Ajoreitit, ajokokemukset, tapahtumat yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

4.8.2009 17:56

Komppaan.
tytn:stä tulee mieleen paikkakuntalainen piikkikuski joka odottaa pihallaan ohi meneviä mopoja, jos piikkikuski huomaa mopon, polkasee poika piikin käyntiin ja ohittaa, tulee takas ja alkaa odottaa seuraavaa kohdetta.
Säälittävää
Ettei iha offtopikiks mee nii harvemmin tulee taajamas moikkailtuu, motarilla enemmän

4.8.2009 18:23

AP^ kirjoitti:
tytn kirjoitti:Sitten suuntasin Espoon keskukseen ja menin ettimään paikallisia piikkikuskeja, jotta voisin ohitella ja muutenvain heittää fingeriä!

Mistä tämmöisiä sisäsiittoisia retardeja oikein sikiää tänne?


taikka tälläsiä älyniekkoja, jotka tarttuu joka provoon? :s

4.8.2009 19:39

Visukinttu kirjoitti:Olipas huono provo

Siltikin oli ihan pakko päästä kommentoimaan sitä?

4.8.2009 21:39

Tehkää sinne käynnistinmoottoripuolelle sellanen "tytn on homo" topic ja jättäkää varsinainen MP puoli rauhaan. Ihan rehellisesti, alunperin en edes meinannu provota. Nyt ymmärrän tosin, miksi osa ihmisistä pitää sitä hauskana, täähän on iha ku näyttäis härälle punaista lakanaa!

En viittis jatkaa tästä tosiaan, jos joku pitää mua sisäsiittoisena tai mahdollisesti jopa jälkeenjääneenä, laittakaa yv:tä ja kerron tarkemmin miksi vanhempani ovat sisaruksia.

4.8.2009 23:03

...härät on värisokeita... :roll:

4.8.2009 23:35

Härät eivät itse asiassa ole värisokeita, niiltä puuttu värinäkö ihan luonnostaan.

4.8.2009 23:50

Chillatkaa veljet, ja palataan aiheeseen =)

Huomasin tossa tänää et kyllä se pukeutuminenkin vaikuttaa morotuksiin. Tavallisesti ajotakki päällä ja kaikki morjenstaa, yleensä jopa ensin. Tänään oli niin kuuma päivä joten ajelin shortseilla ja t-paidalla eikä tullu kuin 2 kuskilta morotukset takas.

HD-kuskit ei yleensä edes vilkasekkaan päin. :)

5.8.2009 0:00

bi0lan kirjoitti:Chillatkaa veljet, ja palataan aiheeseen =)

Huomasin tossa tänää et kyllä se pukeutuminenkin vaikuttaa morotuksiin. Tavallisesti ajotakki päällä ja kaikki morjenstaa, yleensä jopa ensin. Tänään oli niin kuuma päivä joten ajelin shortseilla ja t-paidalla eikä tullu kuin 2 kuskilta morotukset takas.

HD-kuskit ei yleensä edes vilkasekkaan päin. :)


Tottahan tuo on, ilman ajokamoja ei moroteta sitten millään. HD miehet eivät morota koska he tuntevat olevansa parempia. Ja ovathan he, tuhlaamaan rahoja!

5.8.2009 6:41

bi0lan kirjoitti:Chillatkaa veljet, ja palataan aiheeseen =)

Huomasin tossa tänää et kyllä se pukeutuminenkin vaikuttaa morotuksiin. Tavallisesti ajotakki päällä ja kaikki morjenstaa, yleensä jopa ensin. Tänään oli niin kuuma päivä joten ajelin shortseilla ja t-paidalla eikä tullu kuin 2 kuskilta morotukset takas.

HD-kuskit ei yleensä edes vilkasekkaan päin. :)


Tosimotoristi pitää ajokamppeet niskassa vaikka saunassa.. :D Itse en morjenstele, mikäli vastaantulijalla on vaan just t-paita& shortsit ns. ajovarusteena..
HD-kuskit morottaa, ko morottaa näyttävästi eka.. Tällaisen havainnon oon tehny.. :D

5.8.2009 21:10

Itte oon kyllä tullu siihen tulokseen, että HD kuskit morjenstaa 99% ajasta :o Ne on niitä jotka useimmiten morjenstaa ekana.

6.8.2009 14:03

tytn kirjoitti: Ihan tiedokses pärrästä löytyy nahkainen piiska, voit tulla koittaa miltä tuntuu.

On siinä sitten kova kuski ja ennenkaikkea pyörä jos piiskakin löytyy.
Toiset ne vaan piiskaa rataa ja mutkapätkiä ja morjesteleekin välillä..toiset näköjään keskittyy piiskaamaan aivan jotain muuta. 8)

6.8.2009 17:25

http://www.photocropyourfriends.com/uploads/1217883576-Jaygay.jpg

"Keep OT coming and Jaygay will punish you."

Mitäs onko teillä tapana moikata kyydissä ollessa? Moikataanko jokaiselle pyörälle vaiko vain 2 päällä istuville, vaiko kellekkään?

7.8.2009 8:24

TwistTwist kirjoitti:Mitäs onko teillä tapana moikata kyydissä ollessa? Moikataanko jokaiselle pyörälle vaiko vain 2 päällä istuville, vaiko kellekkään?


En tiiä mikä yleinen käytäntö on, mutta kyllä emäntä ainakin moikkaa meikäläisen kyydissä ollessaan.. Mä moikkaan ihan kaikille, paitsi skoottereille/mopoille.. Tuntuu, että eniten vastaamatta moikkaukseen jättävät nämä Pamppers-kuskit.. HD-kuskit moikkaa helv. innokkaasti noihin verrattuna..

8.8.2009 1:25

TwistTwist kirjoitti:Mitäs onko teillä tapana moikata kyydissä ollessa? Moikataanko jokaiselle pyörälle vaiko vain 2 päällä istuville, vaiko kellekkään?


Tänään tuli noin 8 moottoripyörän letka vastaan, kukaan muu ei nostanut räpylää tangolta, paitsi viimeisen pyörän kyydissä olevalta noin 5-vuotiaalta pojalta nousi käsi oikeen reippaasti. Jäi vaan niin mieleen tuo. :D

8.8.2009 2:24

Itse morjestan kaikille 125cc ja sitä suuremmille. On jäänyt toi morjestus selkärankaan siitä lähtien kun sain piikin ja lähdin ensimmäiselle ajolle. Heti ensimmäisessä mutkassa moikkas 1300cc busa ja se sai hymyn kasvoille, kun tunsi kuuluvansa moottoripyörien joukkoon. Siitä lähtien oon aina moikannu.
Mopoilijoille en moikkaa koska 99% on kusipäitä jotka ovat ajotaidottomia ja unohtaneet kunnioituksen vanhempia ihmisiä kohtaan.