Ajoreitit, ajokokemukset, tapahtumat yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

7.11.2008 13:36

Vitsillä lähinnä tuon äskösen sanoin.. :)

On mulla itelläkin joku piikin romu tuolla.

9.11.2008 23:50

Tume34 kirjoitti:
Ek1 kirjoitti:Jos 125cbr:lle käsi nouse niin enpä ihmette. Ei kovin kaukana monkeysta. Paitsi, että eräs ajamani monkey oli nopempi kuin nämä uudet cbr:t.


Oletko kenties paremp motoristi sitten kun sinulla on Kawasaki alla? Mää kun luulin että se moikkaaminen ei paljoa pyörää ole katellut.

En, ei kasavialla ajelemisessa taida olla mitään kehumista. Tarkoitin, ettei kannata ottaa nenäänsä ja tulla tänne avautumaan, jos jonkun käsi ei noussut.
Itsehän morjestan reippaasti joka kerta takaisin, kun joku huitoo, oli sitten monkeylla tai derbillä. Jopa kesällä, kun kaikki sunnuntaimotoristit ovat pakanneet xl-koon muijansa tarakalle ja lähteneet kierrokselle.

9.11.2008 23:51

RMK kirjoitti:
Ek1 kirjoitti:Jos 125cbr:lle käsi nouse niin enpä ihmette. Ei kovin kaukana monkeysta. Paitsi, että eräs ajamani monkey oli nopempi kuin nämä uudet cbr:t.

Säälittävän ja liikuttavan rajoilla tämä kommentti.

Oletko todella sitä mieltä? Osuu siis aika tavalla samaan kastiin tuon 125CBR:n kanssa eikö?

10.11.2008 0:39

Vaikka en itse mitenkään pidä Hondista, enkä liiemmin välitä Kawasakeistakaan, niin tuo piikkinen CBR on kyllä sen verran polkupyörän kokoinen, ettei sille aina ymmärrä morjestaa.

Eikä yhtään harmita vaikka jäisi moikkaamatta. Kevarikuskit yleensä nostaa lavan ensin, jos tuntevat motoristien joukkoon kuuluvan. Kaikille moikanneille tulee kuitenkin moikattua takaisin. :)

10.11.2008 21:20

markketo kirjoitti:Kevarikuskit yleensä nostaa lavan ensin, jos tuntevat motoristien joukkoon kuuluvan. Kaikille moikanneille tulee kuitenkin moikattua takaisin. :)

Kyllä minulle ainakin morotetaan lähes aina ensin, vaikka piikkinen löytyy. Itse moikkaan myös kaikkia, lukuunottamatta _EGO_ kustomeja, joilta oon kuullu heruvan vaan keskisormea takaisin. Street fighterit on toinen ryhmä jota en moikkaa ensin, vaikka harvemmin niihin törmäänkään. Enduroidenkin kohdalla odotan usein että toinen tekee aloitteen ellei selvästi huomaa ettei kyse ole moposta.

Mutta kyllä ainakin turun seudulla tervehditään loppujen lopuksi hyvin kiitettävästi, veikkaisin moikkausprosentin olevan 95% tienoilla.

11.11.2008 0:00

Ek1 kirjoitti:
RMK kirjoitti:
Ek1 kirjoitti:Jos 125cbr:lle käsi nouse niin enpä ihmette. Ei kovin kaukana monkeysta. Paitsi, että eräs ajamani monkey oli nopempi kuin nämä uudet cbr:t.

Säälittävän ja liikuttavan rajoilla tämä kommentti.

Oletko todella sitä mieltä? Osuu siis aika tavalla samaan kastiin tuon 125CBR:n kanssa eikö?


Elähä nyt ek1 kovin mollaa sitä, separi on mitä on, eikä muuks muutu. Mut riippuu toi moikkaaminen täysin paikasta ja vauhdista. Jos rajotusten mukaa poletaa nii sit moikataa.

