Ajoreitit, ajokokemukset, tapahtumat yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

23.1.2010 13:24

Rllj kirjoitti:Kun ajelee kevari smotolla, nii usein motoristit yhdistää sen mopoon, jolloin moikkaus jää saamatta. Mutta sitten ku ajelee isommilla teil 80km/h nii sillo kyl käsi nousee :)

kun ajelee isolla motolla, niin usein motoristit yhdistää sen kevariin, jolloin moikkaus jää saamatta, mutta who cares?

23.1.2010 20:28

Yhtä älytöntä kuin se, että jokasella autoilialla ois lapa ulkona ikkunassa.

23.1.2010 22:34

FoXi kirjoitti:Yhtä älytöntä kuin se, että jokasella autoilialla ois lapa ulkona ikkunassa.


No jos nyt oikein ymmärsin tämän kommentin, niin no toisaalta kyllä nykyään tervehtiminen vähän semmosta ja tämmöstä kun pyöriä on niin paljon... toisaalta kuka tahansa tahvo osaa ajaa autoa, mutta monelta puuttuu silti vielä pyöränajotaito ja pyörä että onhan se nyt sinällään yhteen kuuluseksi vielä laskettavissa :D

Eli kyllä itse ainenkin morjestelen vastaan tulevat moottoripyörät, paitsi reikäpäät ja muut "ylikovat" hemmot :roll: .

24.1.2010 13:58

Itse tulee morjestettua piikistä ylöspäin. Jotenkin ei niitä derbipoikia huvita morjestaa, ku tietää millane liikenneriski suurin osa heistä muutenkin on.. Ei siinä tohi kannustaa ottamaan kättä pois tangolta.

24.1.2010 18:25

yksi hieno kesäinen päivä olin työmatkalla kevarimankilla kun edessä liiti joku miehekkään parran ja mattamustan HD:n kanssa pöristelin hetken perässä kunnes hän katseli peilistä että tuleepas manki lujaa tuolla takana :D hän antoi tilaa ja veivasi kättä että tules täällä käymään. kiihdytin harrikkamiehen vierelle ja hän soi surmaavan suuren hymyn ja nosti peukkua ja vastasin samalla mitalla, vaihdoin kolmosen pönttöön ja päästelin perkeleesti menemään :) en unohda ikinä tuota miellyttävää kohtaamista :D

26.1.2010 17:41

FoXi kirjoitti:Yhtä älytöntä kuin se, että jokasella autoilialla ois lapa ulkona ikkunassa.


Moottoripyöräily on harrastus useimmiten, auto taas on yleensä pelkkä kulkupeli ihmisille :roll:

26.1.2010 21:59

Kerran ajelin Deeteellä vaalaan päin,ja näin että tulee isompia pyöriä monta vastaan, kaikki oli harlikoita,ja jokaiselta nousi käsi,ja yheltä jopa peukku. ihmettelin kyllä. ite moikkasin myös takasin.

27.1.2010 20:24

gaggeliu kirjoitti:
FoXi kirjoitti:Yhtä älytöntä kuin se, että jokasella autoilialla ois lapa ulkona ikkunassa.


Moottoripyöräily on harrastus useimmiten, auto taas on yleensä pelkkä kulkupeli ihmisille :roll:

Rikkinäinen moottoripyörä on harrastus. Ehjä ja ajokuntoinen moottoripyörä on kulkupeli.
Nimim. Oma ajossa ehkä 2011 tällä tahdilla.

27.1.2010 20:50

yhtyn etelliseen. sauvakävelykin on harrastus mutta tuskinpa sauvakävelijä tuntemattomalle sauvajävelijälle lapasta heilauttaa.

27.1.2010 21:02

Ek1 kirjoitti:Rikkinäinen moottoripyörä on harrastus. Ehjä ja ajokuntoinen moottoripyörä on kulkupeli.
Nimim. Oma ajossa ehkä 2011 tällä tahdilla.

Moottoripyöräily voi olla ja onkin samalla tapaa harrastus suurelle osalle, oli se sitten ajamista tai korjailua/fiksailua.

FoXi kirjoitti:yhtyn etelliseen. sauvakävelykin on harrastus mutta tuskinpa sauvakävelijä tuntemattomalle sauvajävelijälle lapasta heilauttaa.

Entä sitten? Se onkin moottoripyöräilijöille muodostunut tapa. Mikä tässä nyt oikeen on pointtina? Voit olla moikkaamatta tai moikata, lajissa kuin lajissa - ketä kiinnostaa.

27.1.2010 22:30

khor kirjoitti:Moottoripyöräily voi olla ja onkin samalla tapaa harrastus suurelle osalle, oli se sitten ajamista tai korjailua/fiksailua.



Kyllä se näin on!
On se vaan nii erilainen fiilis taittaa ne työmatkat pyörällä ku jollain hikisellä autolla, mitä joutuu tähän aikaan vuodesta pakostakin tekemään. :x

29.1.2010 15:11

Noi 60kymppiset HD äijät on kyl niit pahimpii mulkkuja useimmat, parrakkaat maantiekiitäjät ku ei moikkaa muille ku toisille HD-äijille. Ite jos satun moikkaa vahingos ja ei tuu takas nii keskisormee naamaan vaan! No respect for those guys..

29.1.2010 16:16

Mulla aika päinvastaisia kokemuksia. Meinasin kanssa aluksi että tuskin smotolle paljon kättä nousee, mutta kyllä ne vastaantulevat motoristit pyörään katsomatta olivat ahkeraan tervehtimässä. Jopa ne hd miehet ;)

5.2.2010 18:46

Kyllä itse saa aina mennä melkein koko matkan käpälä pystyssa kun ajaa vanhalla idänihmeellä sivuvaunun kera.

9.2.2010 21:31

Ite tulee kyllä aina moikattua jos vaan pystyn.Mopoille ei tietenkään mut piikeille ja muille kyllä. :D Oon huomannu et noin joka kolmas jättää moikkaamatta.Eikö "sääntöä" tunneta??