15.11.2010 22:27
hyötysähkö kirjoitti:Mad-Mike kirjoitti: ...Kun toi koko putkisto leovinceltä on niin sika kallis tai special catalogista se koko titaaninen putkisto
Tervetuloa köyhien karuun elämään
Niin onneksi oli noi Arrow sliparit+ECu boxi kumminkin vähän halvemmat...
Sama on toi Devil koko putkisto vähän yli mun budjetin
16.11.2010 18:06
Terve vaan kaikille husqvarnan omistajille.
itselläni tarkoitus hommata omaan 510ärrään talven aikana leovinceä ja pcv.tä. Putkisto lähtee tilaukseen saksasta tämän kuun lopulla kunhan tili tulee/ja menee. sen verran arvokas on kyseinen putki. Säästää kuitenkin jonkun satasen kun tilaa saksanmaalta.
Onko muuten muilla 2010mallin omistajilla ollu ongelmia öljyvuotojen kanssa? Itselläni heti ensimmäisistä kilometreistä asti vuotanut lämmitessään öljyä vesipumpun välistä! asiaa on tutkittu sen verran että vedet ja öljyt pysyy omissa tiloissaan. takuuhuoltoon on varattu aika ensikeväälle. siihen mennessä olisi tarkoitus hommata pcv ja pistää säätöihin samalla huolto reissulla, ei viiti täältä peräkyliltä montaa reissua roudata pyörää huoltoon, lähimpään hva huoltoon vajaa 200km:)
16.11.2010 20:45
jymppä kirjoitti:Terve vaan kaikille husqvarnan omistajille.
itselläni tarkoitus hommata omaan 510ärrään talven aikana leovinceä ja pcv.tä. Putkisto lähtee tilaukseen saksasta tämän kuun lopulla kunhan tili tulee/ja menee. sen verran arvokas on kyseinen putki. Säästää kuitenkin jonkun satasen kun tilaa saksanmaalta.
Onko muuten muilla 2010mallin omistajilla ollu ongelmia öljyvuotojen kanssa? Itselläni heti ensimmäisistä kilometreistä asti vuotanut lämmitessään öljyä vesipumpun välistä! asiaa on tutkittu sen verran että vedet ja öljyt pysyy omissa tiloissaan. takuuhuoltoon on varattu aika ensikeväälle. siihen mennessä olisi tarkoitus hommata pcv ja pistää säätöihin samalla huolto reissulla, ei viiti täältä peräkyliltä montaa reissua roudata pyörää huoltoon, lähimpään hva huoltoon vajaa 200km:)
Mulla on alkanut vähän hikoilee lohkon välistä paisarin alta, muuten ei vuoda öljyä mistään mittarissa n.2500km, ilman mitään isoo teknistä vikaa...Supermotojunkiessa on ollut myös juttua tosta että uusi pyörä on alkanut hikoilee öljyä
20.11.2010 13:29
Minkäs pyörien enskarenkaat menevät tähän mahdollisimman vähäisellä laitolla?
21.11.2010 22:28
Husqvarnan menee bolt on, mut etulevyn kans voi tulla ongelmia jos pinnat ottaa puristimeen.
27.11.2010 11:37
Mad-Mike kirjoitti:Tuli tossa selattua nettiä/muutenkin mietittyy...
Eli tuhon Husse Sm510R 2010 mallin ei taida saada mitään viriosia kuin noi mitä on tuossa special catalogissa, supermotojunkeissa väittivät että se 530cc pytty kit käy tohon 2010 malliin, sama on tuo käyrästön löytäminen, kun on jo noi Arrow sliparit...En tiedä sitten tekeekö sillä mitään, että taitaa riittää noit pelkät sliparit.
Kun toi koko putkisto leovinceltä on niin sika kallis tai special catalogista se koko titaaninen putkisto
Tuota 530 kittiä suositellaan käytettäväksi vain SMRR kannen kanssa. Ja tuo SMRR kansi on luonnollisesti tehty kaasaripelille.
Käyristöstä ei varmasti ole mitään hyötyä, jos et jostain satu löytämään tehtaan kilpatiimin 2010 käytössä ollutta 2-2 putkistoa, josta vedetty muutama heppa lisää.. SMRR mallista.
27.11.2010 11:41
Jaage1 kirjoitti:Minkäs pyörien enskarenkaat menevät tähän mahdollisimman vähäisellä laitolla?
