2.12.2011 7:41
2.12.2011 16:59
2.12.2011 20:04
3.12.2011 0:55
3.12.2011 7:37
3.12.2011 12:03
18.1.2012 21:41
31.1.2012 17:43
vilitin kirjoitti:No kyllähän se 250 nelari taitaa ainakin aluks riittää. Varmaa halvimmalla pääsee, jos ostaa crossin ja siihen smoto vanteet ja renkaat?
15.4.2012 20:32
15.4.2012 20:57
HoNNddA kirjoitti:Smoto hakusessa, liikenteeseen. Onko oikeen mitään varteenotettavaa vaihtoehtoa, jos haluaisi pitkillä huoltoväleillä olevan pyörän? Eli onko ns. kadulle tehtyä smotoa, jossa ei sitä tehoa välttämättä niin paljoa ole, mutta huollon tarve pieni?
Mielessä on nyt ollu kotarit, exc 525 ja 530, mut huoltovälit mietityttää. Huollot onnistuu ja faija vanhana pyörämiehenä auttaa. Millos tämmösiin pitää mäntää ja alakertaa rempata? Nokkaketju kymppitonnin välein? Öljyt 10h?
15.4.2012 21:36
16.4.2012 19:49
16.4.2012 22:07
Omnic kirjoitti:Öljyt 15 tunnin välein, venttiilien tarkastus/mahdollinen säätö 30 tunnin välein, ilmanputsarin vaihto 15 tunnin välein (yks tärkeimmistä osista ja halvin tapa vaikuttaa koneen kuntoon), tulpan vaihto 30 tunnin välein, sitten mäntä yms muut koneen osat (alakerta, ketju jne.) olisko noin 200-300 tuntia, riippuen miten on ajettu ja huollettu jne, eli ei oo mitään tarkkaa lukua, mutta katukäytössä nää on aika pommin varmoja, jos muuten huoltaa oikein.
16.4.2012 23:18
17.4.2012 16:35