Ajoreitit, ajokokemukset, tapahtumat yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

15.7.2010 15:52

Olwi kirjoitti:
sahu kirjoitti:
juuso_91 kirjoitti:
ainakin 4 kertaa oon mp-poliisille kättä nostanu ja aina on nostanut takaisin..


Hyvä, että löytyy myös niitä moottoripyöräileviä poliiseja eikä poliiseja moottoripyörillä!

Eiks mp-poliiseilla käden nostaminen ole pysäytysmerkki? :lol:


MP-kyybeli stoppas mut ainaki nii et heitti valot pääl ja osotti sormen kans mua. Jokasel luultavasti vähän oma tapa.

15.7.2010 22:47

Cino kirjoitti: vähiten kustomiporukoilta, voi ehkä olla loukkaus ylpeydelle moikata muoviluoteja ajavia ;)

:O Ei täällä kouvolan suunnalla ainakaan noin ole, tänäänkin kun mitolla ajoin kotia päin niin kyllä sellaselta 3 kustomipyörän porukalla jokasella nous käsi ennen ku ite kerkesin ees tajuta et sielt tulee moottoripyöriä :lol:
Ite morjestan melkein jokaselle ja melkein aina nousee käsi takasinki, ja sit harmittaa jos joku ei morjestakkaa, ei tiedä sääntöä ei :lol:

18.7.2010 0:30

Ei tälle mopopojalle ole kuin yksi motoristi morjenstanu :( , mutta olipa sentään kunnon parrakas harrikkamies. Ajeli maantiellä vierelle, yht'äkkiä morjensti kunnolla (itsekin nostin kättä, tiiä mistä moinen reaktio tuli, vaikka vieras tapa tämä) ja lähti varsin muhkeiden äänien kanssa meneen... Kummasti piriti tuommoinen :P

20.7.2010 13:17

Sen huomasin, ettei tuolla kehä III sisäpuolella yleensä tumppu nouse oli pyörä mikä hyvänsä ...

Soon morooo!!

21.7.2010 11:05

Joku tuolla kirjoitti, ettei Customien kuskeilta käpälä irtoa kahvasta tervehdykseen... Itse taas olen huomannut, että kyykkypyöräilijöiltä on vaikeinta se tervehtiminen näillä lakeuksilla. Mutta kukin tavallaan, kyllä mä aina kypärän alla sihautan, että "pönttö" tai "molopää", jos ei voi vaivautua tervehdykseen vastaamaan. Mutta ei se mun päivää pilalle saa. Jotta kukin vaan tavallaan... :P

22.7.2010 14:04

Idun kirjoitti:Sen huomasin, ettei tuolla kehä III sisäpuolella yleensä tumppu nouse oli pyörä mikä hyvänsä ...

Saman mäki oon huomannu.

14.9.2010 22:16

Eipä oo tälle mopoilijalle tullu minkäälaista vastakaikua isomman pyörän omistajalta.. Monesti oon morjestanu kevari että näille vanhanliiton jätkille eikä oo morjestettu takaisin. Ainoat jotka huitoo on lapset joille on itse sitten pakko myös morjestaa takaisin :)

Mikähä siinä muute on, jos poliiseille menee morjestaa niin heti kääntyvät perään? itelle ei oo näin käynyt mutta monesti täältä mototnetistä saanu lukee tosta.

mor mor

14.9.2010 23:05

ite nyt mitä viikon verran ajellu nii morottanu lähinnä kaikille jotka tunnistan motskareiks :) tulee aina hyvä mieli kun joku jamppa tai jampatar moikkaa isommalla pyörällä. anteeks jos kommenttini on häiritsevä mutta eiköhän sitä piikillä ajavat voi tännekkin höpöttää jos on asiallista asiaa 8)

15.9.2010 0:44

Morotan aina ku nään jotai oransseja(kotareita) ja yleensä piikkejä. Orgilaisia jotka moikkaa yhdel sormel nii en jaksa morottaa, tai jos ei uskalla ottaa sitä kättä sekaks pois kykältä. Mp-poliiseja morotan aina ja useesti tulee takas. Hd-miehet ja hd:illa ajavat johtajat ei jaksa moikkaa(tai ei uskalla etteivät kaadu) ja myös ne jotka luulee olevansa nahkapuvuissaan nopeita, ilmanvastus kasvaaa jos irrottaa edes pari sormee.

Mut tätä ei kukaa usko, kerra ajoin jotai 85kmh kehällä nii sieltä liitty mukaa ajamaa mopoderbi!! ajo derbillä kehäykköstä pitkin, pakko oli moroo sitä jäbää 8o

niinii

16.9.2010 14:37

Mä näytän kaikille keskaria, jos lähtee perää nii sillo on iskarit kovalla.

16.9.2010 15:31

mr.bean kirjoitti:Mä näytän kaikille keskaria, jos lähtee perää nii sillo on iskarit kovalla.


Kova jätkä oot :idea:

25.9.2010 23:57

Mulla aikalailla automaattista tää että moikkailen toisille motoristeille, vaikka mopolla ajelenkin (: Mutta mopoilijoille en yleensä jaksa moikkailla ellei tuttuja ole, koska harvemmin mopoilijat takaisin moikkaavat. Mutta aika moni kunnon pyörällä ajelija moikkaa takaisin ja se on aina mieltä lämmittävää ;)

8.10.2010 14:42

Kyllä sitä on moikkailtu vaikka mitä, mp-kytätki yleensä vaikka katsovatki ihmeissään takaisin. Jo aikoinaan ku omistin sellaisen kyykky mopon niin jengi moikkas vaikka ajo 51 laitaa. Joskus sitä tulee heitettyä letkaan messiin jos samaan suuntaan ajaa, moikkaan ku tiet eroaa. kyykky mopot moikkaan muita mopoja en. Mutta on se hieno fiilis kun tulee parin kymmenen letka vastaan ja kaikilla tumput ilhäällä, pariin otteeseen on keulaki noussu ylös muutamalla kyykyllä ja smotolla.

no heh

9.10.2010 17:15

meikäläinen ei aina ehdi (juujuu keskityn kieli keskellä kitaa, käjet tankos) moikata,mutta yritän sitten nyökätä..paljon ajan kehän läheisyydessä, paljon liikennetilanteita, eikä vaan ehdi silloin moikata..kyllä parhaita tilanteita on tullu kun oon painattanu illalla kotiin ja joku smoto tulee viereistä kaistaa ohi keula pystyssä :eek: on sekin tapa moikata :D tai kun eräät hauskat mp-kundit kohtasin peräkkäisinä päivinä autolla...niillä oli hauskaa(minä kun kyykytin niitä kehä 1 shikaaneissa=)

18.11.2010 16:00

goldwingeille en morjasta, kustomit yleensä jos morjastavat ekana. Kyykyille yleensä aina.
Faittereille isolla kädellä, smotoille kohtuu kädellä ja kawoille kanssa takuu morjastus. Hieman valikoivasti... org morotuksiin tekis mieli vastata centterillä :)