Ajo-ominaisuudet voi olla mielenkiintoiset, kun näissä SM malleissa on lyhennetty keula.
TE/TC ja SMR malleissa on eri kolmiopalat ja jarrulevyjen offset. SMR jarrulevyä on siis pakko käyttää myös 21" vanteessa. Joudut siis jonkin verran uusimaan ainakin jarrulevyn kiinnityspultteja, koska ne ovat myös eri paksuiset.
27.11.2010 15:42
Leo vince myy samalla tuotenumerolla ulkoisesti saman näköistä putkea smr510 ja smrr510. Kyseessä 2010vm husse. Onko putkilla eroa?
27.11.2010 15:54
jymppä kirjoitti:Leo vince myy samalla tuotenumerolla ulkoisesti saman näköistä putkea smr510 ja smrr510. Kyseessä 2010vm husse. Onko putkilla eroa?
En usko, ehkä äänenvaimetimen pituudessa ehkä, ainakin jossain kuvissa on änkkärit vähän lyhyemmät...Luulis että olisi hinta eroo
2.12.2010 23:16
jymppä kirjoitti:Leo vince myy samalla tuotenumerolla ulkoisesti saman näköistä putkea smr510 ja smrr510. Kyseessä 2010vm husse. Onko putkilla eroa?
Tuo Leovince menee kummankin mallin runkoon. Ainoana erona on, että SMR tarvitsee toimiakseen uuden ECU boksin. SMRR taas ei.
3.12.2010 21:46
Heppu kirjoitti:Mad-Mike kirjoitti:Tuli tossa selattua nettiä/muutenkin mietittyy...
Eli tuhon Husse Sm510R 2010 mallin ei taida saada mitään viriosia kuin noi mitä on tuossa special catalogissa, supermotojunkeissa väittivät että se 530cc pytty kit käy tohon 2010 malliin, sama on tuo käyrästön löytäminen, kun on jo noi Arrow sliparit...En tiedä sitten tekeekö sillä mitään, että taitaa riittää noit pelkät sliparit.
Kun toi koko putkisto leovinceltä on niin sika kallis tai special catalogista se koko titaaninen putkisto
Tuota 530 kittiä suositellaan käytettäväksi vain SMRR kannen kanssa. Ja tuo SMRR kansi on luonnollisesti tehty kaasaripelille.
Käyristöstä ei varmasti ole mitään hyötyä, jos et jostain satu löytämään tehtaan kilpatiimin 2010 käytössä ollutta 2-2 putkistoa, josta vedetty muutama heppa lisää.. SMRR mallista.
Joo olen kuullut, mutta ajattelin tyytyä kannen koneistukseen, sitten imu nokka-akselin vaihtoa+käyrästö/y-putki+530cc kit....
5.12.2010 9:00
Koneremonttia tehneet. Löytyyköhän mistään halvemmalla osia hussen koneeseen, vai oletteko tilanneet suoraan MP-racingiltä näillä hinnoilla? Pyöränä -04 sm450r
Ketju 42,89 runkolaakerit 39,98 x 2 k-kanki 215,59 tiivistesrj. 101,62 stefasrj. 33,44
Mäntä 242,97 imuventtiili 110,87 x2 pakoventtiili 68,06 x2 venttiliohjarit n. 25e yht
5.12.2010 19:30
Laita vaikka ebay laulamaan ja tilaa jostain ulkomaisesta puljusta. Saksasta ainakin löytyy hyvin osaa sopuhintaan
6.12.2010 11:09
No niin kertokaas omia kokemuksia pyörästä tai mitä puutteita, mitä tarvisi muuttaa jne.
Itse olen erittäin tyytyväinen pyörään, itsellä Husky SM510R 2010 malli, Arrows slipareilla+EFI boxi.
(onko kenelläkään kokemuksia powercommader/auto tune boxista)
11.12.2010 10:19
Nyt ois leovince matkalla kohti suomea, keskiviikoksi lupasivat putken toimittaa. Pyörän muutoksista sen verran että, itse vaihdoin omaan husseen 45piik takarattaan. Samalla vaihtu raskaat o-rengas ketjut perinteisiin mx ketjuihin. Vakio välitykset tuntu liian pitkiltä omaan ajotyyliin! en sit tiiä miten tuo vaikuttaa, keväällä näkee/tuntee!