Ajoreitit, ajokokemukset, tapahtumat yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

29.7.2009 15:37

Kyllähän sitä tulee aina moroteltua ja melkein aina morotetaan takasinkin ja onhan se ihan mukavaa. Ei mun päivä kuitenkaan pilalle mene, jos joku ei jaksa kättä heilauttaa. :nörtti:

30.7.2009 13:27

tytn kirjoitti:
Visukinttu kirjoitti:oot esim. tyytyväinen jos jonku piikkinen kotka varastetaan


Juuri näin

Jos toivot, että jonkun prätkä varastetaan niin kannattaa varmaan itse miettiä josko mopopuoli olisi sinulle se oikea.
Kannattaa käydä uudelleen täällä MP puolella, kun on jotain starttimoottoria suurempaa jalkojen välissä.

Sulla varmaan on selkänoja, nahkahapsut ja kaikki sellaset? :lol:

30.7.2009 17:55

Ek1 kirjoitti:
tytn kirjoitti:
Visukinttu kirjoitti:oot esim. tyytyväinen jos jonku piikkinen kotka varastetaan


Juuri näin

Jos toivot, että jonkun prätkä varastetaan niin kannattaa varmaan itse miettiä josko mopopuoli olisi sinulle se oikea.

Kannattaa käydä uudelleen täällä MP puolella, kun on jotain starttimoottoria suurempaa jalkojen välissä.

Sulla varmaan on selkänoja, nahkahapsut ja kaikki sellaset? :lol:


Jatka vain offtopikkia. Ihan tiedokses pärrästä löytyy nahkainen piiska, voit tulla koittaa miltä tuntuu.

30.7.2009 20:13

sulla ei selvästikkään kaikki kohillaan ku haluut et toisten pyörii varastetaan

30.7.2009 22:25

Heppu ite taitaa ajella jollain customilla niin ymmärtäähän sen että vituttaa ko piikitki tulee ohi.

31.7.2009 10:28

Ämpeekytille on kyl siistii morjenstella:D

31.7.2009 12:12

Don_Haulikko kirjoitti:Ämpeekytille on kyl siistii morjenstella:D


Ne pysäyttää aika usein moikkaajia.

Ja piikkipojat edelleen, se starttimoottoripuoli on tossa alla. Kyllähän sitä vituttaa ettei pääse mopostakaan ohi. Pääosin ehkä asenteeni johtuu juuri tuosta käytöksestä :roll:

31.7.2009 12:24

tytn kirjoitti:
Don_Haulikko kirjoitti:Ämpeekytille on kyl siistii morjenstella:D


Ne pysäyttää aika usein moikkaajia.

Ja piikkipojat edelleen, se starttimoottoripuoli on tossa alla. Kyllähän sitä vituttaa ettei pääse mopostakaan ohi. Pääosin ehkä asenteeni johtuu juuri tuosta käytöksestä :roll:


Ei muo vaan oo pysäytetty kertaakaan...Aika outo käytäntö kyllä, kun toinen pitää yllä mukavaa tapaa ja tervehtii, nii tullaan heti kuulustelemaan-.-
Onneks ei omalle kohdalle oo sattunu myöskään sattunut.

Ja offia sen verran, että kuka sanoi, että mä ajoin omalla pyörälläni, tai että en ollut isomman pyörän kyydissa? Sinäkö? Joo, sori oot väärässä, ihan sen tonnisen (vai oliko 1100) yamaha R1:sen (08 malli) kyydista on tullu moikkailtuu ämpeekytille eikä oo pysähtyny. Mikä ongelma sulla on?
Jos nyt valitat ,että joskus jossain olen sanonut täällä ajaneeni piikillä, niin se ei liity tähän asiaan mitenkään.

31.7.2009 13:54

Don_Haulikko kirjoitti:Ja offia sen verran, että kuka sanoi, että mä ajoin omalla pyörälläni, tai että en ollut isomman pyörän kyydissa? Sinäkö? Joo, sori oot väärässä, ihan sen tonnisen (vai oliko 1100) yamaha R1:sen (08 malli) kyydista on tullu moikkailtuu ämpeekytille eikä oo pysähtyny. Mikä ongelma sulla on?
Jos nyt valitat ,että joskus jossain olen sanonut täällä ajaneeni piikillä, niin se ei liity tähän asiaan mitenkään.


