Ajoreitit, ajokokemukset, tapahtumat yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

4.12.2010 0:36

poliisit saa kiinni ketkä ne haluaa ;)

jeps

6.12.2010 14:05

ajelin kaverin kanssa 2 päällä ja kaverilla ei ollu kypärää, noh eiköhän maija tullu vastaa ja kaveri hyppäs mopon kyydistä pois ja lähin köröttelee karkuun :D. no ajelin vähä matkaa enkä kattonu taakse maija tuli vierelle jä tönäs ojaa sit poliisi tuli autosta huutaen: OOT SÄ JOKU SAATANAN KUSIPÄÄ?!? 8o
no en viittiny väittää vastaan vaa käyttäydyin asiallisesti niin sain vaa 20€ sakkoa :)

6.12.2010 15:19

Vuoden huonoin paskanpuhuja palkinto, ole hyvä!

Ja sitten vielä:


Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

4.1.2011 18:52

En tiedä onko tarina totta, mutta kaveri kertoi lähteneensä (reilusti) viritetyllä mopolla mp-poliisia pakoon ja saanut niinkin loistavan idean kuin lähteä pikatielle. No, kun vauhtia oli kertynyt +70 km/h oli poliisi tullut vierelle ja huutanut kuulemma, että "vieläkö jatketaan vai vaihdanko kakkoselle?" :lol: Tarina ei kerro, mitä tuli tempauksesta...

4.1.2011 19:25

Kuultu täällä aika monta kertaa sama tarina. ;)

4.1.2011 20:09

Jotenki ei tullu yllätyksenä... Taitaa olla näitä kaverin kaverin kaverin kaverin kokemuksia...

10.2.2011 16:16

Viime kesänä lähdin piikillä kiihdyttämään loivaan mutkaan 60km/h alueella ja mutkan takana oli poliisit tietysti puhallus ratsiassa. Vauhtia oli reilut 80km/h. Kun siihen sitten pysähdyin nii poliisi totesi vaan että "Hyvinhän se kulkee" :) Onneks ei ollu tutka kädessä, kai siitä jonkinlaiset rapsut ois tullu...

13.2.2011 0:25

ajettiin mopol 2pääl. yhtäkkiä siniset valot palo takana.

poliisi 1: kuules... sä ajoit 2pääl 74kmh ylämäkeen.

minä: nii...?

poliisi 1: että eikö sulla oo mitää sanottavaa?

minä: sulla on kivat sukat.

poliisi 2: ja että vittuilee oikeen!

minä: testaa sitä mopoo jo, pitäs päästä kouluu!

poliisi 1: anna avain.

se lähti ajaa (pistin just vaivihkaa bensahana kiinni ja hihittelin ittekseni sitä kohta maijan takapenkillä ku mopo sammu ja se kyttä yritti käynnistää 5min :P )

poliisi 1: tais jäädä bensahana kiinni?

minä: hihihih

poliisi 2: ai että huumori miehiä. taitaa asenne muuttua kun kokeillaan mopoo

minä: jaa.....

no poliisit sai tutkaan 62kmh

poliisi 2: PERKELE!!!

minä ja kaveri: nauretaan nii saatanasti

poliisi 1: sakkohan tästä tulee vaikkei veroja tuu, voitas ilmottaa isille?

minä:mmmhhh

poliisi 1: poliisista päivää pysäytettiin poikas ku ajo liian lujaa..

isä: entäs sitte? paljos se kulki?

poliisi 1: no 62..

isä: ´??? nii vähän nyt tais joku läski olla asialla :lol:

poliisi 1: MITÄH?! etkö sä ymmärrä tätä tilannetta?

isä: no just nyt ei kiinnosta.. ois muutakin tekimistä kiitos hei "tuut tuut tuut"

poliisi 1: isänsä poika perkele.....

no minä virnuilen siinä ja kattelen ku sedät kiroili ja anto sakon ja jatko matkaa :D

13.2.2011 0:39

Oho, jumalauta! Tehän kovia poikia, saavutatte +20 egopointsia vittuilemalla poliiseille.

