Ajoreitit, ajokokemukset, tapahtumat yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

10.6.2009 23:31

Yleensä tulee morjensteltua vain piikeille ja siitä isommille pyörille, mutta eilen piti kyllä moikata, kun vastaan tuli vanhempi mies Pappatunturilla avokypärä päässä, nahkarotsi päällä ja kaulaliina hulmuten. Ja iloisesti hän takaisinkin moikkasi. Ei se pyörä, vaan se asenne ;)

10.6.2009 23:58

oonko mää ainut jolle ktm kuskit ei morjensta? Kaikki muut yleensä morjenstavat mutta vielä kertaakaan ei ole yksikään ktm kuski morjenstanut takaisin :nolo: Vai eikö ne vaan kehtaa customille morjenstella?

11.6.2009 1:13

duracel kirjoitti:kun mä vaihdoin kyykystä enska piikkiin niin ei kyl enää kauheen moni morottele tai näin ainakin tääl Turun suunnal. Vähän harmittaa toi ku siit tulee aina jotenki niin hyvä fiilis ku joku morottaa kauniina kesäpäivänä :P mut ehkä toi husse tunnistetaan liikaa sit mopon näköseks?


Ton ongelman oon kans huomannut. Mopoista on tehty liikaa piikkien näköisiä nii ei niitä aina vaan erota.
Tänäänkin tuli yks piikkinen enska vastaan, joka ajoi oikeassa reunassa, joten en morottanut kun oletin sen olevan mopo.

Noi käsi kyljellä ajelevat (useimmiten kyykkykuskit) eivät koskaan moikkaa edes takaisin. Leijoja? :)

Itse pyrin morottaa kaikille ''genrestä'' huolimatta- Varsinkin reilu kädennosto saa hymyn nousemaan korviin.

11.6.2009 11:34

Tänään nostin lapasta isommalle pyörälle piikin ajotunnilla, mutta luuli varmaan mopoksi.

12.6.2009 14:35

Winegum kirjoitti:
JP_89 kirjoitti:Sori nyt tää OT mutta mikä ihmeen juju siinä on että ajetaan toinen käsi kyljellä, mää en oo tätä juttua koskaan tajunnut :eek:
Pidemmillä matkoilla se voi olla käden lepuuttamista. Kaupunki-/ym. pyörittelyssä se on pelkkää leijumista.

Kyl mä ainakin kaupunkialueella tykkään ajotunneilla nojata kättä kylkeen/jalkaan, paljon mukavemman tuntusta hurutella yhdellä kädellä ku molemmilla käsillä tiukasti tankoo puristaen :P

12.6.2009 14:53

T-Doggy kirjoitti:
duracel kirjoitti:kun mä vaihdoin kyykystä enska piikkiin niin ei kyl enää kauheen moni morottele tai näin ainakin tääl Turun suunnal. Vähän harmittaa toi ku siit tulee aina jotenki niin hyvä fiilis ku joku morottaa kauniina kesäpäivänä :P mut ehkä toi husse tunnistetaan liikaa sit mopon näköseks?


Ton ongelman oon kans huomannut. Mopoista on tehty liikaa piikkien näköisiä nii ei niitä aina vaan erota.
Tänäänkin tuli yks piikkinen enska vastaan, joka ajoi oikeassa reunassa, joten en morottanut kun oletin sen olevan mopo.

Noi käsi kyljellä ajelevat (useimmiten kyykkykuskit) eivät koskaan moikkaa edes takaisin. Leijoja? :)

Itse pyrin morottaa kaikille ''genrestä'' huolimatta- Varsinkin reilu kädennosto saa hymyn nousemaan korviin.


Itellä on kyykky, morjenstan kyllä kaikille jos vaan huomaan

12.6.2009 17:02

Ei se pyörä, vaan asenne.

14.6.2009 0:02

Morjestan, riippumatta pyörästä (en sentäs mopoja tai piikkikuskeja). Kiva tapa motoristien kesken.

