Ajoreitit, ajokokemukset, tapahtumat yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

11.11.2008 23:14

^Nojoo... :D Ite nostan kaikille, iha sama nostaako takasi, vaikka kivaaha se aina on jos nostaa. En tiiä, että näyttääkö GPR piikiltä vai isommalta äijjän silmissä, joka ei nykypiikeistä paljoa tiedä. :D Vai?

22.11.2008 16:17

Mä morjestelen kaikille, paitsi mopoille ja piikki kuskit saapi morjestaa eka... ;)

12.12.2008 23:52

Ite kävin muutama päivä sitten itsenäisyyspäivä ajolla Helsingissä, kaksi pyörää näin ja kummallekkin luonnollisesti moikkasin.

jotkut ajaa jotkut ei

16.3.2009 10:14

Hitto ku nyt viimeisen viikon aikana on täällä etelässä tullut pyöriä vastaan lähes päivittäin. Saa oikein pidätellä ettei auton ratissa nosta käpälää kun se tuntuisi niin luonnolliselta :lol: . Hitto ku oma projekti on jäässä kunnes saapuu osat maalarilta, toivottavasti täl viikolla jo. Oli viime kausi omalta kohdalta niin toivottaman huono ja lyhyt :( .

17.3.2009 3:09

Tuli tossa mieleen yks kohde ryhmä joka on päässy unohtumaan, pikku veijarit! ;)

Niillehän kans moikkaillaan, sitä ollaan niin ilosia ja tietenki kavereille pakko kertoo ku motoristi moikkas(ikäluokkaa 7v ja sellasia), aika usein semmoset meinaan huitoo ja mesoo ku ajaa ohi.

18.3.2009 13:39

mä morjestan aina kaikille, ei väliä morjestaako ekaks. Skodeilleki näytän aina peukkua :D ite mopo ikäsenäki morjestelin ylpeenä jopa harrikoille, vaikka harvoin tuli muutakin ku keskaria.. Pikkupojat on kaikki parhaita kun ne morottaa, ja tulee hyvä viilis kun morottaa takas ja vähä kaasuttaa.

20.3.2009 12:01

Nyt pääsi jo tolla pakkelihirmulla miokkailee ekaa kertaa tänävuonna kun tuli Hayabusa vastaan :)

21.3.2009 11:55

Itse kun ajelin kevarikortin ajotunteja tossa syksymmällä, kun oli kylmä ja ankee sää. Siinä sitten ajotunnin keskivaiheilla tuli iso ja karvainen harrikkamies vastaan avokypärällä ja morjensti oikein kunnolla niin se piristi kyllä ajotuntia mukavasti :lol:

Tervehtiminen

23.3.2009 17:31

Kyllähän sitä moikattua tulee kaikkia kaksipyöräisiä, paitsi harvemmin mopoja.

On muuten mielenkiintosta kuinka reissussa on joskus tullut ihan seurattua millasia tervehyksiä tullee vastaan eri motoristeilta. Ei nyt läheskään kaikilta, mutta tällainen kuva on jäänyt.

Kyykyllä vilautetaan useimmiten paria sormea, reissu-enduroilla tervehditään kuin presidenttiä ja customeilta tulee nyt vähän jokaista kansainvälistä merkkiä, riippuen mikä meininki, useimmiten positiivinen ;)

26.3.2009 11:41

Itse pyrin morjestaman mutta huomannu että joiltakin enska kuskeilta ei tuu mitää takas, kute muut husse kuskit ja varsinki kotarit yms.

26.3.2009 22:17

Mulle ainakin harrikka ja custom kuskit morjestaa aina ja reippaasti, kun taas kyykkykuskit ehkä harvemmin. Ainoastaan kerran ei oo harrikalla morjestettu, kyseessä oli Night rod malli, ja sekin syöksyi mutkan takaa suurinpiirtein jalkatappi maassa about. 160kmh lasissa :P

30.3.2009 23:08

Itse morjestan kyllä kaikille paitsi mopoille, ellei ole tuttuja. Sen oon huomannu että monet kevarikuskit ei morjesta toisia kevareita ollenkaan ja sitten osa kyykyllä ajajista ei morjesta smotoja. :roll:

31.3.2009 12:58

Odottakaas vaan, kohta on kevät ja eka ajoilla kyllä lähes kaikki tervehtivät vastaantulijoita ja ohittelijoita. Ja joteskin tuntuu, että keväällä tervehtiminen on jotenkin innokkaampaa ja positivvisempaakin kuin loppuajokaudesta. On se vaan niin upeeta taas tavata maantien päällä kavereita ja tuntemattomia prätkiensä kanssa kirmailemassa kuin sonnit tai helunat kevätlaitumilla :P .

31.3.2009 13:21

[AK] kirjoitti:Itse morjestan kyllä kaikille paitsi mopoille, ellei ole tuttuja. Sen oon huomannu että monet kevarikuskit ei morjesta toisia kevareita ollenkaan ja sitten osa kyykyllä ajajista ei morjesta smotoja. :roll:


No smoto on nii helppo luulla mopoksi ellei tiijä noita malleja, moottoripyöräilijät. Varsinkin vanhemmat sellaiset. Kevarikuskien luulisi tunnistavan Hussen maskista.

31.3.2009 16:58

Panin merkille että jotkut autoilijat morjenstaa jos on prätkä kärryissä perässä :D