14.3.2016 23:57
RealTaste kirjoitti:Tällaisia olen pyöritellyt mielessä pyörät ovat järjestyksessä mielenkiintoisimmasta-> vähiten kiinnostavaan.
-husaberg fs/fe650 03->
-aprilia sxv 550 07->
-husqvarna 510smr 08->
-honda crf 450 03->
-yamaha wr 450 03->
-Ktm 525 05->
15.3.2016 8:25
16.3.2016 22:09
17.3.2016 10:07
17.3.2016 16:58
17.3.2016 17:20
17.3.2016 22:20
Lat_e kirjoitti:Lisäksi näitä pyöriä löytyy jo todella edullisesti ja hintalaatusuhde on kyllä aivan huippu nykyhinnoilla. Jos uutta etsii niin yksi vaihtoehto on tämä: http://www.nettimoto.com/swm/sm-500-r/1958476
kaasaripyöriin en itse sekaantuisi enään.
17.3.2016 22:39
Stål kirjoitti:Ei kannata pelkästään miettiä niitä kuutioita, vaan myös minkälainen pyörä on kyseessä. Yleensähän nämä kilvelliset supermotot on enduroista tehtyjä. Honda taas (jos siis kyseessä nuo HM-hondat) on crossista tehty. Crossit tyypillisesti kiertävät vähän pidemmälle ja tuottavat enemmän huipputehoa, vähän epätasasemmalla ja kapeammalla väännöllä enduroihin verrattuna. Voin kyllä luvata ettei tuo 450 crossi jätä kylmäksi. Varsinkin jos lähtee piikkisen pohjalta niin ei mikään 450 heti tehottomalta tunnu, itselle riitti Kotarin exc450 kaks kesää vallan mainiosti
Stål kirjoitti:Samalla voisi vinkata tällasen pyörän: http://www.nettimoto.com/suzuki/rm-z/1969105 Saattaa olla suomen ainoa kilvellinen RM-Z. Tuokin crossin pohjalta tehty, varmasti on tarpeeksi tehoa.
Husky510 kirjoitti:Itse juuri odotan tuota SWM menoa, kun moni puhuu, että on "harmi" kun tekniikka pohjautuu 10 vanhaa tekniikkaan, että jos tulee päivitys, tietysti varmaan jotain päivitystä on tullut ja se että menee Hussen kanssa lähelle, uskon että laatu on hyvää, vaikka osa puhuu, että olisi kiinasta peräisin osat, mutta missä pyörässä ei olisi kiinalaisia osia, se on yhtä hyvää kuin muissa, jos on laadun seuranta tiukkaa ja tiuha.
17.3.2016 23:41
18.3.2016 8:17
Husky510 kirjoitti:Joo, kaasari vehkeet kannattaa unohtaa jo, kyllä ruisku on asiaa nykyään.
18.3.2016 11:26
18.3.2016 16:16
Lat_e kirjoitti:On niitä muitakin tai ainakin saatavissa http://www.nettimoto.com/valenti-racing/-/1795914
18.3.2016 19:44
Murska kirjoitti:Ruiskussa on puolensa, pienempi kulutus, tarkempi kaasuun reagointi jne. Siitä huolimatta harvassa ruiskussa on sitä kaasutuntumaa mikä on hyvässä kaasarikoneessa, varsinkin pintakaasun alueella. Lisäksi tiellä tietämättömillä kun ruiskuun tai sähköjärjestelmään tulee vika niin matka loppuu siihen, kaasarin kanssa pääsee lähes aina ontumaan sivistyksen pariin.
18.3.2016 20:06
Lat_e kirjoitti:Ruiskupeli säätää itseitsensä ja ei tarvitse kädet bensassa leikkiä
18.3.2016 22:21