2.3.2007 12:40
-Dreary kirjoitti:evo^ kirjoitti:610 varmasti mukavampi ajaa kaupungissa. 510 vähänkään pidemmillä väleillä stumppaa niin pirun helposti, mutta sitten kun vauhtiin pästään niin alkaa hupi. huoltovälit on tosiaan lyhyet tossa 510:ssä, ite ajattelin vaihtaa öllet 500km nurkilla.
miinuksiakin löytyy. tuppaa katteiden kiinnitykset hajoilemaan ja pyörimään tyhjää rungon sisällä. mutta jos pyörä on ostettu alun perin kadulle ja ei mitään kovin pahaa runtua saa niin en usko tätä tapahtuvan.
TE 570 kans tossa katteiden kiinnityksessä vähän tota hajoilemista. Eihän tota saa stumppaamaan ku menee kutosellaki tyhjäkäynnillä misä vaan (noei mut melkee Öljyjä kyl joo saa vaihella iha urakalla. Ja se bensa
2.3.2007 12:48
evo^ kirjoitti:itellä aiankin tykkää välillä stumpata aikas helposti kun välit on mitotettu sopiviks alastaron radalle. kaupungissa ei tee mitään vitosella ja kutosella, kun niitä ei voi käyttää kun menee kiekat turhan alas. siis noilla väleillä.
2.3.2007 14:11
6.3.2007 2:13
6.3.2007 10:26
Fogxanic kirjoitti:Mistäs löytyy sopivat vanteet mun pyörään ja millä hinnalla? supermotot siis. Välitkin pitäis pidentää ku tuntuu että joku 115-120 olis huiput. Kertokaas vielä venttiilien tarkastuksesta ja säätämisestä, vois tehä sen kohta kun ei oo tietoo koska viimeks tehty.
6.3.2007 14:15
-Dreary kirjoitti:
Huiput 120 km/h 510 hussessa? mahtaa olla tosi lyhkäset välit.
6.3.2007 19:06
-Dreary kirjoitti:Kunnollisten vanteiden hinta siinä vajaa 1000e kappale.
7.3.2007 14:32
7.3.2007 14:36
Fogxanic kirjoitti:Kellään muuten mitään vinkkiä miten lähtisi käyntiin paremmin näin kylmillä keleillä? Akku on uusi ja laturi pukkaa jotain 13,8 V tyhjäkäynnillä. Ei vaan jaksa pyörittää kauheen hyvin eli ei lähde kun lämpösellä koneella. Kiksillä on turha yrittää ei edes lupaile. Ainot miten lähtee käyntiin niin ottaa auton akusta apuvirtaa. Eikä sitä jaksais raahata mukana kokoaikaa.
7.3.2007 14:42
-Dreary kirjoitti:Fogxanic kirjoitti:Kellään muuten mitään vinkkiä miten lähtisi käyntiin paremmin näin kylmillä keleillä? Akku on uusi ja laturi pukkaa jotain 13,8 V tyhjäkäynnillä. Ei vaan jaksa pyörittää kauheen hyvin eli ei lähde kun lämpösellä koneella. Kiksillä on turha yrittää ei edes lupaile. Ainot miten lähtee käyntiin niin ottaa auton akusta apuvirtaa. Eikä sitä jaksais raahata mukana kokoaikaa.
Mulapa ei sähköstarttia edes oo nii en tiä.. kyllä se polkemalla lähtee kelillä ku kelillä. vika jossain muualla?
7.3.2007 14:47
7.3.2007 14:53
Mikes kirjoitti:Kannattaa tarkastaa imuventtiilit.
7.3.2007 15:10
Fogxanic kirjoitti:Mikes kirjoitti:Kannattaa tarkastaa imuventtiilit.
Mites se tapahtuu voisitko laittaa jonkun lyhyen selityksen. Ilmeisesti kansi otetaan pois? Tai sen päältä vaan joku venttilinsuoja kansi? Tarviiko uusia tiivisteitä siihen? En oo ikinä avannu nelitahdin konetta mitenkään.
8.3.2007 0:39
Mikes kirjoitti:Fogxanic kirjoitti:Mikes kirjoitti:Kannattaa tarkastaa imuventtiilit.
Mites se tapahtuu voisitko laittaa jonkun lyhyen selityksen. Ilmeisesti kansi otetaan pois? Tai sen päältä vaan joku venttilinsuoja kansi? Tarviiko uusia tiivisteitä siihen? En oo ikinä avannu nelitahdin konetta mitenkään.
Sun kannattaa hommata tuon pyörän ohjekirja, siellä on kaikki neuvottu kuvien kera. Yksinkertaisesti vent.koppa pois ja mäntä yläkuolokohtaan ja rakotulkki väliin.
15.3.2007 12:25