Ajoreitit, ajokokemukset, tapahtumat yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

23.2.2011 21:51

hömpelö112 kirjoitti:ja pari kk ku ajaa nii hallitsee jo ihan hyvin tollase

Voisin suositella polkupyörää noin niinkuin harjoittelumielessä. Kovasti kun huulia pärisyttää ja käytät mielikuvitusta se voi jopa tuntua moottoripyörältä!

24.2.2011 0:36

siiis en tarkota tol mitään et oon liikenteen paras kuski, vaa meinaan sitä et osaan hallita sen laitteen sillee etten oo pusikossa vähät välii, saa ajaa monta kymmentä vuotta et voi sanoo olevansa hyvä kuski

24.2.2011 0:51

Yzä kirjoitti:
hömpelö112 kirjoitti:aina on parantamisen varaa, mutta meinasin lähinnä sitä etten kiskase sitä kaasua pohjaa mis sattuuu kurveis sun muita jarrutus juttaja ja käännöksii

älä osta mitää mp:eetä 16v:eenä, mikset aja piikillä niin kuin muutkin ikäisesi? :eek:


äähh, ei iskä tykkää noist 2taheist ja 4tahti kevari tuntuu kiihdytykses samalle ku vähän piristetty mopo, huipuis se kyl vie mut ei niiskää paljoo. ja muuteski jo pikkumukulana päättäny ostavani moottoripyörän mut en mää mitäää yzf r125 osta ku veljel oli sellanen eikä se nyt mikää tykki ollu mopoo verrattuna, olen siis ajanut tolla r125 kans, mut tollasen 125cc crossin tehot riittäis hyvin mut ei isukki osta 2tahtia enää tähän talouteen

24.2.2011 7:47

Jaa, piikkiä ei osta mutta 600 ostaa? Liekkö sillä isälläskään kaikki järki tallella enää. :roll: Ei tästä jutusta vaan ylipäätänsä voi seurata mitään hyvää. Mutta hommaa se kusiainen ihmeessä, toivon kovasti että jäät kiinni siitä touhusta.

24.2.2011 16:00

no ei se anna ostaa mutttt kyl se saattaa taipua, ja ainaski isälläku oli aikoinaa 600cc pyörä niin hyppäs suoraa moposta siihen. asiallista ajoo nii ei tuu isoja ongelmia (ainakaa nii helpolla) kuha tottuu jarruihin ja muihin ohjausvälineisiin

24.2.2011 16:05

hömpelö112 kirjoitti:asiallista ajoo nii ei tuu isoja ongelmia (ainakaa nii helpolla) kuha tottuu jarruihin ja muihin ohjausvälineisiin


No voi jeeeesus!!! Ei taia paljoo järkee kädessä olla kun tätä koko keskustelua tässä kattoo...

24.2.2011 16:22

Annetaan nyt sen itse päättäää, eihän se meitä koske, se on jo kuullu fleimaukset ja tietää mihin ryhtyy, et jospa jätetää se nyt punnitsee itte jos se on sen riskin arvoista, laitontahan se on että en suosittele, toivottavasti oot iloinen valintaasi mihin ratkaisuun sitten päädytkin hömpelö112
Viimeksi muokannut Cino päivämäärä 24.2.2011 17:50, muokattu yhteensä 1 kerran

24.2.2011 17:17

siis piätte mua iha tyhmänä, tiiän kyl mite tuollane lähtee ja kulkee ja tiiän seuraamukset, tiiän työntäväni käet paskaa tos hommas. mut ois jtn jännää. ja varsinki onnettomuude jälkeen oon kusessa

24.2.2011 18:28

eeki93 kirjoitti:No voi jeeeesus!!! Ei taia paljoo järkee kädessä olla kun tätä koko keskustelua tässä kattoo...

onks sul muute tuo kawan 12r, heti 11kw jälkeen? Eikös tuosta lähe 200heppaa koneelta :lol: ?

24.2.2011 19:57

isukin kans nyt pohdittiin et mitä meinaatte sil et 2kuukaudes ei opi ajamaan, pitääkö tehä maailma ennäyksiii et on osaava kuski :O

24.2.2011 20:03

Yzä kirjoitti:
eeki93 kirjoitti:No voi jeeeesus!!! Ei taia paljoo järkee kädessä olla kun tätä koko keskustelua tässä kattoo...

onks sul muute tuo kawan 12r, heti 11kw jälkeen? Eikös tuosta lähe 200heppaa koneelta :lol: ?



No täytyy myöntää että joo ;) . Tai olihan minulla ennen yzäriä tt-räsä jossa oli melkee saman verran tehoo ku kawassa tällähetkellä kurin kanssa :lol: . Ja meinaan kyllä pitää jonkin aikaa kuria kiinni etten ihan suoraan tota kaikkee tehoo päästä valloilleen (koneelta lupaavat 183 pollee).

Ja sori meni vähän offtopic!

24.2.2011 23:41

hömpelö112 kirjoitti:siis piätte mua iha tyhmänä, tiiän kyl mite tuollane lähtee ja kulkee ja tiiän seuraamukset, tiiän työntäväni käet paskaa tos hommas. mut ois jtn jännää. ja varsinki onnettomuude jälkeen oon kusessa

Kuis sä tiiät miten se lähtee kun et oo ajanu mopoo isommalla paitsi jollain hikisellä crossilla todella vähän aikaa..? :roll: Jännitystä voit hommata helvetti vaikka sillä nelaripiikillä, mitään järkee oo hommata 600cc pyörää kun ei oo ikää, ei taitoo, ei mitään.

hömpelö112 kirjoitti:isukin kans nyt pohdittiin et mitä meinaatte sil et 2kuukaudes ei opi ajamaan, pitääkö tehä maailma ennäyksiii et on osaava kuski :O

Kuka tahansa osaa ajaa, eri asia kuinka hyvin. Luuletko tosiaan että jollain mopotaustalla olisit hyväkin ajamaan? Vaikka kuinka jankutat täällä tai missä tahansa että oot hyvä kuski, et pelleile ollenkaan tjsp. Ei se näin kuitenkaan ole. Kyllähän mäkin luulin etten piikillä pelleilis, harkkaluvat käteen, ekaa kertaa omalla pyörällä liikenteeseen ja heti tuli otettua reilusti ylinopeutta mittariin. Kuitenkin itellä mopotaustaa jo hyvin monta vuotta, crossia tullu ajettua, piikillä vuos mutta en silti voi sanoo että oisin hyvä kuski tänäkään päivänä. Aina löytyy parantamisen varaa jostain.

25.2.2011 0:42

mis väitän olevani hyvä kuski, ja ei siinä ole yksinkertaisesti mitn sen kummempaa kuin mopolla ku ajaa 80-100 tiellä, toine juttu jos lähtee mutka tielle tuppi nurin ajaa. tuskin ees uskaltasin kaasuttaa täysii tollasel ekana kesänä

25.2.2011 0:56

Kyllä se on täysin eri asia ajaa isolla pyörällä kuin mopolla.. :roll: Turhaan jankutat täällä kun et näköjään tiedä todellakaan mistä puhut, siinähän isäs kanssa ostatte, toivon vaan kovasti että kärsit seuraamukset myös.

25.2.2011 16:15

niiiiiiiiin monella tutulla on moottoripyörä ja vierestä kattonu monesti kiihdytys kisoja ja monesti ollu kyydissä ajossa