Ajoreitit, ajokokemukset, tapahtumat yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

22.7.2009 17:49

kyllä mulle ainakin joku 80% harrikka ajajista morjestaa kuhan itse morjestaa vaan eka :D

22.7.2009 22:52

Jännä sinänsä, että harrikkamiehet aina morjestaa mua. Customkuskit yleensäkin ovat letkeitä. Ehkäpä me emme moikkaa jokaista kyykkykuskia(ei leppoisia), olotilasta riippuen.

22.7.2009 23:05

Sä oot jätkä naurettava :lol:

23.7.2009 0:01

Taitaa olla nainen ei jätkä... Mut mistä johtuu et kun ite ajan customilla nii ktm kuskit ei oo vielä kertaakaan morjenstanu vaikka monta kymmentä tullu morotettua?

23.7.2009 1:25

Piikkipoika taas vauhdissa, todella aikuista käytöstä. Kannattaa käydä uudelleen täällä MP puolella, kun on jotain starttimoottoria suurempaa jalkojen välissä. Ja ei, en ole nainen. Kerron vain kokemuksistani, ja customkuskina yleisestä mielipiteestä (lue: muiden motoristien kanssa keskustellut).

23.7.2009 4:15

Kattoo noit sun viestejä mitä oot tänne voorumille kirjotellu, oot esim. tyytyväinen jos jonku piikkinen kotka varastetaan :lol:

Me kaikki palvotaan sua nyt kun sulta löytyy se sohva tallista, ihan oikeesti 8)

23.7.2009 19:42

Visukinttu kirjoitti:Sä oot jätkä naurettava :lol:

Agree.

Mitä harrikkakuskien moikkailuun tulee niin enemmän tai vähintään yhtä paljon niitä tuntuu tulevan käsi ojossa vastaan kuin kyykkykuskeja. Smotokuskit taas on ehdottomasti heikoimpia räpylän heiluttajia.

23.7.2009 20:54

Rossoneri kirjoitti:
Visukinttu kirjoitti:Sä oot jätkä naurettava :lol:

Agree.

Mitä harrikkakuskien moikkailuun tulee niin enemmän tai vähintään yhtä paljon niitä tuntuu tulevan käsi ojossa vastaan kuin kyykkykuskeja. Smotokuskit taas on ehdottomasti heikoimpia räpylän heiluttajia.


Näinhän se on. Kuitenkin on muistettava että kuskihan se on joka morjestaa eikä pyörä, eli "ongelma" varmastikkin on harvemmin pyörässä :D Joten kyllä sitä aina kannattaa kokeilla, vähän kuin hedelmäpeliä, tuleeko räpylä vai sormi ja vieläpä että mikä sormi. :nörtti:

23.7.2009 21:04

Henu-89 kirjoitti:Kysymys: Miksi harrikka miehet ei morjestele?
Vastaus: Yritäppä itse ajaa kottikärryjä yhdellä kädellä.



Viimeksi kun kävin ajamassa lenkin MZ:lla Harrikka kuski oli ainoa joka morjesti. Nousi jo pitkältä lapa pystyyn. Loput vastaan tulleista oli tosin kyykkyjä, joissa on sen verta epäinhimillinen ajoasento, että voi lysähtää tankin päälle rähmälleen, jos irrottaa tangosta :lol:
Viimeinen lause läppä, ei herneitä!

24.7.2009 16:09

Visukinttu kirjoitti:oot esim. tyytyväinen jos jonku piikkinen kotka varastetaan


Juuri näin

24.7.2009 18:55

Sitten SÄ oot naurettava.

24.7.2009 22:36

Piikkipuoli tosiaan on tuolla alempana, sitten kun ymmärretään käytöstavoista ja muutenkin etiikasta jotain voi tulla ylös. Mielipideasiat eivät ole syy alkaa "verbaalisiksi", vaikka kuinka kovasti ne ABC:n parkkipaikalla tahtookin tehdä.

Menee jo pahasti offtopicin puolelle, jätän tähän.

27.7.2009 11:25

Custom-kuskitkin on suurin osa aina morjenstanu. Valitettavasti MP-kyttä ei heilauttanu, vaikka nostin kättä ekana, mutta kyllä se sentään nyökkäs:D

Kerran oli yks letkee Harrikkakuski joka moikkaili mulle moneen kertaan:D Tuli kaupungissa liikennevaloissa siihen viereen hymyilemään,,,Seuraavissa liikennevaloissa meni autoilioille siihe keskelle kaistaa näyttää naamaansa ja samaa jatku:DD

Hähä, muokkasin;D
Viimeksi muokannut tunnustaeivoipoistaa päivämäärä 31.7.2009 12:25, muokattu yhteensä 2 kertaa

27.7.2009 13:07

Piikki = 125cc, ei siis liity kilowatteihin mitenkään. ;)

27.7.2009 13:17

Rossoneri kirjoitti:Piikki = 125cc, ei siis liity kilowatteihin mitenkään. ;)


:( Pitää pistää 180cc kii;D