14.12.2009 12:25
tipsu- kirjoitti:onko porukka vaihtanu noita koiranluita että saatu matalemmaks pyöriä. viime kaus mentii iskarin esijännityksen? löysennyksellä. Keulalle ei oikeestaa tehty mitää.. neuvoja!
19.12.2009 0:08
Mikes kirjoitti:tipsu- kirjoitti:onko porukka vaihtanu noita koiranluita että saatu matalemmaks pyöriä. viime kaus mentii iskarin esijännityksen? löysennyksellä. Keulalle ei oikeestaa tehty mitää.. neuvoja!
Paras tapa on tietysti lyhentää takaiskaria niin ei jousituksen geometria pääse muuttumaan. Mutta moni on hoitanut sen koiranluilla tai erilaisilla stoppari virityksillä. Se perän madallus on aivan turhaa, jos et meinaa keulaa lyhentää. Tulee sen verta takapainonen laitos, ettei sitä saa mihinkään suuntaan käännettyä!
19.12.2009 11:22
tipsu- kirjoitti:Mikes kirjoitti:tipsu- kirjoitti:onko porukka vaihtanu noita koiranluita että saatu matalemmaks pyöriä. viime kaus mentii iskarin esijännityksen? löysennyksellä. Keulalle ei oikeestaa tehty mitää.. neuvoja!
Paras tapa on tietysti lyhentää takaiskaria niin ei jousituksen geometria pääse muuttumaan. Mutta moni on hoitanut sen koiranluilla tai erilaisilla stoppari virityksillä. Se perän madallus on aivan turhaa, jos et meinaa keulaa lyhentää. Tulee sen verta takapainonen laitos, ettei sitä saa mihinkään suuntaan käännettyä!
Nyt laskin keulaa laskettu kolmisen senttiä.. minkälaisia stoppari virityksiä on tehty? anteeksi tietämättömyteni asiaan mutta vasta alottelija jääratahommissa
Ja minkälaisia varusteita porukka käyttäny? Iteltä löytyy niskatuki,crossisaappaat ja ajotakki ja housut.
20.12.2009 14:14
tipsu- kirjoitti:Nyt laskin keulaa laskettu kolmisen senttiä.. minkälaisia stoppari virityksiä on tehty? anteeksi tietämättömyteni asiaan mutta vasta alottelija jääratahommissa
Ja minkälaisia varusteita porukka käyttäny? Iteltä löytyy niskatuki,crossisaappaat ja ajotakki ja housut.
20.12.2009 16:38
tipsu- kirjoitti:Mikes kirjoitti:tipsu- kirjoitti:onko porukka vaihtanu noita koiranluita että saatu matalemmaks pyöriä. viime kaus mentii iskarin esijännityksen? löysennyksellä. Keulalle ei oikeestaa tehty mitää.. neuvoja!
Paras tapa on tietysti lyhentää takaiskaria niin ei jousituksen geometria pääse muuttumaan. Mutta moni on hoitanut sen koiranluilla tai erilaisilla stoppari virityksillä. Se perän madallus on aivan turhaa, jos et meinaa keulaa lyhentää. Tulee sen verta takapainonen laitos, ettei sitä saa mihinkään suuntaan käännettyä!
Nyt laskin keulaa laskettu kolmisen senttiä.. minkälaisia stoppari virityksiä on tehty? anteeksi tietämättömyteni asiaan mutta vasta alottelija jääratahommissa
Ja minkälaisia varusteita porukka käyttäny? Iteltä löytyy niskatuki,crossisaappaat ja ajotakki ja housut.
20.12.2009 23:55
21.12.2009 23:49
22.12.2009 0:16
22.12.2009 10:39
mad-e kirjoitti:Paljo renkais pitää olla ilmaa (jääratarenkaat)
23.12.2009 12:08
23.12.2009 13:02
7.2.2010 19:19
7.2.2010 21:15
8.2.2010 20:06
Pohjolan äija kirjoitti:Ite olin toimitsijana tuolla saarijärvellä.
Mitenkähän kävi viimesessä lähdössä ajaneelle sodankylän miehelle.. Näytti pahasti pääsuoralle aukeavassa kaatumaan, ainakin takarengas repäisi käden auki Toivottavasti ei käynyt pahasti.
9.2.2010 20:10