24.8.2010 23:43
25.8.2010 0:32
25.8.2010 3:50
25.8.2010 12:54
3.4.2011 13:16
Decide kirjoitti:Sitten isommat kotkat, husset jne. saa olla useemmin vaihtelemassa palikkaa.
16.4.2011 19:42
17.4.2011 9:06
17.4.2011 9:42
tuplavee kirjoitti:Mielipideäänestys:
Husqvarna SM510R vai KTM530EXC?
TE510 ollut pitkään kiikarissa muttei sopivaa ole löytynyt, joten tällä hetkellä jompikumpi noista pitäis valkata. Kotarihan se olis sinänsä parempi kun saa enskavanteet alle helposti, muuten kyllä husse herättää ehdottomasti enemmän mielenkiintoa...
Ja suurin osa ajoista tapahtuis kumminkin asfaltilla/hiekkatiellä... Mutta jos joskus alkaa tekemään mieli metsään, niin kotarin kanssa ei tartteis ruveta pyörää vaihtamaan...
En osaa päättää, alkaa jo ***ttamaan pikkuhiljaa tää jahkaaminen
17.4.2011 11:05
Älä osta kumpaakaa, osta mielummin oikea moottoripyörä.
27.4.2011 16:51
27.4.2011 23:55
28.4.2011 8:58
tuplavee kirjoitti:Mielipideäänestys:
Husqvarna SM510R vai KTM530EXC?
TE510 ollut pitkään kiikarissa muttei sopivaa ole löytynyt, joten tällä hetkellä jompikumpi noista pitäis valkata. Kotarihan se olis sinänsä parempi kun saa enskavanteet alle helposti, muuten kyllä husse herättää ehdottomasti enemmän mielenkiintoa...
Ja suurin osa ajoista tapahtuis kumminkin asfaltilla/hiekkatiellä... Mutta jos joskus alkaa tekemään mieli metsään, niin kotarin kanssa ei tartteis ruveta pyörää vaihtamaan...
En osaa päättää, alkaa jo ***ttamaan pikkuhiljaa tää jahkaaminen
30.4.2011 13:42
30.4.2011 14:29
30.4.2011 14:30
j0nii- kirjoitti:Mulla on tällä hetkellä kotarin 250 nelari, ja tehot pyörii varmasti samassa luokassa wr:n kanssa. Enimmäkseen tulee enduro ajettua, ja siihen tarkotukseen alunperin hommasinkin pikku nelarin. Jos vertaa enstisen HM:än kiihtyvyyttä nykyiseen kotariin, niin kyllä ne aika tasan menee. Toisaalta nelarilla voi ajaa "rauhallisemmin" ja vääntöä on ihan mukavasti kaupunki nopeuksissa. Jos pelkästään kadulle ostaisin pyörän, niin ottaisin enemmän kuutioita (esim. 400 tai 450 etc.) Tahtoo pikku nelarista paukut loppua taajaman ulkopuolella. Taajaman sisäpuolella kiihtyvyys on kiitettävää, jos viitsii ajaa tuppinurin. Ja mitä nyt huoltoihin tulee, niin vaihtaa öljyt + suodattimen 5-10h välein ja venat säätä/tarkistaa 15-20h välein; Ihan ajotavasta riippuen huollot menee. Jos pelkästään tulee "rauhallista" katuajoa, niin huoltovälejä voi pidentää muutaman tunnin. Ja jos saa pyörämerkkiä mainostaa, niin ota ihmeessä KTM. Jotenkin huoltojen helppous ja säätötöiden tekeminen on mietitty pidemmälle kuin entisessä Hondassa tai muissa japanilaisissa. Ja alta -06 kone (250cc) varmasti kestää, kun sama alakerta kuin 520/525.