Ajoreitit, ajokokemukset, tapahtumat yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

16.6.2009 11:12

Temu- kirjoitti:
tytn kirjoitti:Morjestan, riippumatta pyörästä (en sentäs mopoja tai piikkikuskeja). Kiva tapa motoristien kesken.

Ollaan sitä nyt niin kovana kun saatu iso pyörä alle? Näitäkö ne vanhat kunnon motoristit haukkuu kun sanovat etteivät osaa piikeille nostaa edes kättä?

E. laitappa kuvia siitä sun moottoripyörien moottoripyörästä jolla ajelee niin ei kehtaa pienemmillee nostaa kättä.

Haha, miks ihmeessä piikille ei voi morjestaa, moottoripyörähän sekin on. Ite pyrin morjestaan aina kun tulee moottoripyörä vastaan. Nuoret nakupyöräkuskit harvoin morjestaa takas, mutta kun kättä nostaa kunnolla nii alkaa nekin morjestelee :D

16.6.2009 23:49

kylläpä taas piikkipoikia korventaa, jos jotakuta ei kiinnosta moikkailla... :lol:

16.6.2009 23:58

Piikkikuskit jakautuvat aikalailla kahtita. Ne mopoilijat jotka ajavat mihin kortti riittää ennen autoa ja sitten tämän harrastuksen syöpä, nuo tosi coolit jäbät jotka kokoontuvat ABCllä huudattelemassa uutta arrowiansa, (Kyllä muuten lähtee!) ajellaan jossain teepaidassa ja farkuissa, kilvet olevinaan keulittu nurin ettei niistä saa selkoa, usein valoista vilkuista tai peileistä tietoakaan, ja ylipäänsä ajellaan kuin aivokuolleet r*nkkarit. Keulikoot sillalta alas mun puolesta. Nämä ovat niitä tulevia BMW teinejä joista saa lukea iltalehdissä :lol:

Sitten on vielä ne muutamat asialliset kaverit useinmiten tunnistaa asiallisista ajovehkeistä ja menopelin lookista, niitä tervehtii mielellään. Tuon aikaisemman ryhmän kanssa "yhteen kuuluminen" olisi senverta noloa että ei kiitos :eek:

17.6.2009 15:40

Habatsut kirjoitti:Piikkikuskit jakautuvat aikalailla kahtita. Ne mopoilijat jotka ajavat mihin kortti riittää ennen autoa ja sitten tämän harrastuksen syöpä, nuo tosi coolit jäbät jotka kokoontuvat ABCllä huudattelemassa uutta arrowiansa, (Kyllä muuten lähtee!) ajellaan jossain teepaidassa ja farkuissa, kilvet olevinaan keulittu nurin ettei niistä saa selkoa, usein valoista vilkuista tai peileistä tietoakaan, ja ylipäänsä ajellaan kuin aivokuolleet r*nkkarit. Keulikoot sillalta alas mun puolesta. Nämä ovat niitä tulevia BMW teinejä joista saa lukea iltalehdissä :lol:

Sitten on vielä ne muutamat asialliset kaverit useinmiten tunnistaa asiallisista ajovehkeistä ja menopelin lookista, niitä tervehtii mielellään. Tuon aikaisemman ryhmän kanssa "yhteen kuuluminen" olisi senverta noloa että ei kiitos :eek:

No ihan kuin näitä edellä mainittuja ei löytyisi ihan iso kokoisten pyörienkin parista?

22.6.2009 22:02

Tulee morjenstettua kaikille jos kerkiää huomata :D. Joku käveliäkin tais olla motoristi kun moikkas jossain korvessa. Varmaan suurin osa ei edes huomaa, että kyseessä on piikki Shadow.

23.6.2009 16:12

itte huomannu tässä että joillakin ei ylpeys kestä morjestaa.. ja sama pätee niitä paikallis kokoontujia, ei edes päivää sanota takaisin, saa vain ylpeän katseen takaisin.. outo tapa minusta :s

vaikka ajankin kyykyllä, niin silti morjenstan kaikille joille pystyy..ajoipa sitten kyykyllä tai customilla..yleensäkään moottoripyörällä, koska tämähän on mukava harrastus/elämän tapa.

enkä kritisoi,loukkaa tällä ketään. tämähän olen itse huomannut.. jokainen elää omalla tavallaan. lämminä kesää kaikille, ja morjestellaan kun ajellaan ;)

24.6.2009 21:43

Aina olen lapa ojossa jos on mopoa isompi pyörä kyseessä, eli piikkinen kelpaa hyvinkin. mopopojille moikkaan kyllä takaisin jos ensin lapaa nostavat.

24.6.2009 22:16

Ite tervehdin kaikkia paitsi mopoja ja customeita. Turhaa harrikoita morjestaa ku niillä ei ego kestä morjestaa takasin. Viime kauden ja tämän kauden alussa vielä morjestin customeille, mutta ehkä 1/20 morjesti takasin.

