Ajoreitit, ajokokemukset, tapahtumat yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

8.8.2009 15:50

Flierg kirjoitti:Mopoilijoille en moikkaa koska 99% on kusipäitä jotka ovat ajotaidottomia ja unohtaneet kunnioituksen vanhempia ihmisiä kohtaan.

ei voi kuin revetä :lol:

8.8.2009 15:58

Ite kuulun vissiinki tohon 1% porukkaa :) Tai ei omat ajotaidot nyt ole mitään parasta luokkaa, mutta rajotusten kanssa ajelen. Ja muidenkin liikennesääntöjen. Ja kunnioitan vanhempia ihmisiä, oli kuka oli.

Moikkaatteko takasin, jos mopo jätkä nostaa lapasta? Ite muutamat kerrat nostanut, niin takasin on tullut morotukset :)

8.8.2009 16:24

Multa ainakin on noussu lapanen fillaristillekin ku heppu sattu morjestamaan ekana.

8.8.2009 17:52

Ite kyllä moikkaan vaikka jalankulkijalle jos morottaa eka:D Näille piikkijätkille harvemmin ekana morotan, ku harvoinpa sitä takas nostetaan, mutta jos nostaa ekanan niin morotan takas (myös siis mopoille). Isommille pyörillä sitte nousee iha ekana käpälä jos ei ehi toine eka:D

8.8.2009 18:52

Flierg kirjoitti:Mopoilijoille en moikkaa koska 99% on kusipäitä jotka ovat ajotaidottomia ja unohtaneet kunnioituksen vanhempia ihmisiä kohtaan.


OOT VAMMAISIN TYYPPI KOSKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUN PITÄS KUOLLA SIIHEN ET SUT HEITETÄÄN HAPPOON JA SIT JOTAI!!!!

Ja ihan provon lisäksi pakko mainita, että tänään ajellessa huomasin kaikkien ducati-kuskien morjestavan. Aika iloisen oloista kansaa!

9.8.2009 7:12

Flierg kirjoitti:Itse morjestan kaikille 125cc ja sitä suuremmille. On jäänyt toi morjestus selkärankaan siitä lähtien kun sain piikin ja lähdin ensimmäiselle ajolle. Heti ensimmäisessä mutkassa moikkas 1300cc busa ja se sai hymyn kasvoille, kun tunsi kuuluvansa moottoripyörien joukkoon. Siitä lähtien oon aina moikannu.
Mopoilijoille en moikkaa koska 99% on kusipäitä jotka ovat ajotaidottomia ja unohtaneet kunnioituksen vanhempia ihmisiä kohtaan.

Todellakin 99%. Nykyään kun ajelen kevarilla niin kylän mopopojat näyttää keskaria kovana. :lol:

9.8.2009 22:59

* Motot.net ‹ Keskustelu ‹ Moottoripyörä ‹ Moottoripyöräily

Olemme täällä nyt ^

* Motot.net ‹ Keskustelu ‹ Kevytmoottoripyörä ‹ Kevytmoottoripyörällä ajaminen

Missä piikkikuskit on ^

9.8.2009 23:15

tytn kirjoitti:* Motot.net ‹ Keskustelu ‹ Moottoripyörä ‹ Moottoripyöräily

Olemme täällä nyt ^

* Motot.net ‹ Keskustelu ‹ Kevytmoottoripyörä ‹ Kevytmoottoripyörällä ajaminen

Missä piikkikuskit on ^


Tuskinpa nyt kauheana haittaa, jos me piikkipojat sanotaan täällä Tervehtimistopicissa jotain, koska tämä aihe koskee ikäänkuin (kevyt)moottoripyöräilijöitä. Ja eihän piikkipuoleltakaan hätistetä isommilla räpättimillä ajavia ylemmäs porisemaan, jos asiallisesti kysyy/vastaa jotain. Vai? :)

9.8.2009 23:18

Tytn näyttää olevan sen verran paljon ongelmia, että parempi kun ei piikkipojat vilkasekkaan moottoripyörä foorumeihin päin.

