16.4.2011 8:45
http://www.husqvarnaoutlet.com/ tuolta tais löytyä just 08 asti räjäytyskuvat ja korjauskirja jos englanti yhtään taittuu. En oo ihan varma ohjekirjasta mut tossa korjauskirjassa taitaa olla melkein kaikki samat jutut.
18.4.2011 12:57
Kiinnostaiskohan ketään myydä matkustajan jalkatappeja? Voisin ostaa pois..
19.4.2011 11:25
-Pete89- kirjoitti:Kiinnostaiskohan ketään myydä matkustajan jalkatappeja? Voisin ostaa pois..
Minkä vuotiseen peliin? Tais runko muuttua 07-08 välissä sen verran etteivät käy ristiin. Mulla olis siis 08 ja uudempiin käyvät jossain laatikon pohjilla. Laita vaikka yv:tä jos käyvät.
19.4.2011 16:55
Hsippe kirjoitti:-Pete89- kirjoitti:Kiinnostaiskohan ketään myydä matkustajan jalkatappeja? Voisin ostaa pois..
Minkä vuotiseen peliin? Tais runko muuttua 07-08 välissä sen verran etteivät käy ristiin. Mulla olis siis 08 ja uudempiin käyvät jossain laatikon pohjilla. Laita vaikka yv:tä jos käyvät.
Niin siis 04 vuotiseen..
Tuollaset varmaan sopis
http://i189.photobucket.com/albums/z312 ... t-zoom.jpghttp://i189.photobucket.com/albums/z312 ... g-left.jpghttp://i189.photobucket.com/albums/z312 ... -right.jpgJos joltain löytyy niin YV:tä saa laittaa.
21.4.2011 22:41
Jepjep, -09 tuplaputkinen sm510r noudettu talliin. Miten ootte toteuttaneet kilpiteline hässäkän? Taidan aloittaa siitä ennen kun siirryn putkien kimppuun... 30km tuli tuossa kaupungilla räpättyä iltasella ja semmonen kutina kyllä tuli ettei kortti taida pysyä taskussa jos siellä kaupungilla enemminkin alkaa viihtymään
Ja pistäkääs linkkejä kehiin mistä saa tilattua kaikennäköistä kilkettä jos sattuu joskus jäämään ylimmääräistä rahaa. Ja muutenkin "must do" vinkkejä saa antaa!
nimim. ensimmäinen smoto
30.4.2011 1:44
Nonniin, nyt 2010 malli saapui kotiin ja sen 110km alottelut ehdin ajaa tänään, kovin tykkää juoda samaa tahtia bensaa kuin itse olutta
Mutta hauska pyörä ollut, kilventeline leikattu siroksi, hussen tangonpehmuste ja dicen taittuvat peiliparit saavat riittää hetkeksi "tuunauksista", kuvia nyt ostokunnossa, hilppeet kiinni-kuvia sitten kun kelit taas sallii ajamista. Hauskat vaput kaikille husky-herroille!
30.4.2011 16:01
Vähitellen pääsee niputtelee hussea
Hyvää ja kosteaa vappua kaikille hussekuskeille
30.4.2011 20:38
Jos otan vakiopöntöistä ylimääräiset hilut pois sisältä niin vaatiiko uutta ruiskuboksia / powercommanderia välttämättä? PCV on tarkoitus hankkia myöhemmin...
30.4.2011 21:40
tuplavee kirjoitti:Jos otan vakiopöntöistä ylimääräiset hilut pois sisältä niin vaatiiko uutta ruiskuboksia / powercommanderia välttämättä? PCV on tarkoitus hankkia myöhemmin...
Suosittelen hommaa ensin sen PC V, koska ruisku on säädetty niin että pöntöt on vakiot. Sama asia kun olisi sliparit
Mites kellä kaikilla on tuo Powercommander+autotune husseissaan
8.5.2011 14:42
Osaisko joku sanoa mistä katsoa ekana, kun täristää niin pirusti moottorijarrulla ja pienillä kierroksilla tasakaasulla? kiihdyttäessä ei ollenkaan. Pitää aika kovaa rätinääkin sieltä koneesta, ~7300km ajettu joten tuskin vielä olisi alakerran remonttia edessä?
11.5.2011 16:43
t 0 n z kirjoitti:Osaisko joku sanoa mistä katsoa ekana, kun täristää niin pirusti moottorijarrulla ja pienillä kierroksilla tasakaasulla? kiihdyttäessä ei ollenkaan. Pitää aika kovaa rätinääkin sieltä koneesta, ~7300km ajettu joten tuskin vielä olisi alakerran remonttia edessä?
Ajotavasta riippuvahan toi on, mutta itellä oli kauhee luulosairaus 10tkm kohdalla että täristys olis jostain koneeseen liittyvästä ja 11tkm kohdalla kun täydelline remppa tehtii ni hilppeet oli sisältä sellasessa kunnossa, että olis kehdannu ajaa rutkasti enemmän ennen remppaa. Ketjujen ja rattaitten vaihdolla ainaki itellä katos ku tahto täristää aina välillä just hiljasissa vauheissa.
14.5.2011 9:23
t 0 n z kirjoitti:Osaisko joku sanoa mistä katsoa ekana, kun täristää niin pirusti moottorijarrulla ja pienillä kierroksilla tasakaasulla? kiihdyttäessä ei ollenkaan. Pitää aika kovaa rätinääkin sieltä koneesta, ~7300km ajettu joten tuskin vielä olisi alakerran remonttia edessä?
Kiristä ne koneen kiinnitysakselit/mutterit kunnolla nii loppuu se tärinä
Ja ton koneen kuuluukin täristä ja säristä, se on rikki jos se ei tärise.
15.5.2011 15:56
t 0 n z kirjoitti:Pitää aika kovaa rätinääkin sieltä koneesta, ~7300km ajettu joten tuskin vielä olisi alakerran remonttia edessä?
Mulla rupes pikkusen kilkattelee 6900km mittaris ja kyllähän siellä oli runkolaakerit ja kiertari vaihtokunnossa.. Onneks avattiin, niin säästyi isommalta laskulta.
15.5.2011 17:30
Juu tärinä loppu kun pistit koneen kiinnikkeet hanaa kiinni
22.5.2011 9:51
Onko kenelläkään ollut mitään vikoja, husse smr 510 2010 mallissa, itsellä on ollut.
1. Vika poltti niitä pieniä sulakkeita pyörän oikealta puolella, valot hävisi, mittaristo ei toiminut. Vika on hävinnyt kun vaihto kaikki sulakkeet uusiin.
2. Vika rupesi polttamaan toiselta puolelta keltaista isoa sulaketta, vika rikki mennyt töötti, pyörä ei käynnistynyt. Poltti aina sulakkeen kun pyörä inahti käyntiin, korjattu vika uudella töötillä.
3. Vika nyt on alkanut vuotaa nestekytkimen mäntä/stefat, eilen loppu nesteet kesken säiliöstä. Uutta nestettä tilalle, pieni ilmaus ja kovaa ajoa. Pyörällä ajettu n.3500km.
Hikoileeko kenelläkään koneen päältä lohkojen välistä vähän öljyä, yksi vesiletku on vähän pullistunut välillä.
Broidin samassa pyörässä vuotaa keula stefa, kytkin samasta paikasta, hikoilee lohkojen välistä vähän öljyä.
Molemmat pyörät on katu käytössä....