7.5.2008 19:17

mulla taitaa olla 5w50 tai jotaki tommosta. mitä välejä käytätte husseissa? mulla 16/45

7.5.2008 20:03

mikuli89 kirjoitti:mulla taitaa olla 5w50 tai jotaki tommosta. mitä välejä käytätte husseissa? mulla 16/45


15/45 taitaa olla vakio setti et se on mulla. Minkä merkkistä öljyä käytät?

8.5.2008 10:29

castroilin joku mp-öljy mä siihen laitoin. oisko ollut 5w-40. Voisko johtua siitä ?

8.5.2008 16:06

Tuskimpa luistaminen öljystä johtuu,pistä pyörä kyljelleen,ota koppa auki ja tarkista kytkimen kunto,luultavasti vaan kytkinlevyt kuluneet.

8.5.2008 17:48

dEnA^ kirjoitti:castroilin joku mp-öljy mä siihen laitoin. oisko ollut 5w-40. Voisko johtua siitä ?


Jostain forumilta luin et mv agustassa oli ollut väärät öljyt se rupes savuttamaan ja kytkin oli luistanu. Ja eikös Husky ja mv agusta jotenkin sidoksissa toisiinsa. Korjatkaa jos olen väärässä.
Ja soitin tosta öljystä mp-racinkiin et mitä ne laittaa niin sanovat et viskositeetti pitää olla sama kun ohjekirjassa ja 07vm ohjekirja sanoo AGIP RACING 10 w 60.
MP-rading ei käytä AGIPia kun saatavuus on suomessa huono, et ne on siirtyny motoreksiin mut ite en löytäny vastaavaa 10 w60 motorexin valikoimista.

12.5.2008 7:45

Mistäköhän johtuu että mun ohjekirja suosittelee AGIP 5w 40 ? Konehan näissä pitäisi olla miltei sama ? Pitäiskö kokeilla tuota paksumpaa ?

Sellaisen mielenkiintoisen ominaisuuden olin huomaavinani, nelosella kytkin luistaa eniten. Muilla vaihteilla ei luista juurikaan. Tämä taasen ei mahdu päähäni, kytkimenhän pitäisi luistaa 5 ja 6 vaihteilla vieläkin enemmän ??

12.5.2008 17:14

dEnA^ kirjoitti:Mistäköhän johtuu että mun ohjekirja suosittelee AGIP 5w 40 ? Konehan näissä pitäisi olla miltei sama ? Pitäiskö kokeilla tuota paksumpaa ?

Sellaisen mielenkiintoisen ominaisuuden olin huomaavinani, nelosella kytkin luistaa eniten. Muilla vaihteilla ei luista juurikaan. Tämä taasen ei mahdu päähäni, kytkimenhän pitäisi luistaa 5 ja 6 vaihteilla vieläkin enemmän ??


Paksumpaa....? Kyl ton 10w 60 pitäis olla periaatteessa ohuempaa tai miten sen nyt sanois kylmällä paksumpaa mut lämpimänä kestävämpää.
Kannattaa vaihtaa/kokeilla muuta öljyä ja jos sit vielä on ongelmia tarkastaa mikä kytkimessä on.

13.5.2008 22:57

Pistän tähän samaan ketjuun kysymyksen. Onko 8000¤ liian kova hintapyyntö tästä samaisesta mallista mutta 06 vuoden ja 5000km ajettuna?

13.5.2008 23:00

Ei ole. Kuulostaa aivan sopivalta.

Oletteko 610-kuskit tyytyväisiä laitteisiinne? Tarpeeksi voimaa, mites kulkupuoli muuten? Mitattu tehoa/vääntöä?

14.5.2008 10:23

Mä ainakin oon tyytyväinen tähän 610. Kaikki sähköt toimii, ei oo ollu onkelmia. Etuvalo vois olla vähän parempi. Vääntöä on riittävästi. Tästä on penkitetty 50Nm/63hp tai 50hp/63Nm, (entinen omistaja selitti vähän sekavasti.)
Oon ajanu 160km/h ja kierrokset oli 6000. 7750:sta alkaa punaraja eli vähän ois voinu kulkea enemmän. 100:sta kun ajaa nii kierrokset 3500-4000.

14.5.2008 15:38

Todennäköisesti 50hv/63Nm. Kuulostaa ihan hyvältä. Mitään muutoksia/virityksiä pyörässä?

14.5.2008 17:11

16 eturatas 15 sijaan. Nyt kun kansipahvi vaihdettiin nii näytti siltä että imupuolta ois suurennettu, oli ihan selvät kaiverrusjäljet.

14.5.2008 22:24

wilperi kirjoitti:Pistän tähän samaan ketjuun kysymyksen. Onko 8000¤ liian kova hintapyyntö tästä samaisesta mallista mutta 06 vuoden ja 5000km ajettuna?


Ite ostin kuukaus sitten ee-speediltä yli-vuotisen uuden o km ajettu 8950 niin kyl tossa on tonni ilmaa mun mielestä. JOs laitat viel 950ekee niin saat uuden siel on vielä yks kappale myynnissä. Ja ite olen ollut tyytyväinen mitä sisään ajon myötä on tullut kokemusta.

moro

26.2.2009 4:49

onko kellään tietoa saanko tämän pyörän http://www.mp-racing.fi/product_info.ph ... ts_id=2437 katteita mistää ja sopiiko ne 07 husseen? tai sitten saako näitä katteita mistää http://www.supermotofinland.eu/ ja käykö ne 07 husseen. vastatkaa mieluiten yv. kiitos

24.3.2009 15:49

mulla tuo -00 vuojen 610 ampuu/tuhahtelee ilmanputsariin ku starttaa. mitä se meinaa? ja paljon pitää olla venttiilien välys?