen.
Jees kiitoksia!
4.6.2011 16:26
Tossa eilen pussailtiin vähän ruohikkoa hupsukan kanssa, mitättömät olivat vahingot kun oli niin pieni vauhtikin.
Nyt kuitenkin huomasin jotain kummallista. Huolimatta kaatumissuunnasta, joka oli pyörän vasemmalle puolelle, pyörän oikealla puolella oikean puolen syyläristä menevä jäähdytinneste-letku joka menee suoraan moottoriin, on mennyt jonkunverran lyttyyn. Sain sitä hieman suoristettua että neste kulkee siellä, mutta onko kellään heittää arviota olisiko tämä letkun kiinnikekohta, joka syylärissä on hieman muuttanut asentoaan kaatumisestani vai onko vika vain letkussa?
voin ottaa kuvaa siitä mikäli se helpottaa tilanteen käsittämistä.
4.6.2011 18:30
vinzerR kirjoitti:Tossa eilen pussailtiin vähän ruohikkoa hupsukan kanssa, mitättömät olivat vahingot kun oli niin pieni vauhtikin.
Nyt kuitenkin huomasin jotain kummallista. Huolimatta kaatumissuunnasta, joka oli pyörän vasemmalle puolelle, pyörän oikealla puolella oikean puolen syyläristä menevä jäähdytinneste-letku joka menee suoraan moottoriin, on mennyt jonkunverran lyttyyn. Sain sitä hieman suoristettua että neste kulkee siellä, mutta onko kellään heittää arviota olisiko tämä letkun kiinnikekohta, joka syylärissä on hieman muuttanut asentoaan kaatumisestani vai onko vika vain letkussa?
voin ottaa kuvaa siitä mikäli se helpottaa tilanteen käsittämistä.
Ota kuva, mulla se on vain kiinni moottorissa/syylarissa, oisko joku vähän siirtynyt johokin, että on mennyt lyttyyn?
8.6.2011 0:33
Moro!
tuli semmonen mieleen kun pitäs tarkistaa venttiilien välykset niin paljonkos ne kuuluis olla?
Mitään manuaalia en omista enkä jaksa netistä kattella, kiitos jo etukäteen.