5.8.2006 19:15
Eikö löydy muka lukollisia korkkeja erikseen?leppape1 kirjoitti:kaksi kertaa on pyörä pöllitty(molemmat pyörät löytyi) ja muutama kerta yritetty!hälyttävä jarrulevylukko on hyvä ja paksuinta ketjua mitä rautakaupasta löytyy ja siihen abloyn isoin lukko(PL350)ja varkaus vakuutus,näillä eväillä pärjää kohtuullisesti,tankin korkille ei voi oikein mitään tehdä,mutta yleensä varkaat haluaa vaan ajella pyörällä..
5.8.2006 19:39
5.8.2006 19:50
Saimon kirjoitti:Topicin tekijä puhui 450 supermotoista. Kaikki tuon kokoiset ovat kisakoneella, joita täytyy huoltaa tiheään. Sehän on vaan niin, ettei käytännöllisyys ja hauskuus kulje käsikädessä. Jommasta kummasta pitää luistaa.
5.8.2006 21:33
weyh kirjoitti:Korkit on yleensä näissä peleissä muovia.. joten sen saa ruuvarilla vääntämällä hajalle jos bensat halutaan nussia..
6.8.2006 8:50
7.8.2006 23:36
8.8.2006 6:47
kurvailija kirjoitti:Kertokaa mielipiteenne kumpi olisi parempi näistä normaaliin katukäyttöön(kestävyys, huolto ym. miinukset ja plussat): Husaberg FS450e vai Gas Gas SM450 4t :O
Omia ehdotuksia saa myös laittaa.
9.8.2006 19:09
9.8.2006 19:21
Saimon kirjoitti:Mitä tää isoEGO nyt valittaa nuista huoltoväleistä? Mulle ei ainakaan huollot ole mikään ongelma. Suurimmaksi osaksi ajelen kadulla ja ajan muutakin kuin nakkarille ja takasin. Ja onpa iso homma huoltaa. Vaihtaa öljyt ja joskus venttiilejä kurkata, ja nekään eivät välttämättä tarvi säätämistä muutamaan tuhanteen kilometriin jos hyvin sattuu. Jos herra haluaa ostaa ns. kisavehkeen kadulle niin antaa ostaa. Tämä koko topic koskee näitä kisapyöriä ja se on selvää, että niitä täytyy huoltaa.
9.8.2006 20:00
9.8.2006 20:21
W1nters kirjoitti:Jos kerran haluu sellasen pelin niin sillon on varmaa innostusta / kiinnostusta ja varaa huoltaa se myös jos ei niin se on moottoripyörän väärinkäyttöä ja heitteellejättö
9.8.2006 20:31
9.8.2006 21:55
W1nters kirjoitti:Sen minkä tehoissa voittaa hävii huolloissa. Noilla faktoille ei tee mitään muuta kuin lesoo huoltoaseman baarissa custompapoille
Saanko ehdottaa herralle joka alottanu tän topicin että Honda FMX650 ois sopiva pyörä katu supermotoilun "aloittelijoille". Huoltoystävällinen se ainakin on koneen suorituskyky se mukaan kans.
Ainoa miinus siinä on ilmajäähdytteisyys.
9.8.2006 22:50
burner kirjoitti:W1nters kirjoitti:Sen minkä tehoissa voittaa hävii huolloissa. Noilla faktoille ei tee mitään muuta kuin lesoo huoltoaseman baarissa custompapoille
Saanko ehdottaa herralle joka alottanu tän topicin että Honda FMX650 ois sopiva pyörä katu supermotoilun "aloittelijoille". Huoltoystävällinen se ainakin on koneen suorituskyky se mukaan kans.
Ainoa miinus siinä on ilmajäähdytteisyys.
ja tehonpuute...
9.8.2006 23:32
MiikkaeS kirjoitti:burner kirjoitti:W1nters kirjoitti:Sen minkä tehoissa voittaa hävii huolloissa. Noilla faktoille ei tee mitään muuta kuin lesoo huoltoaseman baarissa custompapoille
Saanko ehdottaa herralle joka alottanu tän topicin että Honda FMX650 ois sopiva pyörä katu supermotoilun "aloittelijoille". Huoltoystävällinen se ainakin on koneen suorituskyky se mukaan kans.
Ainoa miinus siinä on ilmajäähdytteisyys.
ja tehonpuute...
ja saatanan ruma...