11.11.2008 7:58

bi0lan kirjoitti:
markketo kirjoitti:Kevarikuskit yleensä nostaa lavan ensin, jos tuntevat motoristien joukkoon kuuluvan. Kaikille moikanneille tulee kuitenkin moikattua takaisin. :)

Kyllä minulle ainakin morotetaan lähes aina ensin, vaikka piikkinen löytyy. Itse moikkaan myös kaikkia, lukuunottamatta _EGO_ kustomeja, joilta oon kuullu heruvan vaan keskisormea takaisin. Street fighterit on toinen ryhmä jota en moikkaa ensin, vaikka harvemmin niihin törmäänkään. Enduroidenkin kohdalla odotan usein että toinen tekee aloitteen ellei selvästi huomaa ettei kyse ole moposta.

Mutta kyllä ainakin turun seudulla tervehditään loppujen lopuksi hyvin kiitettävästi, veikkaisin moikkausprosentin olevan 95% tienoilla.


Haha, oot kuullut että tuloo keskisormea niin jätät moikkaamatta? Ootko enää tosissasikaan? :D

11.11.2008 8:04

ne on NE ilkeät custommiehet!

11.11.2008 8:09

Tume34 kirjoitti:Haha, oot kuullut että tuloo keskisormea niin jätät moikkaamatta? Ootko enää tosissasikaan? :D

Oon mä, kaverin kyydissä näin tapahtunukin pari kertaa :) Olis varmaan pitäny kirjottaa tohon.

Ärsyttää muutenki niiden egoisa olemus..

11.11.2008 10:16

bi0lan kirjoitti:
Tume34 kirjoitti:Haha, oot kuullut että tuloo keskisormea niin jätät moikkaamatta? Ootko enää tosissasikaan? :D

Oon mä, kaverin kyydissä näin tapahtunukin pari kertaa :) Olis varmaan pitäny kirjottaa tohon.

Ärsyttää muutenki niiden egoisa olemus..


Ei helkkari :D. Vai että egoisa olemus? Millä lailla egoisa? Täähän menee hupaisammaksi jatkuvasti.

Vai että ihan ärsyttää egoisa olemus.... :D.

11.11.2008 16:43

Juu kyllä, en ole kyllä ainoa joka näin ajattelee. No mutta kaikkihan eivät ajattele samalla tavalla. Siis ovat sillälailla ''leuhkoja'' etteivät he nyt millekkään muoviluodeille kättään heilauta!

Mitä nyt aikaisempaakin topiccia luki piikkipuolelta joka oli nimellä ''moikkaatko' tai ''moikkaatteko'', joka on näemmä poistettu vähän aikaa sitten kun olisin lainausta hakenut niin käytettiin kyllä aivan samoja sanoja, ja kannatustakin sai.

Ois ihan jees sitten saada selitys sille että ne huivi + aurinkolasit + sotilaskypärä kustomit eivät moikkaa muille kuin samanlaisille tai näyttävät kesoa?

11.11.2008 17:45

Tarkotti varmaan HD miähiä, eikä pelkästään customkuskeja. Kyllä sitä aina säikähtää, kun joku sellanen karvasempi tapaus morjestaa takasin. :D

11.11.2008 18:21

Juu anteeks väärinkäsitys!

11.11.2008 19:11

Jos hän nyt meinas, että jos on aiempaa tietoa, että tietyt kuskit(tunnistettavissa ajokamoista ja pyörästä) eivät moikkaile/ näyttelevät keskaria, niin turhahan heille sitten on itsekkään mitään elettä tehdä?

11.11.2008 21:44

AAte kirjoitti:Jos hän nyt meinas, että jos on aiempaa tietoa, että tietyt kuskit(tunnistettavissa ajokamoista ja pyörästä) eivät moikkaile/ näyttelevät keskaria, niin turhahan heille sitten on itsekkään mitään elettä tehdä?


bi0lan kirjoitti:..itse moikkaan myös kaikkia, lukuunottamatta _EGO_ kustomeja, joilta oon kuullu heruvan vaan keskisormea takaisin. Street fighterit on toinen ryhmä jota en moikkaa ensin, vaikka harvemmin niihin törmäänkään. Enduroidenkin kohdalla odotan usein että toinen tekee aloitteen ellei selvästi huomaa ettei kyse ole moposta.
:o