27.3.2008 14:35

en minä ainakaa pelkkiä tehoja kattelis ku pyörää oisin ostamas :D

27.3.2008 17:04

Mä en kattelis isompaa pyörää ollenkaan, jos olisin vuosmallia -95pvpoika

30.3.2008 17:40

Saako tuohon drz 400 s:ään jonku valmiin kurisarjan että saa sen alle 25kw papruihin?

30.3.2008 19:28

olen ainaki kuullut, että saa

21.7.2008 11:42

Hei.
Mulla samanlainen ongelma ei osaa päättää näistä malleista.
Husanberg fs650 supermoto
Ktm 525exc supermoto
Ktm 660smc
Ktm 640lc-4
Ktm 690 smc 2008
noita haen radalle/kadulle et painoo vähän ja tehoja, mutta ajo-ominaisuuksia kans. Tällä hetkellä toi 525 on kovasti silmissä, siihen saa powerparts:eja ja muutenkin toi ktm tuntuu parhaalta pyörältä...
Mitä muita noita supermotoja on kokemuksia olis hyvä kuunella niikuin toi Aprilia sxv 550 tai muita?

21.7.2008 16:42

Ainakin kolme vikaa voi jättää laskuista pois jos yhtään enempää aiot radalla ajaa. Noi kun on kuitenki katupyöriä.

21.7.2008 17:30

_4nG3lG1rL_94 kirjoitti:Ainakin kolme vikaa voi jättää laskuista pois jos yhtään enempää aiot radalla ajaa. Noi kun on kuitenki katupyöriä.

Eiks toi 690 smc oo ihan passeli jos meinaa sekä rata- että katuajoon?

22.7.2008 9:47

Pertsa_ kirjoitti:
_4nG3lG1rL_94 kirjoitti:Ainakin kolme vikaa voi jättää laskuista pois jos yhtään enempää aiot radalla ajaa. Noi kun on kuitenki katupyöriä.

Eiks toi 690 smc oo ihan passeli jos meinaa sekä rata- että katuajoon?


Ei oikein sovellu rata-ajoon paitsi ehkä asfalttiradalle. Jos on mielessä husaberg, kannattaa ainoastaan -05 tai uudempi. Säästyy monelta ongelmalta.

Paappis ainakin voisi hiukan antaa sulle infoa SXV:n toimivuudesta jne.

22.7.2008 10:39

SXV:ssä kannattaa ottaa mieluiten 08 malli. 07 kanssa on ollut ulkomailla ainakin ihmisillä paljon ongelmia.

22.7.2008 15:12

Pertsa_ kirjoitti:
_4nG3lG1rL_94 kirjoitti:Ainakin kolme vikaa voi jättää laskuista pois jos yhtään enempää aiot radalla ajaa. Noi kun on kuitenki katupyöriä.

Eiks toi 690 smc oo ihan passeli jos meinaa sekä rata- että katuajoon?


Ite en oo radalle viel päässy koittaa, kadulla tehot riittänee mut saattaa toi 150kg tankattuna olla aika painava jos vertaa 450 ja vähä isompiin motoihi

22.7.2008 22:01

ei varmaan ihan oikea topicci tähän. Mut ostin vasta husqvarnan 04vuoden 450cc smr:n ja haluiasin tietää pyörän miinus ja plus puolet. huoltovälihän tuossa on aika tiheä, mut ei niitä kilometrejä niin äkkiä kerry kylä ajossa ja vaikka välillä vähän sivummallakin käy. itse olen kyllä tyytyväinen pyörään, tehot riittää ihan kiitettävästi keulimiseen ja muuhun. ja onko jollain tietoa mistä kannattaa varaosia ja viri palikoita kysellä?

22.7.2008 22:17

_4nG3lG1rL_94 kirjoitti:Ainakin kolme vikaa voi jättää laskuista pois jos yhtään enempää aiot radalla ajaa. Noi kun on kuitenki katupyöriä.


Aika perusteetonta jättää noi smc:t laskuista pois. Entisellä työkaverilla tommonen vanhanmallinen smc ja kehuja saanut kovasti. Kehtaa käydä radallakin, vaikka ei täysi kilpalaite olekaan. Vallan loistava kompromissi 640 ja husan sijaan.

23.7.2008 9:18

Kyllähän noilla radalla KÄY, mutta itse en lähtisi rata-ajoon tommosta hommaamaan. Jos meinaa yhtää enempää ajella ja käydä kattomassa jopa kisoja niin mun mielestä tommosella sinne ei kannata lähteä.

23.7.2008 16:14

siis kerron enemmän siitä että se olisi kadulle ja radalle rookie mielessä eli 70% kaupunkia, 30% rataa. Ktm 525exc -06-07 olis kova vuosimallit, kattelin kaikenlaisia osia siihen niin on aika kova tarjonta ktm sivuilla powerparts osiossa ja teho saa pytty sarjalla, nokalla, kannen laitolla, suutin sarja ja putkisto... kaikenlaisia. Kustannukset olis kohdallaan ;)

23.7.2008 18:01

Veikkaan, että missään noissa pyörissä ei jää tehoista vajaaks, ainakaan radalla (luukunottamatta isoja moottoriratoja, mutta eihän nää niille oo tarkotettukkaan). :)