19.12.2006 14:51

isoEGO kirjoitti:ei oo tuo malli, vaan vanhempi kisaenska(TE570/610). olikohan -03... kuivapaino 120kg nurkilla. ite kävin kyseistä pyörää ihastelemassa Cycle Worldissa ja silloin se oli vielä painon puolesta ihan "vakiokuosissa".


niin siis oikea mallinimi on tuo, kuutioita 576.
pyörän tarkkaa painoahan en siis tiedä (vielä), olen vain kuullut, että tämän verran näissä on sitä painoa. kauppiaan mukaan edellinen omistaja oli siitä tehnyt kisasemman pelin. en siis itse ole sitä mitenkään keventänyt, jos luulit niin. Eihän tuossakaan mitään "turhaa" ole, esim. akkua, starttia ym. ja putkikin on vaihdettu vähän kevyempään malliin. joka tapauksessa kiva pyörä

19.12.2006 15:17

-Dreary kirjoitti:
isoEGO kirjoitti:ei oo tuo malli, vaan vanhempi kisaenska(TE570/610). olikohan -03... kuivapaino 120kg nurkilla. ite kävin kyseistä pyörää ihastelemassa Cycle Worldissa ja silloin se oli vielä painon puolesta ihan "vakiokuosissa".


niin siis oikea mallinimi on tuo, kuutioita 576.
pyörän tarkkaa painoahan en siis tiedä (vielä), olen vain kuullut, että tämän verran näissä on sitä painoa. kauppiaan mukaan edellinen omistaja oli siitä tehnyt kisasemman pelin. en siis itse ole sitä mitenkään keventänyt, jos luulit niin. Eihän tuossakaan mitään "turhaa" ole, esim. akkua, starttia ym. ja putkikin on vaihdettu vähän kevyempään malliin. joka tapauksessa kiva pyörä


Etkös tuossa aiemmin sanonut, että peittoaa "perusbergin" tuo hussesi. 650 huussin kanssa voi tehä tuolla vanhempikoppasella hussella aika tiukkaa....

19.12.2006 17:52

^Ei kyllä taida peitota millään putkien vaihdoilla yms. Tarvii nähdä vähän enemmän vaivaa että saa potkimaan ees saman verta.

19.12.2006 18:18

Lauri- kirjoitti:^Ei kyllä taida peitota millään putkien vaihdoilla yms. Tarvii nähdä vähän enemmän vaivaa että saa potkimaan ees saman verta.


64hp takakuulalta tuosta yksilöstä on penkitetty, jos en nyt ihan väärin muista.

19.12.2006 23:28

Ja ei muutakun dyno lappua kehiin.

21.12.2006 1:03

isoEGO kirjoitti:
Lauri- kirjoitti:^Ei kyllä taida peitota millään putkien vaihdoilla yms. Tarvii nähdä vähän enemmän vaivaa että saa potkimaan ees saman verta.


64hp takakuulalta tuosta yksilöstä on penkitetty, jos en nyt ihan väärin muista.


yli 70 pollea takarenkaalta. hommaan kyllä itselleni sen dynolapun heti keväällä.

21.12.2006 1:10

uijui kirjoitti:Etkös tuossa aiemmin sanonut, että peittoaa "perusbergin" tuo hussesi. 650 huussin kanssa voi tehä tuolla vanhempikoppasella hussella aika tiukkaa....


Biken testissähän oli vähän aikaa sitten husabergin fs 650 e vakiokuntoinen.. siitähän oli penkitetty 58,9 hv. Noiden husabergienkin putket on kyllä melkosen tukossa. vaihto auttaa varmaan melkosesti.

21.12.2006 11:06

Tossa kesän lopulla käytiin kattelemassa husabergin 650cc pelejä moto königillä niin myyjä ainakin väitti niissä olevan sen 70wurstii

21.12.2006 21:36

-Dreary kirjoitti:
isoEGO kirjoitti:
Lauri- kirjoitti:^Ei kyllä taida peitota millään putkien vaihdoilla yms. Tarvii nähdä vähän enemmän vaivaa että saa potkimaan ees saman verta.