9.8.2009 23:50

tursas kirjoitti:Tytn näyttää olevan sen verran paljon ongelmia, että parempi kun ei piikkipojat vilkasekkaan moottoripyörä foorumeihin päin.


Hähää mulla ei ookkaan enää piikki ja sen takii oon etuoikeutettu pistää tälläsii tytn:iä baittaavia spämmiviestei tänne;D

10.8.2009 1:17

Eikös kevari kuulu moottoripyöriin. kevyt-, väliteholuokan- ja raskasmp ?

Don_Haulikko kirjoitti:Hähää mulla ei ookkaan enää piikki ja sen takii oon etuoikeutettu pistää tälläsii tytn:iä baittaavia spämmiviestei tänne;D
Meinaatko 190cc NSR väliteholuokan pyöräksi?

Tuli mieleen yks tyyppi kevytmp puolella. Virtuaalipippeli pystyssä selitti kevarin virittämisestä ja nimen perässä 96. Joku kommentoi asiaan niin tokas, että omistaa kevarin. 60cc mankin.

10.8.2009 6:40

Eilen ajoin 50km turkuun ja vastaan tuli about 20 pyörää.. Joka ikinen morjensti takaisin.. Huomasin vaan, et nää ns. "pikkukyykky"-kuskit (alle 1000cc) morjenstaa aikast ujosti = päästävät hädintuskin tangosta irti.. Itse morjenstan yleensä niin, että käsi on reilusti sivulla.. Samalla tavalla tuntuivat vastaavan mm. customikuskit sekä muutama 1400-zzrkuski.. Busakuskit jostain kumman syystä moikkaavat AINA melkoisen ujosti.. En tiiä, mut ei vissiin ego kestä muille pyörille morjenstelua, ko itellä on se the jokaisenteininunelmamopo.. :D

OT: Mun puolesta piikkiklopit saa täällä puhella, vaikkei varsinaisia motoristeja olekkaan.. Siinä vaan yleensä käy niin, ko juuri on käynyt, että aihe karkaa samantien..

ja khor: Eipä teillä ole aihetta hätistellä isompien pyörien kuskeja pois piikkipuolelta, ko about 99%:lla meistä on joskus ollut kevari ja kokemuksia myös ko. pyöristä.. Piikkipojilla harvemmin on kokemusta mistään isommasta..

10.8.2009 9:09

EvilPeter93 kirjoitti:Eikös kevari kuulu moottoripyöriin. kevyt-, väliteholuokan- ja raskasmp ?
Meinaatko 190cc NSR väliteholuokan pyöräksi?

Tuli mieleen yks tyyppi kevytmp puolella. Virtuaalipippeli pystyssä selitti kevarin virittämisestä ja nimen perässä 96. Joku kommentoi asiaan niin tokas, että omistaa kevarin. 60cc mankin.


Kyllä se kevarikin moottoripyöräksi lasketaan, mutta täällä niille on ihan oma paikka. 

190cc pyörä ei ole piikki koska (sata(piikillä tarkoitetaan 125cc pyörää. Kevarilla tarkoitetaan käsittääkseni max 125cc pyörää ja virallisesti (mututiedon mukaan) vielä max 11kw.
Tosta 60cc puheen ollen autokoululla (BD) oli kevariks reksiteröity 60cc husse, että ihan mahdollista sekin on, mutta pikkukilpiset lasketaan aina mopoiksi:P

Asiaan... Bomberhuppari päällä tulee yllättävän paljon morjenstelua takaisin verrattuna siihen että on teepaita. Ajotakin kanssa tulee eniten.

10.8.2009 14:17

Don_Haulikko kirjoitti:Bomberhuppari

Mä en kyllä moinen päällä kehtaisi mopon sarviin hypätä. :D

10.8.2009 17:29

Rossoneri kirjoitti:
Don_Haulikko kirjoitti:Bomberhuppari

Mä en kyllä moinen päällä kehtaisi mopon sarviin hypätä. :D


Aika moni ei kehtaa:D