19.9.2007 17:56

Mikaeli kirjoitti:No katukäyttöön voit ostaa vaikka sen isoimman ja tehokkaimman ja silti siitä loppuu suoralla paukku. Mut koita tuoda se sinne mihin se on tehty nii kuskilta nopeemmin loppuu tehot. Kyl se 450 riittää. Tai en tiä kyl montaa kenelt loppuis pyörästä kulku radal. Käykää ihmees testaamas 450 motoa ja kattokaa tarviiko ihan välttämättä enemmän tehoa jos kuski on pyörää nopeempi.

mä en ainakaan voi kuvitellakkaan enää pienempää mopoa kuin tuo 500cc moto. nelipuokkia en oo koskaan ees ajanu. tottakai kun kevarista siirrytään vaikka nelipuokkiin niin tuntuu kuin kädet repeäisivät irti. 200km ja tuntuu et kaikki tehot ei oo tallella kun noihin tehoihin on tottunu. vaikka huippukuski en olekkaan niin kyllä mä silti haluaisin tohon enemmän tehoa.

19.9.2007 22:47

Mee käymää radalla:) Sit alkaa tuntuu tehot sopivilta.

19.9.2007 23:12

se o kumma ku pitää noita ratajuttuja vääntää mukaan soppaan, vaikka kaveri selkeesti ettii katukäyttöön sopivaa ajokkia...

19.9.2007 23:33

Kaveri selkeesti sano että tehot ei enää tunnu missään.
Joten kehoitin häntä käymään radalla tai jossain missä on tiukkoja mutkia yms. Niin huomaa että tehot ovat suht riittävät.

19.9.2007 23:40

lettukeisari: kirjoitti:Kaveri selkeesti sano että tehot ei enää tunnu missään.
Joten kehoitin häntä käymään radalla tai jossain missä on tiukkoja mutkia yms. Niin huomaa että tehot ovat suht riittävät.


se ei kauheesti kadulla jeesaa, vaikka tehoja ois rata-ajoon riittävästi.

19.9.2007 23:53

Ei kadulla tehoa tarvitse pääseehän datsunillakin. Ei vaan väärinkästysten sekamelska, se loppui tähän.

20.9.2007 16:43

lettukeisari: kirjoitti:Mee käymää radalla:) Sit alkaa tuntuu tehot sopivilta.

taas huudellaan suu vahdossa. kyllä mä olen tolla käynyt mikroautoradalla pyörähtelemässä, aivan varmasti on riittävän tiukkoja mutkia ;)

lettukeisari: kirjoitti:Kaveri selkeesti sano että tehot ei enää tunnu missään.
Joten kehoitin häntä käymään radalla tai jossain missä on tiukkoja mutkia yms. Niin huomaa että tehot ovat suht riittävät.

mitä helvettiä teholla mutkissa tekee? voi jeesus :D

20.9.2007 21:58

No tehollahan niistä mutkista tullaan ulos, ootko paimiossa ollu ajamassa mikroauto radalla?

20.9.2007 22:04

J lähinnä sitä tarkoitin että jos kadulla tuntuu lussu paskalta pyörä niin menee ajamaan vähän vaativampaan paikkaan, niin tehot tuntuvat juuri sopivilta tai jopa liiallisilta.

20.9.2007 23:01

lettukeisari: kirjoitti:No tehollahan niistä mutkista tullaan ulos, ootko paimiossa ollu ajamassa mikroauto radalla?

orikedolla tullu pärsittyä.

28.10.2007 1:12

nii muute aattelin sanoo että olin ajatellu että tämä topiccki olis sellane yleinen ettei kaikkien tarvis tehä uutta topickkii ku ku kysyy jostain motosta :D

29.10.2007 20:28

Rautane kirjoitti:Itellä on käyny mielessä tommonen Suizan 400 DR-Z. Onkos tuo mimmonen pyörä ku vähän ristiriitasta tietoa olen löytäny? Olen ymmärtäny, että ilmeisesti putkella ja kaasarilla tehoa löytys 48hp, eikä mikään hirmusen painava otus pitäs olla? Huoltoväleistä kaipaisin vähän tietoa, eli onko tämä nyt sitte kuinka kiriä vehe?


Itelläni on toi DR-Z Muzzy's teharilla ja isomalla 39mm Keihinillä. Tehot riittää mulle ainakin kadulla tosi hyvin. Keulii ja paukkuu, siinä missä vähän isommatkin. Huolloista en muista, mutta oisko huoltoväli jotain 6tkm. Ihan hyvän tuntuinen vehje ainakin itseni alla, mitä siihen nyt on tullut tutustuttua.

6.11.2007 1:44

Mikäs tekee tosta valkokilpisestä Yammun WR450:stä (motot tulis mun tapauksessa) näinkin harvinaisen, kun hyvin harvassa tuntuu olevan tommoset valkokilpiyammut? Itellä on lähinnä kolme vaihtoehtoa, DR-Z, WR tai EXC450/525, ja Yamaha niistä eniten kutittelis. DR-Z silti tuntuis suhteellisen huokealta menopeliltä niin ostohinnaltaan kuin ylläpidoltaankin.

En tiedä onko tää nyt ihan täysin oikea alue kysyä, mutta menkööt.

9.11.2007 22:27

Huora kirjoitti:
Rautane kirjoitti:Itellä on käyny mielessä tommonen Suizan 400 DR-Z. Onkos tuo mimmonen pyörä ku vähän ristiriitasta tietoa olen löytäny? Olen ymmärtäny, että ilmeisesti putkella ja kaasarilla tehoa löytys 48hp, eikä mikään hirmusen painava otus pitäs olla? Huoltoväleistä kaipaisin vähän tietoa, eli onko tämä nyt sitte kuinka kiriä vehe?


Itelläni on toi DR-Z Muzzy's teharilla ja isomalla 39mm Keihinillä. Tehot riittää mulle ainakin kadulla tosi hyvin. Keulii ja paukkuu, siinä missä vähän isommatkin. Huolloista en muista, mutta oisko huoltoväli jotain 6tkm. Ihan hyvän tuntuinen vehje ainakin itseni alla, mitä siihen nyt on tullut tutustuttua.


Multakin löytyy toi DR-Z. Leovincen pöntöllä, suutinsarjalla ja 3x3modilla varustettuna. Papruissa oli 29.4kw vakiona, että kaippa siitä se karvan verran yli 40hp irtoaa? Hommasin tosin nyt kurit, joten papruihin tulee 25kw. Kyllä tuo ihan pirtsakalta peliltä tuntuu, tuskin ne tehot oikeasti loppuu kesken tolla ajaessa ;) Ja onhan se huoltovapaampi kuin vastaava hieman isompi kotari esimerkiksi. Mäntä vissiin sielä 20tkm jälkeen, öljyjä ja muita perusjuttuja ihan säännöllisesti kuiteskin jos haluaa hyvänä pitää. Eikä toi derzi paljon bensaakaan kuluta.

14.11.2007 14:45

minä ottasin varmaa yamahan tai sitte hussen ku niiswsä sitä tehoo on ainaki :D ktm:ämmäkii ois tosi hyvä :D