Ajoreitit, ajokokemukset, tapahtumat yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

10.8.2009 22:24

Don_Haulikko kirjoitti:
Rossoneri kirjoitti:
Don_Haulikko kirjoitti:Bomberhuppari

Mä en kyllä moinen päällä kehtaisi mopon sarviin hypätä. :D


Aika moni ei kehtaa:D

Kyl mä vaan ajelen bomberhuppari päällä sillon tällön. Hienon näkönenhän se on... Yks muijaki ajaa täällä piikkisellä ceparilla bomberhuppari päällä ;)

12.8.2009 18:24

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

12.8.2009 21:34

Oon huomannu, että kanssa mopoilijat ei taida tunnistaa Isoa Huskya pienestä, tosin, onhan ne aivan identtiset kapistukset :D

Jotkut morjestaa, toiset ei. Itsellä yleensä käpälä heilahtaa.

13.8.2009 8:43

Eilen olikin mielenkiintoinen tilanne, jota ihmettelin ainakin oman kypärän sisällä.. Ajelin Kalevantietä (2-kaistaa molempiin suuntiin), kun joku harleykuski meni vasemmalla kaistalla meikän ohi.. Siinä sitten etuvasemmalla ollessaan hän päästi kaasukäden irti ja morjensti.. Tämän jälkeen jatkoi taas entistä vauhtia..

Itselle ei ole koskaan morjenstettu ohitustilanteessa :D Varsinkaan hurlykuski (TOSIN harleyt harvemmin menee meikän ohi ;) )

13.8.2009 12:48

DriveFast kirjoitti:Eilen olikin mielenkiintoinen tilanne, jota ihmettelin ainakin oman kypärän sisällä.. Ajelin Kalevantietä (2-kaistaa molempiin suuntiin), kun joku harleykuski meni vasemmalla kaistalla meikän ohi.. Siinä sitten etuvasemmalla ollessaan hän päästi kaasukäden irti ja morjensti.. Tämän jälkeen jatkoi taas entistä vauhtia..

Itselle ei ole koskaan morjenstettu ohitustilanteessa :D Varsinkaan hurlykuski (TOSIN harleyt harvemmin menee meikän ohi ;) )

Mullekki on moikattu ohitukses, tosin saatto kiitelläkki ku annoin tilaa. :)

13.8.2009 16:21

Heh tuli tosta mieleen eräs hauska. Olin ajelemassa vihdintietä, ja joku vanhemmalla ZR:llä ajeleva herra liittyi liittymästä ja päätti morjestaa kaasukädellä. Kyseinen herra melkein kaatuki siinä samassa (lievä kiihdytys meneillään?).

Onko kellää vastaavaa kokemusta? Tuli tehtyy sellane TSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ääni ainakin.

24.8.2009 8:44

Vähän sama vika kun vanhempi porukka ei meinaa erottaa piikkistä ja viissatasta toisistaan. Kyllä mulla käpälä heiluu vaan ei yleensä tuu vastausta :|

24.8.2009 10:45

Ee-tu kirjoitti:Vähän sama vika kun vanhempi porukka ei meinaa erottaa piikkistä ja viissatasta toisistaan. Kyllä mulla käpälä heiluu vaan ei yleensä tuu vastausta :|


Annat aina vähä huomaamattomasti kaasua ennen toista pärrää, ni kuuluu se isompi motti sitte. (:

25.8.2009 20:38

Tulipas hyvä fiilis, kun kävin pitkästä aikaa oikeen ajelemassa. Lähin Tampereelta Valkeekoskelle päin jotain pientä mutkatietä, ja kun vähän matkaa ajelin, niin tuli aika pitkä letka pyöriä vastaan :) Arvioisin, että ehkä 30 pyörää. Oli jostain syystä todella piristävää nähdä kun monta pärrää tulee vastaan, kuskeilla kaikilla käsi ojossa :D Oli oikeen pakko peilivisiiri nostaa ylös ja heilutella kättä niille. ;)

25.8.2009 21:43

Roub kirjoitti:....Oli oikeen pakko peilivisiiri nostaa ylös ja heilutella kättä niille. ;)


Peilivisiiri on niin so last season!

25.8.2009 22:08

mza kirjoitti:
Roub kirjoitti:....Oli oikeen pakko peilivisiiri nostaa ylös ja heilutella kättä niille. ;)


Peilivisiiri on niin so last season!



Ai... :nolo: :roll:

26.8.2009 15:17

mza kirjoitti:Peilivisiiri on niin so last season!

ja miten niin?

26.8.2009 15:42

Tume34 kirjoitti:Tosiaan alkanut ite vähän kummaksumaan kun ei enää se käpälä näytä nousevan tienpäällä :(.

Paras tosin oli kun eräällä ajoreissulla viimekesänä taisi joku piikkikuski jopa keskaria näyttää kun morjesti :D.

ite oon tätä sukupolvee joka ei moikkaa ( ite moikkaan) syy on usein siinä että nykyisessä ikäpoorukassa on niin paljon k päitä jotka vtuilevat joka hetki jo pelkästään morjenstaminen tietylle henkilölle on joissakin tapauksissa vtuilua. tässä syy jos ihmetyttää porukkaa :)

26.8.2009 19:23

Ite kyä moikkaan aina takasin, paitsi jossei pysty, mut harvemmin olen se eka koska yleensä siihen ei saa vastausta... :paha:

26.8.2009 22:39

yzäri_92 kirjoitti:
mza kirjoitti:Peilivisiiri on niin so last season!

ja miten niin?


Juuri tämänlaisten viestien takia tää puoli on moottoripyöräilijöille meinattu. Ei kaikkea tosiaan tarvitse ottaa todesta...