25.6.2009 8:46

Messico kirjoitti:Ite tervehdin kaikkia paitsi mopoja ja customeita. Turhaa harrikoita morjestaa ku niillä ei ego kestä morjestaa takasin. Viime kauden ja tämän kauden alussa vielä morjestin customeille, mutta ehkä 1/20 morjesti takasin.

Miks ei customeille voi morjestaa, minä ainaki morjestan, mutta oon huomannu että motoristit ei yleensä morjesta enska/smoto kevareille kun luuleevat mopoks, minä kyllä pyrin heillekin morjestaan. Ainoo vaan että noi fighteri kuskit ei KOSKAAN morjesta takas vaikka menis kui lapa pystyssä vastaan.

25.6.2009 12:44

Moikkaan kaikille mopoa isommille 2-pyöräsille aina kun kerkeää.. Välillä menee perä niin luisussa tms. ettei oikeen oo aikaa morjestella :s

25.6.2009 23:33

Ekaa kertaa tänään piikkisellä tuli ajettua ja kyllä lapanen nousi aika useasti. Kyllä hymy nousee aina kypärän sisällä kun custom miehetki tassua nosti hih :)

25.6.2009 23:57

Habatsut kirjoitti:Piikkikuskit jakautuvat aikalailla kahtita. Ne mopoilijat jotka ajavat mihin kortti riittää ennen autoa ja sitten tämän harrastuksen syöpä, nuo tosi coolit jäbät jotka kokoontuvat ABCllä huudattelemassa uutta arrowiansa, (Kyllä muuten lähtee!) ajellaan jossain teepaidassa ja farkuissa, kilvet olevinaan keulittu nurin ettei niistä saa selkoa, usein valoista vilkuista tai peileistä tietoakaan, ja ylipäänsä ajellaan kuin aivokuolleet r*nkkarit. Keulikoot sillalta alas mun puolesta. Nämä ovat niitä tulevia BMW teinejä joista saa lukea iltalehdissä :lol:

Sitten on vielä ne muutamat asialliset kaverit useinmiten tunnistaa asiallisista ajovehkeistä ja menopelin lookista
, niitä tervehtii mielellään. Tuon aikaisemman ryhmän kanssa "yhteen kuuluminen" olisi senverta noloa että ei kiitos :eek:

johtuneeko sitten tuosta kun päällä aina berikin nahkatakki ja pyörä siistissä kuosissa,kun tulee toisetkin lapa pystyssä vastaan :roll: Ei se käden nosto suuri uhraus ole ja ymmärrän hyvin jos ei nouse käsillähän voi olla muutakin hommaa? :) Aika turha täällä itkeä jos ei joku ole moikannut takaisin ja se on niin pieni osa pyöräiliöistä ainakin täällä päin ;) Tänään 1. ainoa pyörä ei tervehtinyt ja sekin oli 2. tiällä honkaluodon sillan kohdalla vastaan tullut piikkinen yzf-r jonka kuskilla hirveä muna asento auto-jonon edellä :lol:

26.6.2009 0:01

*EemeLi* kirjoitti:
Messico kirjoitti:Ite tervehdin kaikkia paitsi mopoja ja customeita. Turhaa harrikoita morjestaa ku niillä ei ego kestä morjestaa takasin. Viime kauden ja tämän kauden alussa vielä morjestin customeille, mutta ehkä 1/20 morjesti takasin.

Miks ei customeille voi morjestaa, minä ainaki morjestan, mutta oon huomannu että motoristit ei yleensä morjesta enska/smoto kevareille kun luuleevat mopoks, minä kyllä pyrin heillekin morjestaan. Ainoo vaan että noi fighteri kuskit ei KOSKAAN morjesta takas vaikka menis kui lapa pystyssä vastaan.

Väärin jollain vihreellä fighterillä porissa pyörinyt kerkesi nostamaan käden ennen minua 8o

26.6.2009 0:33

huikka kirjoitti:Tänään 1. ainoa pyörä ei tervehtinyt ja sekin oli 2. tiällä honkaluodon sillan kohdalla vastaan tullut piikkinen yzf-r jonka kuskilla hirveä muna asento auto-jonon edellä :lol:

Olis varmaan moikannu, mutta aerodynamiikka ei antanu myöten? :D

26.6.2009 10:15

hondakuzki kirjoitti:
huikka kirjoitti:Tänään 1. ainoa pyörä ei tervehtinyt ja sekin oli 2. tiällä honkaluodon sillan kohdalla vastaan tullut piikkinen yzf-r jonka kuskilla hirveä muna asento auto-jonon edellä :lol:

Olis varmaan moikannu, mutta aerodynamiikka ei antanu myöten? :D

Voi olla,oliskohan huiput tippunut 10km/h? :D