12.1.2007 9:14
nikoherra kirjoitti:EiNiinNopea kirjoitti:evo^ kirjoitti:ei taida pilasta olla kenelläkään suomessa kokemuksia. smc:ssä pirusti pidempi huoltoväli. pila on täysin kisa peli. jerkkuahan siinä on vaikka muille jakaa. ja on se ainakin mun mielestä hienoin moto minkä tällä hetkellä saa. varaosien saanti varmaan on mitä on. tuskin ainakaan on hyllytavaraa.
Mutta Aprilian äänet vakioputkilla ovat aika hengetöntä surinaa
En tiiä vakioäänistä, mutta piristettynä kuulostaa erittäin hyvältä.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1641&hl=en
http://youtube.com/watch?v=1C0t6jNsJ0g
12.1.2007 15:41
14.1.2007 23:25
Emppu85 kirjoitti:Toi Aprilia voi olla vähän liian raaka pelkästään katuajoon, radalle se tietysti on hyvä.
15.1.2007 16:37
15.1.2007 23:36
evo^ kirjoitti:Emppu85 kirjoitti:Toi Aprilia voi olla vähän liian raaka pelkästään katuajoon, radalle se tietysti on hyvä.
ei tosiaan oo liian raaka katuajoon.
15.1.2007 23:57
16.1.2007 13:21
nikoherra kirjoitti:^^Muistaakseni Aprilian männät piti vaihtaa 60h kohilla. Kannattaa varmistaa huoltovihkosta, mikä varmaan löytyy netistä. Sxv:n tankillisella pääsee about. 50 mailia, ainakin supermotojunkie.comin äeien mukaan, mutta se nyt ei välttämättä ole ekana mielessä supermotoa hommattaessa..
16.1.2007 15:53
16.1.2007 16:46
16.1.2007 19:02
16.1.2007 22:58
nikoherra kirjoitti:^^Muistaakseni Aprilian männät piti vaihtaa 60h kohilla. Kannattaa varmistaa huoltovihkosta, mikä varmaan löytyy netistä. Sxv:n tankillisella pääsee about. 50 mailia, ainakin supermotojunkie.comin äeien mukaan, mutta se nyt ei välttämättä ole ekana mielessä supermotoa hommattaessa..
16.1.2007 23:45
Nks kirjoitti:nikoherra kirjoitti:^^Muistaakseni Aprilian männät piti vaihtaa 60h kohilla. Kannattaa varmistaa huoltovihkosta, mikä varmaan löytyy netistä. Sxv:n tankillisella pääsee about. 50 mailia, ainakin supermotojunkie.comin äeien mukaan, mutta se nyt ei välttämättä ole ekana mielessä supermotoa hommattaessa..
Toiki on kakspiippunen juttu. Kyllähän noihin yksmukisiin enskoihin jotkut suosittelevat myös törkeen lyhyitä vaihtovälejä, kun taas monet sanovat mäntien kestävän noissa isoissa pyörissä ikuisuuden. Ja sitten ku miettii, että jotkut kyykyt on twinejä, ja millasii tehoja niistä on revitty irti ja niien huoltovälit ei oo kuitenkaan mitenkään hirveen tiheät, niin miksei toi aprilian sxv:n twini sitten kestäis pidemmillä huoltoväleillä? Ainakin biken taulukossa sxv:n venttiilienkin säätöväli oli kolme kertaa pidempi kuin husabergin venojen säätöväli. Se kyllä kertoo muistakin huolloista jtn?
16.1.2007 23:47
evo^ kirjoitti:Nks kirjoitti:nikoherra kirjoitti:^^Muistaakseni Aprilian männät piti vaihtaa 60h kohilla. Kannattaa varmistaa huoltovihkosta, mikä varmaan löytyy netistä. Sxv:n tankillisella pääsee about. 50 mailia, ainakin supermotojunkie.comin äeien mukaan, mutta se nyt ei välttämättä ole ekana mielessä supermotoa hommattaessa..
Toiki on kakspiippunen juttu. Kyllähän noihin yksmukisiin enskoihin jotkut suosittelevat myös törkeen lyhyitä vaihtovälejä, kun taas monet sanovat mäntien kestävän noissa isoissa pyörissä ikuisuuden. Ja sitten ku miettii, että jotkut kyykyt on twinejä, ja millasii tehoja niistä on revitty irti ja niien huoltovälit ei oo kuitenkaan mitenkään hirveen tiheät, niin miksei toi aprilian sxv:n twini sitten kestäis pidemmillä huoltoväleillä? Ainakin biken taulukossa sxv:n venttiilienkin säätöväli oli kolme kertaa pidempi kuin husabergin venojen säätöväli. Se kyllä kertoo muistakin huolloista jtn?
mutta se taas syö tota huoltoväliä kun tehdään koneesta mahdollisimman pieni ja kevyt. eihän noihin vehkeisiin mahdu öljyä paljo mitään jos vertaa noihin katumopojen twineihin. luulis ton kuitenkin kestävän pidempään kun yks mukisen. kyllä noi yksmukisetkin kestää, esim. jossainpäin muailmaa tollasella hussella kun mulla on ajettu 20tkm avaamatta konetta.
17.1.2007 0:12
17.1.2007 0:14
isoEGO kirjoitti:aprilian huolto-ohjelman mukaan, katukäytössä 6000km välein männät+m-renkaat vaihtoon. harraste ja kisakäytössä 60 tunnin välein...