18.2.2011 20:07

Messico kirjoitti:Kellään tietoa / kokemuksia tuosta 570cc big bore kittiin, joka passais tuohon 530 exc:hen ? Pitäs mäntä ja kiertari kummiskin vaihtaa kohtapuoliin niin eikö se ole sama ostaa ~200-250€ kalliimpi big bore kitti jossa olis mukana pytty, mäntä, kiertarisarja ym. ?

Kaasaria joutuu varmaan johonkin suuntaan säätämään, mutta mitenkäs putkiston laita ? Vissiin vakio-alkukäyrä + suora pönttö tarpeeks virtaava ?


Itse olen ajatellut tuota samaa tuohon husseen, jos sitä jossain vaiheessa ottaa koneen auki niin vaihtais samalla 530cc kitin, no mutta kyllä tuo bigbore kitti on silloin hyvä jos halajaa lisää potkua, noista kaasarin säädöistä kannattaa kysyä kotarin maahantuojalta, itse suosittelisin koko putkistoa tai ainakin sliparia ton bigbore kitin kanssa...

18.2.2011 21:14

Tällä hetkellä sx-f crossiänäri kiinni, joka ei hirveästi vähempää virtaa kuin akrapovic. Olis mulla tuolla varastossa yks akrakin (vaiheessa tosin)..

Re: 450cc~ supermotot?

13.8.2011 19:19

Ite oon nyt (tyhmyyttäni) ajellu punakilpisellä hussen 450 te eellä kadulla, tarkotus ois nyt kilvittää se parin viikon sisällä.. kunnon enska kumeilla tollahan on enemmänkun helvettiä ajaa kadulla koska pienikin kaasun napautus ja perä irtoo tiestä, mutta hauskuus kerroin on silti sen arvosta..

Re: 450cc~ supermotot?

3.11.2011 23:36

Kuinkas helppo näitä isompia motoja on myydä sitten kun sen aika on?

Re: 450cc~ supermotot?

8.11.2011 18:14

vaikeehan näit on myydä jos aijot saada sellasen hinnan mikä miellyttää edes jossain määrin, mut niinhän se taitaa olla jokasen muun 2-pyöräsen kohalla..

Re: 450cc~ supermotot?

30.7.2012 21:33

Onko Suzuki RM-Z 450 mahdollista saada valkokilpiin, jos siihen laittaa kaikki mitä pitää olla? Jos on niin kuinka paljon siihen menisi rahaa? n.1000e? Ja mitä käy silloin jos ajaa ilman kilpiä ja jää poliiseille kiinni jos on ajokortti, millä saisi ajaa mitä pyörää tahansa? :D

Re: 450cc~ supermotot?

2.8.2012 13:50

Yamahayzfrr kirjoitti:Onko Suzuki RM-Z 450 mahdollista saada valkokilpiin, jos siihen laittaa kaikki mitä pitää olla? Jos on niin kuinka paljon siihen menisi rahaa? n.1000e? Ja mitä käy silloin jos ajaa ilman kilpiä ja jää poliiseille kiinni jos on ajokortti, millä saisi ajaa mitä pyörää tahansa? :D

Eipä oikeen saa kun ei ole tyyppihyväksyntää.

Re: 450cc~ supermotot?

30.8.2012 20:05

Missä hintaluokassa pyörii 450cc supermotojen vakuutukset? Esimerkiksi Husqvarnan nelipuolikas.

Omiin nimiin pistäisiin, olisi ensimmäinen vakuutus omissa nimissä ja ikää 18v.

Re: 450cc~ supermotot?

30.8.2012 20:41

750€ -12 450 exc. Liikenteessä (500€) 35% bonarit ja kaskossa(250€) täydet.

Re: 450cc~ supermotot?

30.8.2012 21:53

Husse SMR510 -09

Tapiola liikennevakuutus 794,70eur 0% bonuksilla
Alennuksien jälkeen maksettavaa jää 263,84eur/v

Rymypyörässä en oo kaskoa kehannut pitää, jos varastetaan niin voivoi

Re: 450cc~ supermotot?

10.9.2012 19:09

Tietääkö kukaan tarviiko KTM 450 exc -05 mallista tukkia mitään jos haluu keulii pidempää matkaa tai vetää kulmaa? Valuuko öljyt pihalle jotain ylivuotoletkuu pitkin??

Re: 450cc~ supermotot?

2.10.2012 21:39

Topic on kyllä olw pilkulleen sopiva, mutta onko tämä Husaberg FE 400 miten luotettava pyörä? Onko kellään oikeasti kokemusta tästä? Löytyykö tähän mitään big bore sarjoja, tuntuu vähän laimealta tuo 24kw. :lol:

Pyörä vuosimallia 2000.

Re: 450cc~ supermotot?

2.10.2012 23:01

Voisin veikata että maksimissaan 500-550cc saa tuollaseen 400cc. Sen verran on lyhyt tuo sylinteriputki. Ja koska bergissä ei oo erillistä sylinteriä, niin joutuisi ostamaan isomman motin lohkot tuohon. Suosittelisin ostamaan jonkun hieman isommalla koneella olevan, sillä täystehosen 2t piikin tehoihin kyllästyy aika nopeasti piikki-iän jälkeen.

Re: 450cc~ supermotot?

5.10.2012 16:13

ihan riippuu mihin käyttöön tuo vehje menee ?
tuo fe mallihan on enskapyörä joten jos se menee sinne niin aivan loistava siihen tarkoitukseen. mutta jos kadulla niin suosittelen 5 alkavaa lukua ennemmin.

Re: 450cc~ supermotot?

23.10.2012 22:04

Soppanestori kirjoitti:Voisin veikata että maksimissaan 500-550cc saa tuollaseen 400cc. Sen verran on lyhyt tuo sylinteriputki. Ja koska bergissä ei oo erillistä sylinteriä, niin joutuisi ostamaan isomman motin lohkot tuohon. Suosittelisin ostamaan jonkun hieman isommalla koneella olevan, sillä täystehosen 2t piikin tehoihin kyllästyy aika nopeasti piikki-iän jälkeen.


Taitaa olla samasta pyörästä kyse kun oma. Ja siis tosta 650 poiketen tässä on kyllä ihan erillinen sylinterikin!