1.8.2007 22:15
Mikes kirjoitti:Nyt en oikeen tajua tota venttiili juttua. Mikä niistä ns. crossiventtiileistä tekee erilaiset, jotta niillä olisi mitään vaikutusta? Ja se isompi kaasarikin vaikuta enimmäkseen bensankulutukseen. Ei ole tarvinnu kaasareita isontaa, vaikka kannesta kanavat muotoiltu, puristusta nostettu, nokat teetetty, putki- ja sytkä vaihdettu. Hauskinta siinä on, että seosta jopa laihennetty alkuperäisestä.
2.8.2007 3:38
2.8.2007 17:46
Jakbi kirjoitti:evo^ kirjoitti:Escalator kirjoitti: tehoputkilla tee mitään, markkinointikikkaa vaan.
vaikuttaa se penkissä tehoihin sen 2hp ja teho ja vääntöalue menee jonkun verran laajemmille kierroksille.
2 tahtisis ku turbo. nelareissa ääni ja dynos pieni ero.
5.8.2007 17:32
6.8.2007 0:58
6.8.2007 1:30
EiNiinNopea kirjoitti:Aika vaihtaa piikkisestä isompaan lähestyy koko ajan ja olen miettinyt näitä isompia, oikeita supermotoja kuten Husaberg FSE 650 ja tämä Husse SMR, mutta en ole vielä oikein vakuuttunut siitä, kannattaako tällaista pyörää hankkia lähes pelkkään katuajoon ja yleensäkin kestääkö se sitä. Huoltaa kyllä osaan ja muutenkin huolenpito on kunnossa, mutta jos pyörään pitää vaihtaa parin tonnin välein jotain kalliimpaa, otan suosiolla jonkun kesymmän. Eli: kulkeeko Husse eteenpäin hyväkuntoisena öljyjen + suodattimien vaihdon sekä venttiilien säädön siivittämänä vai vaatiiko se jotain erityisempää? Harkinnassa olisi lähinnä -06 ja pari tonnia ajettu 510..
Tietysti on 610 SM, mutta ulkonäkö + tehopuoli ei oikein houkuta.
E: Sen verran mitä olen esim. Supermotojunkien foorumeita seuraillut, niin 510 SMR tuntuu olevan koneeltaan varsin luotettava laite vähän kaikenlaisessa käytössä.. Kokemuksia kuitenkin kaipaisin kotimaankin oloista.
6.8.2007 1:32
6.8.2007 1:49
EiNiinNopea kirjoitti:Juu ei siinä muuten mitään, mutta uudempia Böörejä on paljon vähemmän myynnissä ja nekin ovat aika kalliita.. Nyt olisi nimittäin kiikarissa -06 510 Husse, 2400km ajettu ja hintaakin vain 8200¤..
6.8.2007 18:28
2.9.2007 14:08
10.9.2007 8:48
10.9.2007 13:20
EiNiinNopea kirjoitti:Aika vaihtaa piikkisestä isompaan lähestyy koko ajan ja olen miettinyt näitä isompia, oikeita supermotoja kuten Husaberg FSE 650 ja tämä Husse SMR, mutta en ole vielä oikein vakuuttunut siitä, kannattaako tällaista pyörää hankkia lähes pelkkään katuajoon ja yleensäkin kestääkö se sitä. Huoltaa kyllä osaan ja muutenkin huolenpito on kunnossa, mutta jos pyörään pitää vaihtaa parin tonnin välein jotain kalliimpaa, otan suosiolla jonkun kesymmän. Eli: kulkeeko Husse eteenpäin hyväkuntoisena öljyjen + suodattimien vaihdon sekä venttiilien säädön siivittämänä vai vaatiiko se jotain erityisempää? Harkinnassa olisi lähinnä -06 ja pari tonnia ajettu 510..
Tietysti on 610 SM, mutta ulkonäkö + tehopuoli ei oikein houkuta.