Tää ny tosiaan on mp-puoli ja piikit ei siihen ryhmään eräiden kovasta yrityksestä huolimatta kuulu..
Se, että olet nyt sit ollut TONNISEN R1:sen kyydissä, ei tee sinusta motoristia eikä täällä luultavasti ketään nuo jutut kiinnosta.. Minulle on aivan sama mihin kirjoittelet, mutta kuitenkin.. Pidetään mp-puoli mp-puolena ja niin edespäin..

31.7.2009 17:45

Ittelleni ei oo morjenstanu kukaan ainakaan vuoteen. Täytyy varmaan katsoa peiliin mistä johtuu. :) Ei ittelläkään käsi ole pystyssä, ihan vaa sillä periaatteella ettei mullekkaan moikata. Voipi olla kans että toi pyörä saattaa näyttää mopolta tai piikiltä ja sen takia kukaan ei morota ku enskalla kerran ajelen.
Noista harrikka kuskeista sen verran, niitten on aina pakko tulla ohi, eikö niitten ego kestä ajaa takana?

31.7.2009 20:11

Taitaa olla kuitenkin niin päin, että niitä ego-ongelmia on noilla starttimoottorikuskeilla. Kaamee itku ja vinku päällä kun joku menee isolla pyörällä ohi. Eiko ego kestä sitä, että nopeemmat menee ohi...?

31.7.2009 20:27

no ei nyt ihan niinkään. Mua ainakin vaan lähinnä naurattaa ku ollaan niin isoo, niin isoo miestä ku löytyy joku matkalotja ja tullaan sitte piikkipojille kertomaan kuinka paljon kovempi jätkä on :lol: Loistavana esimerkkinä jokaisen piikkipojan palvonnan kohde, tytn :lol:

31.7.2009 20:58

Niin harlikkamiehillä on sytkä vituillaan ja ampuu komeesti suoriin putkiin (jotka tietysti lyötyy).
Kyykkärit kiinnittelevät acrapowikkejansa mehevien Soundien toivossa.

Pikkupojat laittavat oksia pinnojen väliin jotta fillarista lähtisi ääntä.
Ja tiedättekö mistä erottaa tulevat kyykkärit ja harrikkakuskit? Kyykkäri kuski laittaa pyörään yhden oksan sijasta 2 oksaa ja ääni on kisaisempi...

Mutta muistakaahan nyt heilutella niitä sormia. Jos joku ajaa väärän kaltaisella pyörällä niin heiluttakaa edes jotain sormea?

31.7.2009 21:13

Visukinttu kirjoitti:no ei nyt ihan niinkään. Mua ainakin vaan lähinnä naurattaa ku ollaan niin isoo, niin isoo miestä ku löytyy joku matkalotja ja tullaan sitte piikkipojille kertomaan kuinka paljon kovempi jätkä on :lol: Loistavana esimerkkinä jokaisen piikkipojan palvonnan kohde, tytn :lol:

no tuntuu nuo ison pyörän kuskit olevan sen verran "kovia", ettei tarvi netissä porata jos joku ohittaa. Tuntuu siltä, että mopo ja piikkikuskit on ihan helvetin itsekeskeistä porukkaa. Koko maailma pyörii vaan heidän ympärillä. Jos joku ohittaa, kiilaa, ajaa kolmion takaa eteen jne., niin aina on kyse asennevammasta mopoja tai piikkejä kohtaan... :lol:

1.8.2009 9:38

isoEGO kirjoitti:Taitaa olla kuitenkin niin päin, että niitä ego-ongelmia on noilla starttimoottorikuskeilla. Kaamee itku ja vinku päällä kun joku menee isolla pyörällä ohi. Eiko ego kestä sitä, että nopeemmat menee ohi...?


Hah hah :lol: Eli pitäis sitten ajella vään vähän kovempaa. Eli kaupunkialueella n.70kmh. Enkä sanois ettei mun ego kestä, oon jo päässy siihen ikään/vaiheeseen asti ettei tarvii näytellä kokoajan jollekkin miten kaks satane enska lähtee matkasohvaan verrattuna. Se on tullu aikoinaa jo nähtyä, että harrikkakuskit jää haistelemaan pakokaasuja.