Ajoreitit, ajokokemukset, tapahtumat yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

31.5.2009 19:44

JouHou6 kirjoitti:Enpäs nyt yhtään muista kuka ajoi tai millä vehkeellä, mutta kaveri oli pysäytetty kaiketi laittoman kilvenkulman takia. Poliisisetä oli noussut autosta, potkaissut kilven oikeaan kulmaan ja huutanut "Ja matka jatkuu".

Olisihan se mukava jos joka paikassa olis tollasii miliisejä =D Tavallisia työtä tekeviä miehiä ja naisia.. ja useimmilla on ollut mopo jos kunnon mpkin, joten he ymmärtävät ja ovat mukavia jossei itse lähde vittuilemaan :roll:

5.6.2009 11:50

Kotareista ne poliisit luulee että se kilpi on tahaltee sellases kulmas. Mulla on vakio kilventeline jossa on melkei vaakasuorassa kilpi ja on katsastettuki sillä... Onko vinkkejä miten saan sen suoraan? Kuumailmapuhaltimella varmaankin.
Jos sitä poliisi potkasee ni katkee koko perä ennen ku on oikee kulma :lol:

5.6.2009 12:24

Kuumailmapuhaltimella vaan, pistät vaikka jotkut metallilevyt siihen viereen siten, että saat lämmitettyä just siitä kohtaa mistä tahdot taittaa niin tulee siisti...

6.6.2009 9:47

Sytkärillä se on turhan kovaa muovia mitä kotarissa on kilventelineessä, joten kynttilällä ku lämmittelee tarpeeks kauan niin eiköhä se ala taipua.

6.6.2009 12:13

Messico kirjoitti:Sytkärillä se on turhan kovaa muovia mitä kotarissa on kilventelineessä, joten kynttilällä ku lämmittelee tarpeeks kauan niin eiköhä se ala taipua.

Mutta kun kaiken järjen mukaan sen pitäis olla yhtä kuuma koko leveydeltä siitä kohdasta mistä aikoo taivuttaa. 5 kynttilää riviin :lol:

6.6.2009 12:37

Ite vedin kuuma ilma puhaltimel 20sec lämmittelin ja hyvin taipu.

6.6.2009 14:51

Mikkolox kirjoitti:Ite vedin kuuma ilma puhaltimel 20sec lämmittelin ja hyvin taipu.

Pitäis jostain keksii mistä löytän kuumailmapuhaltimen et voin lämmittää sitä 20 s.

8.6.2009 15:51

:'( kirjoitti:
Mikkolox kirjoitti:Ite vedin kuuma ilma puhaltimel 20sec lämmittelin ja hyvin taipu.

Pitäis jostain keksii mistä löytän kuumailmapuhaltimen et voin lämmittää sitä 20 s.


Hiuspuhallin riittää kans, mut kestää vähä kauemmin.

9.6.2009 18:27

:'( kirjoitti:Mutta kun kaiken järjen mukaan sen pitäis olla yhtä kuuma koko leveydeltä siitä kohdasta mistä aikoo taivuttaa. 5 kynttilää riviin :lol:


Teet edestakas-liikettä sen kynttilän kans niin taipuu helposti.

10.6.2009 17:42

Uusavuttomuutta(ko)

10.6.2009 21:26

2kk Sitte allrightin miitissi kaverin mopo oli lahonnu matkalle MP poliisi sitte tuli siihe kävely tielle ja tokas `` SUlla on aika paska mopo tiesikkö`` Ku katteli sitä siinä hetken ja jatko matkaa :D

11.6.2009 11:31

_skyteam_ kirjoitti:
:'( kirjoitti:Mutta kun kaiken järjen mukaan sen pitäis olla yhtä kuuma koko leveydeltä siitä kohdasta mistä aikoo taivuttaa. 5 kynttilää riviin :lol:


Teet edestakas-liikettä sen kynttilän kans niin taipuu helposti.

Joo joo aattelin vaan että kerkeää toinen puoli jo jäähtyä ennen kuin oon toisella puolelle kuumentanu tarpeeks :)
Vois kaverin turbosytkärillä taivuttaa ton :seko:

Miten hiustenpuhallin voi mennä niin kuumaksi että muovi taipuu? Hiuksethan alkais palaa. IHSM käyn kokeilee tänää.

11.6.2009 11:44

Kaverilla on joku hotellin vanha hiustenkuivaaja ja sillä ainakin saa katteet pehmeeksi. Olisko ollut 1,6kW. Läheltä lämmitettynä mittasin katteen lämpötilaksi 110 astetta parin minuutin jälkeen. Ainakin ABS sulaa kokonaan jossain 120-130 asteen tienoilla ja pehmenee jo aikasemmin.

11.6.2009 20:45

:'( kirjoitti:Joo joo aattelin vaan että kerkeää toinen puoli jo jäähtyä ennen kuin oon toisella puolelle kuumentanu tarpeeks :)
Vois kaverin turbosytkärillä taivuttaa ton :seko:


Eipä se pahemmin parissa sekunnissa kerkee jäähtyä niin paljoo, ettei taivu.

13.6.2009 11:44

Poliisi minulle: "Mitä te pojat sinne puskaan ajoitte? Suutelemaan vai? :lol: