22.4.2008 16:24

Kuten tässä joku on aikaisemmin jo kysellyt muutamaan otteeseen, jotta onko käyttökokemuksia kyseisestä pelistä?
Jos aikoo hommata SXV:n niin onko jotain mitä kannattaisi tarkisteella? (siis käytettyä)
"Tyyppi" vikoja, kuten esim. KTM:ssä puhutaan olevan kampiakseli?
Sitten jos saisi pyytää että ei näitä "kummin kaiman koiran nartun isänännän velipojalla on sellainen ja se on ihan paska/ tosi hyvä!"

22.4.2008 17:29

Jospa menet lukemaan tuolta: www.supermotojunkie.com
Vaatii tosin englannin kielen ymmärrystä. Yleinen mielipide / kokemus siellä tuntuu olevan, että 450 kestää, mutta 550 ei.

22.4.2008 18:21

Ei tuo lontoon murre taivu.... Mikähän siinä 550:ssä ei kestä, joku tietty/tietyt paikat vai ihan yleisesti ei kestä?

23.4.2008 9:12

08 mallista ei ole VIELÄ (<--huom.!!!) mitään pahaa tullut. Aiemmat 550 mallit porsis parista paikkaa. Menee vedet ja öljyt sekasin, kaboom. Jostain syystä takimmainen sylkkä ei saa ölöö, kaboom (lähinnä 06, myös alkupään 07). Starttimoottorit hajoo/palaa, sihen on ratkaisut olemassa. Tunkee öljyä putsarikoteloon jos on jossain pientä häikkää...jne. Tekemistä riittä... Voin kertoo ton nollakasin ajettavuudesta tuossa parin viikon päästä. :)

E: www.apriliaforum.com Lontoota..

23.4.2008 13:31

Paappis kirjoitti:08 mallista ei ole VIELÄ (<--huom.!!!) mitään pahaa tullut. Aiemmat 550 mallit porsis parista paikkaa. Menee vedet ja öljyt sekasin, kaboom. Jostain syystä takimmainen sylkkä ei saa ölöö, kaboom (lähinnä 06, myös alkupään 07). Starttimoottorit hajoo/palaa, sihen on ratkaisut olemassa. Tunkee öljyä putsarikoteloon jos on jossain pientä häikkää...jne. Tekemistä riittä... Voin kertoo ton nollakasin ajettavuudesta tuossa parin viikon päästä. :)

E: www.apriliaforum.com Lontoota..


Eli ei ole tietoa minkä takia menee vedet ja öljyt sekaisin? Mikäs ratkaisu siihen startti ropleemaan? Onko tuo öljyn meno putsariin siitä kun on liikaa öljyä koneessa vai mitekä? Ja toisen pytyn öljyn vähyydestäkään ei ole tietoa? Onko nämä kyseiset viat ihan yleisiä vai "maanantai" kappaleita? Ko -07 olisi kyseessä... Pitäskö unhoittaa koko merkki vai mitä täh? Kiitos ja anteeksi.

23.4.2008 18:28

Foorumilta selviäisi tarkemmin. Mutta 07 malleissa on kahta eri koneversiota jotka ainakin ameriicoissa ja briteissä on tunnistettu lohkojen tiivisteen värin perusteella. Oranssi tiivisteaine on shittimalli ja tumma on se korjattu. Menee sekaisin kun vesipumpun stefa pettää.

Sylkkävika on vain harvoissa, mutta ei niinkään tietyn ajan sisällä valmistetuissa vaan ihan randomisti jotkut on nalkannut kiinni. Jenkeissä Aprilia on korvannut takuun piikkiin suurimman osan. Euroopasta ei osaa sanoa. 08 mallista ei vielä moista suru uutista ole kuulunut.

Startin rattaita vaihtamalla saa kevyemmän välityksen starttimoottorille. Myös vahvempia moottoreita saa. Jenkit tilaa niitä suomesta. Mutta ne on kalliita..en muista mikä pulju kyseessä mutta Oulun suunnalla ja googlesta löysin.

Tässon nyt sillee 4-5kk tehty netissä taustatyötä ennen ko uskalsi moisen laitteen tilata. Toivottavasti ei hajoa koska Italialaisilta ei saa ikinä yhtään mitään sovitussa ajassa..

24.4.2008 22:25

Pistelepä kokemuksia sitten tännekin. Itse päädyin viime vuonna husabergiin, kun oli sen verran huonoa juttua lukenu koneesta. Nyt kyllä kiinnostaisi vaihto pois massatuotteesta jos vaan italiaanot on saaneet siitä paremman.

25.4.2008 12:24

Joo kerron heti kun ois laite käsissä. Oon sitä jo tässä pari viikkoa odotellut ee-speediltä, kun laite myöhässä ja sillee. Silmoton putkee ja tuneboy löytyy et sais sen kulkupuolen kohalleen. Tulee meinaan 13kW lapuilla..kuulemma.

25.4.2008 16:10

O ou, Paappis menny tilaamaan Turun-seudun Husse killerin :(

25.4.2008 17:40

Onneksi Hussessa on enemmän vaihteita. 8)
Vai joko Apriliassakin on 6-vaihteinen laatikko?

26.4.2008 22:40

Nytton laite tallissa, oottelee et sais tuneboyn aktivoituu ja sillee.

Ja täytyy tosta ee-speedin toiminnasta mainita että toi mun odottelu ei johtunut liikkeestä vaan kats. konttorista. Ettei tule uusia epäselvyyksiä!!

Ja joo emmä ny hussekilleristä tiiä. Kotaritkin ne tuntuu syövän :D On vaan se yks semmone kotka mistä tekis mieli potkia ohitte koska vaan missä vaan..ja sihen kotkaan on syydetty aikaa ja ahertamista aikalailla.. Moni sen varmaan tietääkin! :) Mut ehkä kuitenkin toivoo vaa ettei toi ny enne syksyy ainakaa laukee ja sylje mitään ylimäärästä pihalle tms..

27.4.2008 11:57

Kuvia ja heti.

27.4.2008 13:20

Google :D Tai da irc galleriassa on yyks..

27.4.2008 21:09

Paappis kirjoitti:Foorumilta selviäisi tarkemmin. Mutta 07 malleissa on kahta eri koneversiota jotka ainakin ameriicoissa ja briteissä on tunnistettu lohkojen tiivisteen värin perusteella. Oranssi tiivisteaine on shittimalli ja tumma on se korjattu. Menee sekaisin kun vesipumpun stefa pettää.
Startin rattaita vaihtamalla saa kevyemmän välityksen starttimoottorille. Myös vahvempia moottoreita saa. Jenkit tilaa niitä suomesta. Mutta ne on kalliita..en muista mikä pulju kyseessä mutta Oulun suunnalla ja googlesta löysin.


Aappiarallaa.... Jos o oranssi tiiviste välissä ni oliko siinä muuta kuin se vesipumpun stefa heikko? Vai oliko siinä muutakin shittiä? Jos vain se vedet ja öljyt sekaisin meno on ni eikö vois ennakoida ja vaihtaa stefan, vai miten iso homma liene....

Ja mikäs niissä starteissa on vialla? Hammasrattaat menee rikki vai koko startti? Ja toi noi, niistä kevyemmistä välityksistä starttiin... Kellään tietoa miten ne eroaa vakioista. Tietty hammasluvultaan, mutta oisko tarkkaa tietoa? Rattaita vois itsekkin saada puuhasteltua.
EIKO HEI o/

27.4.2008 22:16

Se starttimoottori palaa kokonaan liiallisesta rasituksesta. En tiedä onko moista vikaa 08 malleissa.

Stefojen vaihto vaatii lohkojen halkaisun..Kuulemma.

Ja tänää tuli huomattua että on svingissä muutama fipa. Ei oikeen mee ketjut suorassa eturattaaseen nähden.

Ja sitten öljyjen täyttö ja tyhjennysroput on niin arsu paikoissa ettei surkeemmasta väliä.

Ja siitä lähti ihan sairaasti kaikkea romua irti kun sitä hetken reeras..Esilämmitysromua ja semmosta..

Ja jäi vielä semmonen olo että laukoo piakkoin. Vähän hassuja ääniä pitää ajoittain. Tehoa kyllä piisaa ainakin hetkeksi.. Ehkä vaan sisäänajon kummia juttuja.