Ja toisekseen, alue on vittu moottoripyöräilyyn, täällä ketään ei kiinnosta mopojutut. Vai että 75kmh ylämäkeen 2-päällä (veikkaan että n. 70kg jätkiä = 140kg, poliisi ehkä 100kg) ja poliisin tutkaan 62? Täällä haisee kusi.

Ja isäsikin (tekstin perusteella) vissiin aika idiootti kun ei poliisin puheet kiinnosta. No, kyllä sä joskus saat opetuksen muodossa tai toisessa.

13.2.2011 0:42

Tosiaankin täysin väärä alue moiselle. Epäilen tuonkin pitävän läheskään totta, kunhan keksiny vähän omia juttuja väliin että vaikuttas edes vähän kovemmalta jätkältä netissä. :lol:

13.2.2011 18:58

joka sana täyttä totta. itsekin ihmettelin tuota 74 kmh koska olin ottanu moposta vaan kurin pois ja vaihtanu välit :s . tosta isästä ny sen verra et sil on omat kokemukset poliiseista ja sitä ei jaksa kiinnostaa mun tekemiset hirveesti kuhan se ei oo maksu miehenä ja mun seuraavat kortit ei lykkääänny :)

jännä e joka juttuu epäillään
soz ot...

16.2.2011 0:38

Heh, kai täytyy kaikkien kanssa jakaa oma kokemukseni viime kesästä piikin sarvissa.

Tosiaan mopomiitissä oltiin ja sato ihan kaatamalla, tulin mutkan läpi tattiksen holleilla n. 80km/h 40 alueella ja huomasin että poliisi kääntyi perään, mutkan taakse päästyäni laskin vauhdin 40km/h ja samantien näinkin jo valot, ilman peiliä kysyin kyydissä olevalta kaveriltä: "Näyttääkö punaista?" Kaveri :"Joo voi vittu nyt napsuu sakkoja" Pysähdyin ja tuli poliisi + kameramies autosta, kuvasivat varmaan poliisit sarjaa :D

Poliisi : "Moro mitä äijät"
Me: "Ei ihmeempiä"
Poliisi : "Missäs muut mopot on"
Me : "Ei me tiietä kerrotteko te?"
Poliisi : "No ootte varmaan ainoita hulluja jotka on tässä säässä liikenteessä muut jänöjussit vieny varmaan jo pyörät talleihinsa"
Me "Juu"
Poliisi : "Katottais ajokortti ja puhallus"
Annoin kortin ja puhalsin.
Poliisi : "Sähän oot juonu" (olin selvipäin")
Minä : "Mielestäni en kyllä ole"
Poliisi "Haha vitsi vitsi, mut hei, koittakaa ettiä muut mopot ja huikatkaa meille jos näätte, ajellaan hetki teijän peräs ku te tiedätte paikat paremmin kun me"
Minä : "Ok"
Kaveri : "Äitille terkkuja ja paljon, äläkä leikkää mun viimestä kommaa"
Poliisi : "Ei muuta kun illanjatkot ja koittakaa pysyy kuivina"
Me: "Juu hei".

Heheh, ihan rentoi poliisei, en tiedä sitten johtuko kuvauksista, ylinopeudesta en kuullu halaistua sanaa en tiedä oliko TAAS tutka laittamatta päälle tai jotain :D

13.3.2011 18:38

-SH- kirjoitti:ajettiin mopol 2pääl. yhtäkkiä siniset valot palo takana.

poliisi 1: kuules... sä ajoit 2pääl 74kmh ylämäkeen.

minä: nii...?

poliisi 1: että eikö sulla oo mitää sanottavaa?

minä: sulla on kivat sukat.

poliisi 2: ja että vittuilee oikeen!

minä: testaa sitä mopoo jo, pitäs päästä kouluu!

poliisi 1: anna avain.

se lähti ajaa (pistin just vaivihkaa bensahana kiinni ja hihittelin ittekseni sitä kohta maijan takapenkillä ku mopo sammu ja se kyttä yritti käynnistää 5min :P )

poliisi 1: tais jäädä bensahana kiinni?

minä: hihihih

poliisi 2: ai että huumori miehiä. taitaa asenne muuttua kun kokeillaan mopoo

minä: jaa.....