E: Sen verran mitä olen esim. Supermotojunkien foorumeita seuraillut, niin 510 SMR tuntuu olevan koneeltaan varsin luotettava laite vähän kaikenlaisessa käytössä.. Kokemuksia kuitenkin kaipaisin kotimaankin oloista.
10.9.2007 13:43
ruikku kirjoitti:EiNiinNopea kirjoitti:Aika vaihtaa piikkisestä isompaan lähestyy koko ajan ja olen miettinyt näitä isompia, oikeita supermotoja kuten Husaberg FSE 650 ja tämä Husse SMR, mutta en ole vielä oikein vakuuttunut siitä, kannattaako tällaista pyörää hankkia lähes pelkkään katuajoon ja yleensäkin kestääkö se sitä. Huoltaa kyllä osaan ja muutenkin huolenpito on kunnossa, mutta jos pyörään pitää vaihtaa parin tonnin välein jotain kalliimpaa, otan suosiolla jonkun kesymmän. Eli: kulkeeko Husse eteenpäin hyväkuntoisena öljyjen + suodattimien vaihdon sekä venttiilien säädön siivittämänä vai vaatiiko se jotain erityisempää? Harkinnassa olisi lähinnä -06 ja pari tonnia ajettu 510..
Tietysti on 610 SM, mutta ulkonäkö + tehopuoli ei oikein houkuta.
E: Sen verran mitä olen esim. Supermotojunkien foorumeita seuraillut, niin 510 SMR tuntuu olevan koneeltaan varsin luotettava laite vähän kaikenlaisessa käytössä.. Kokemuksia kuitenkin kaipaisin kotimaankin oloista.
Kaikki saa rikki jos haluaa...Husa on mulla ainakin joka päiväisessä ajossa...jos ei sada jne. ite ostaisin kyllä ennemmin Husabergin kuin huskyn...
Kaikki haluaa huskyn koska sm-sarjaa johtavalla heebollakin on husky...
10.9.2007 13:45
ruikku kirjoitti:EiNiinNopea kirjoitti:Aika vaihtaa piikkisestä isompaan lähestyy koko ajan ja olen miettinyt näitä isompia, oikeita supermotoja kuten Husaberg FSE 650 ja tämä Husse SMR, mutta en ole vielä oikein vakuuttunut siitä, kannattaako tällaista pyörää hankkia lähes pelkkään katuajoon ja yleensäkin kestääkö se sitä. Huoltaa kyllä osaan ja muutenkin huolenpito on kunnossa, mutta jos pyörään pitää vaihtaa parin tonnin välein jotain kalliimpaa, otan suosiolla jonkun kesymmän. Eli: kulkeeko Husse eteenpäin hyväkuntoisena öljyjen + suodattimien vaihdon sekä venttiilien säädön siivittämänä vai vaatiiko se jotain erityisempää? Harkinnassa olisi lähinnä -06 ja pari tonnia ajettu 510..
Tietysti on 610 SM, mutta ulkonäkö + tehopuoli ei oikein houkuta.
E: Sen verran mitä olen esim. Supermotojunkien foorumeita seuraillut, niin 510 SMR tuntuu olevan koneeltaan varsin luotettava laite vähän kaikenlaisessa käytössä.. Kokemuksia kuitenkin kaipaisin kotimaankin oloista.
Kaikki saa rikki jos haluaa...Husa on mulla ainakin joka päiväisessä ajossa...jos ei sada jne. ite ostaisin kyllä ennemmin Husabergin kuin huskyn...
Kaikki haluaa huskyn koska sm-sarjaa johtavalla heebollakin on husky...
10.9.2007 13:51
Nks kirjoitti:
Jep! Lisäks husaan menee pitkälti ktm:n osia, niin osien saatavuus on erittäin hyvä ja hinnatkin on ihan kohdallaan. Kaverilla on tommonen husaberg ja jokapäivöisessä käytössä sillä ja ikinä ei oo ollu mitään vikaa, että todella luotettava peli sekin!