-

14.6.2009 0:31

Tänään sai kyllä ajaa käsi ojossa :D Oli hieno päivä olla pyörällä liikkeellä ja niin oli vissii monen muunki mielestä. Samaa mieltä, että kiva motoristien tapa tuo morjestus!

14.6.2009 1:55

Tuntuu kyllä välillä että se käsi ei sieltä nouse jos ei ite morota ensin, en tiedä ajatellaanko nykyään sitten niin että kyykkykuskeja on turha morottaa? Ite kyllä morotan kaikenlaisten pyörien kuskit.

15.6.2009 0:34

Yamaha_Teba kirjoitti:Tänään sai kyllä ajaa käsi ojossa :D Oli hieno päivä olla pyörällä liikkeellä ja niin oli vissii monen muunki mielestä. Samaa mieltä, että kiva motoristien tapa tuo morjestus!


Piikkipuoli on tos alempana

15.6.2009 1:58

tytn kirjoitti:Morjestan, riippumatta pyörästä (en sentäs mopoja tai piikkikuskeja). Kiva tapa motoristien kesken.

Ollaan sitä nyt niin kovana kun saatu iso pyörä alle? Näitäkö ne vanhat kunnon motoristit haukkuu kun sanovat etteivät osaa piikeille nostaa edes kättä?

E. laitappa kuvia siitä sun moottoripyörien moottoripyörästä jolla ajelee niin ei kehtaa pienemmillee nostaa kättä.

15.6.2009 19:23

Itte nostelen lapaa suht harvoin (kyykkykuski!), mutta tää johtuu ihan siitä että niitä mopoja tulee vastaan ihan sairasta tahtia. Siin sais olla koko ajan lapa pystyssä, ja mullakin kun on kaasukäsi leikattu ja siellä ei veri kierrä 5min ajon jälkeen niin vähän v:mäistä ajella sillä tunnottomalla kädellä. Pyrin kyllä morjenstelemaan sitten nyökkäämällä mutta sitäkään ei kukaan yleensä huomaa ja mutton leimattu varmaan jo niin leijaksi mopopojaksi. :D

Mites motarilla? Ite en moikkaa ellei tuu sitten viereistä kaistaa vastaan tai jää taakse :lol:

15.6.2009 19:34

duracel kirjoitti:kun mä vaihdoin kyykystä enska piikkiin niin ei kyl enää kauheen moni morottele tai näin ainakin tääl Turun suunnal. Vähän harmittaa toi ku siit tulee aina jotenki niin hyvä fiilis ku joku morottaa kauniina kesäpäivänä :P mut ehkä toi husse tunnistetaan liikaa sit mopon näköseks?

taitaa munki pyörä olla mopon näkönen kun ei kaikki morottele :D
oon huomannu et jos ajan jonkun kaverin kyykyn perässä ja vastaan tulee toinen moottoripyörä, niin kaverille morotetaan ilosesti ja sitten käsi lasketaan kun tullaan mun kohalle :( aina kuitenkaa näin ei tapahdu ja kun tapahtuu nii pistää miettimään et ei kai tää nyt niin mopon näköne ole x)

ja tietenkin aina itse morotan piikeille ja isommille kun vaan pystyn.! joskus tulee mopokyykyillekkin moikattuu kun näyttää vähän piikeiltä

15.6.2009 21:20

Astrayed kirjoitti:
Avt0mat kirjoitti:Enpä oo ikinä tällaista ainakana nähnyt, kyllä se on se kuski aina joka morjestaa.


Kyllä mieki aina morjenstan vastaan tuleville motoristeille, kun isän kaa käydään Cebarilla ajelulla. Ja aina jos on toinenkin ajellu kaks päällä, niin kyllä se matkustajakin on moikannu.


Ohhoh, kiva tietää tällanenkin :D enpä olis kylläkään uskonu. Melkeenpä nakertaa, kun ei moottoripyörää erimielisyyksien takia tähän taloon tule, eikä kukaan oikeen näin pienikuutioiselle morjesta :|