no poliisit sai tutkaan 62kmh

poliisi 2: PERKELE!!!

minä ja kaveri: nauretaan nii saatanasti

poliisi 1: sakkohan tästä tulee vaikkei veroja tuu, voitas ilmottaa isille?

minä:mmmhhh

poliisi 1: poliisista päivää pysäytettiin poikas ku ajo liian lujaa..

isä: entäs sitte? paljos se kulki?

poliisi 1: no 62..

isä: ´??? nii vähän nyt tais joku läski olla asialla :lol:

poliisi 1: MITÄH?! etkö sä ymmärrä tätä tilannetta?

isä: no just nyt ei kiinnosta.. ois muutakin tekimistä kiitos hei "tuut tuut tuut"

poliisi 1: isänsä poika perkele.....

no minä virnuilen siinä ja kattelen ku sedät kiroili ja anto sakon ja jatko matkaa :D


Kuulostaa kyllä niin keksityltä että huhhuh..

28.3.2011 22:51

Tämä löytyy myös mun facebook sivuilta ja sattui viime syksynä. :)
Tilanne oli että liikkeelle lähdössä "lipsahti hieman vauhtia ja taisi se kaulakin livasta nousemaan hieman. Poliisit risteyksessä kahden auton takana josta kurvasivat perään a pysäyttyvät mut noin 1 km päähän.
Pysäyttäessä vauhti oli sallittu 60 km/h. Ainut rike oli tuo repaisy jossa vauhti kyllä nousi aika rajusti ja keula kevittyi.

Motoristi ajaa kaikessa "rauhassa" kunnes yhtäkkiä sinistä ja punaista maailma täysi. Motoristi luulee tulleensa 70 luvun discoon ja kuulee jo korvissaan YMCA:n soivan kunnes se muuttuu sireenin ääneksi.

Vilkku päälle ja parkkiin.

Alkaa keskustelu poliisin ja motoristin kesken.



Poliisi: Terve

Motoristi: No suht koht,hiukka nuhaa

Poliisi: Jaahans,viisastelija *hymyilee*..... Mihis sulla noin kiire on?

Motoristi: Kotiinhan mulla

Poliisi: No nyt loppu kiire ku me stopattiin sun matka

Motoristi: Kuis niin? Nyt vasta mulle kiire lisääntyy joka minuutti kun tässä mua seisotatte.

Poliisi: oos nyt hiljaa ja kuuntele! Sulla on asennevamma ku kiireellä pitää liikkua. Pitää varata aikaa matkaan että voi ajaa niin kuin säännöt määräävät.

Motoristi: Aih,no pitää sanoa että sitten teilläkin on asennevamma,olen monet kerrat nähnyt ku meette kiireellä jonnekin.

Poliisi: Nyt jos koskaan olis se hetki ku oot vaan ihan hiljaa!! *tuima katse* Kuinkas lujaa ajoit?

Motoristi: *hiljaisuus*

Poliisi: Ota tuo kypärä pois ni kuulet,kuinka lujaa ajoit??

Motoristi: *hiljaisuus*

Poliisi: Kuulit kyllä,nyt alat puhumaan tai tuut tuonne autoon ja rustataan lappu sulle.

Motoristi: Mjaah,päättäkääs nyt jo,eka käskitte olla hiljaa ja nyt puhua.....

Poliisi: Mikä sua kaveri vaivaa???

Motoristi: No se nuha ku sanoin heti jo ku pysäytitte

Poliisi: Jumalauta nyt piisaa!!!

Samaan aikaan poliisiradiosta kuuluu *mahdollinen rattijuoppo lähtenyt ajamaan piiip katua piip suuntaan.*

Poliisi: Tämä on sun onnes kaveri mut olet tarkkailussa!

Motoristi: Muistakaa,ei kiirettä. Se kertoo asennevammasta.

Poliisi: Tää ei jää tähän!!! *hyppää autoon toisen kanssa,pillit päälle ja matkaan

29.3.2011 14:52

Tuossa ei kyllä ole mitään järkeä näsäviisastella poliisille, hankaloittaa vaan molempien tilannetta.