64hp takakuulalta tuosta yksilöstä on penkitetty, jos en nyt ihan väärin muista.


yli 70 pollea takarenkaalta. hommaan kyllä itselleni sen dynolapun heti keväällä.


Lappu kehiin. Muuten ei uskota.

21.12.2006 21:46

Jepjep, hurjia huhuja jostain 77hp jääratapyörästä on kuultu, mutta ei toi 70hp ole lähelläkä vakiotehoja, noillakin se kymmenen tuntia on jo saavutus.. 525 kotka antaa suurimmalla sylkkä kitillä + muilla hilppeillä sen 64hp nakilta. Ainahan noita saa 'viilattua' jos tarvii enemmän potkua.. Supermotoilussa sillä o mitään merkitystä, ku pelkällä ajolla pystyy nappaan sekunnin tai pari ajasta pois.

21.12.2006 22:57

-Dreary kirjoitti:
isoEGO kirjoitti:
Lauri- kirjoitti:^Ei kyllä taida peitota millään putkien vaihdoilla yms. Tarvii nähdä vähän enemmän vaivaa että saa potkimaan ees saman verta.


64hp takakuulalta tuosta yksilöstä on penkitetty, jos en nyt ihan väärin muista.


yli 70 pollea takarenkaalta. hommaan kyllä itselleni sen dynolapun heti keväällä.


koneella saattaa olla melkein 70hp. takarenkaalla ei todellakaan...

22.12.2006 18:51

-Dreary kirjoitti:
uijui kirjoitti:Etkös tuossa aiemmin sanonut, että peittoaa "perusbergin" tuo hussesi. 650 huussin kanssa voi tehä tuolla vanhempikoppasella hussella aika tiukkaa....


Biken testissähän oli vähän aikaa sitten husabergin fs 650 e vakiokuntoinen.. siitähän oli penkitetty 58,9 hv. Noiden husabergienkin putket on kyllä melkosen tukossa. vaihto auttaa varmaan melkosesti.

säätämällä saa halposti lisää. omassa hussessa on vakioputkella säädettynä 54hv takanakilta ja akran putkella 56hv. kyllä tosta husabergistä takanakilta sen 65 luulis saavan kun vaan säätää kunnolla. on siinä kuitenkin reilu sata kuutiota enemmän ku mulla.

23.12.2006 17:34

Noista tehoista sen verran että yllättyisitte jos tietäisitte mitä esim tän vuoden voittaja pyörässä oli. ja ihan penkitettyä tehoa eikä mitään mutua. Ihan reilusti, enempää en rupee täällä siitä huutelemaan. Motossahan tehosta o nimenomaan apua jos osaa pyörää viedä asvaltilla, eritoten mutkissa.

23.12.2006 20:37

McRatti kirjoitti:Noista tehoista sen verran että yllättyisitte jos tietäisitte mitä esim tän vuoden voittaja pyörässä oli. ja ihan penkitettyä tehoa eikä mitään mutua. Ihan reilusti, enempää en rupee täällä siitä huutelemaan. Motossahan tehosta o nimenomaan apua jos osaa pyörää viedä asvaltilla, eritoten mutkissa.


Kerro nyt vaan ;)

23.12.2006 22:33

McRatti kirjoitti:Noista tehoista sen verran että yllättyisitte jos tietäisitte mitä esim tän vuoden voittaja pyörässä oli. ja ihan penkitettyä tehoa eikä mitään mutua. Ihan reilusti, enempää en rupee täällä siitä huutelemaan. Motossahan tehosta o nimenomaan apua jos osaa pyörää viedä asvaltilla, eritoten mutkissa.
Hyvä tulla kiusaamaan ja sitten ei kumminkaan kerro..:D
Faktaa pöytään, mieluiten dynopapruja ;)