Ajoreitit, ajokokemukset, tapahtumat yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Re: Tervehtiminen

31.5.2012 21:02

tsounas kirjoitti:
vaikka ajaisi oranssilla kuralla 8)


:lol: :lol:

Asenne kohdillaan!


No nyt ei tarvii morotella sitäkään vähää kun alle vaihtui oranssi kurapyörä, kukaan ei enään nosta lapasta kun tulee vastaan, ei vaikka ite tekisi aloitteen :lol: :lol:

Re: Tervehtiminen

31.5.2012 21:28

nadiz kirjoitti:
pennywise] kirjoitti:Ainoo vaan ettäkun true motoristit kuulee sen 2 tahdin äänen ne kattoo ekana "kevari" ei auta vaikka ajais 300cc pyörällä :D

Eikös kevarikin kuitenkin ole jo myös moottoripyörä?


Ei, se on kevytmoottoripyörä.

Re: Tervehtiminen

31.5.2012 22:39

pennywise] kirjoitti:
nadiz kirjoitti:
pennywise] kirjoitti:Ainoo vaan ettäkun true motoristit kuulee sen 2 tahdin äänen ne kattoo ekana "kevari" ei auta vaikka ajais 300cc pyörällä :D

Eikös kevarikin kuitenkin ole jo myös moottoripyörä?


Ei, se on kevytmoottoripyörä.

Turhaa pilkunviilausta. :D Itse ainakin lasken kevarinkin jo kuuluvan moottoripyöräksi, joten yritän sitte morotellakkin vähän väliä. Tosin itse olenkin vielä piikkikuski, että voi sekin jonkinverran vaikuttaa omaan mielipiteeseen.

Re: Tervehtiminen

1.6.2012 12:52

kyllä mullekkin moroteltiin silloin piikki-iässä aina takaisin, pl. karvanaamaiset harrikkakuskit jotka eivät varmaan morottele edes toisilleen. Ja ei mullakaan niin isoa piikkiä ollut että sitä isommaksi olisi luullut, kawa ar125, suiza rg gamma ja jne. Ja itsekkin kyllä morotan edelleenkin piikeillä, osa morottaa takaisin osa ei. Kai riippuu vähän kuinka moni tuntee itsensä motoristiksi ja kuinka monelle piikki on vain pakollinen välivaihe autoon.

Re: Tervehtiminen

1.6.2012 18:08

Mopollekkin jotkut morottaa, taino, yllättävänkin moni. Varmaan isommaksi luuleevat.. En vaan ite kehtaa morottaa takaisin, halua löytyisi, mutta ei vaan mopolla kehtaa. Isompaa päristintä kun vaan alle saa, niin sitten kyllä lentopallomailaa nostelen. Ite otan ton mopoilun enempi harrastuksena, mutta kyllä siitä vaan jotenkin puuttuu se fiilis, omassa päässä kai se vika sitten on, mutta mopo nyt vaan on mopo..

Re: Tervehtiminen

2.6.2012 0:59

Gogge kirjoitti:Mopollekkin jotkut morottaa, taino, yllättävänkin moni. Varmaan isommaksi luuleevat.. En vaan ite kehtaa morottaa takaisin, halua löytyisi, mutta ei vaan mopolla kehtaa. Isompaa päristintä kun vaan alle saa, niin sitten kyllä lentopallomailaa nostelen. Ite otan ton mopoilun enempi harrastuksena, mutta kyllä siitä vaan jotenkin puuttuu se fiilis, omassa päässä kai se vika sitten on, mutta mopo nyt vaan on mopo..


Jos mopollekkin se hanska nousee, niin rohkeesti vaan kättä irti tangosta.. Hienoo ku muutki "true" motoristit morjestaa!!!

Re: Tervehtiminen

2.6.2012 9:39

Täälläpäin ei vissiin kevarikuskit oikeen tajua morotella takaisin, saati sitten omasta aloitteestaan. Itse kyllä morjestelin kun piikillä ajelin, mutta kyseinen tapa ei ilmeisesti ole paikallisten piikkikuskien tietoisuudessa, sääli.

Ja joku tuolla parjasi "parrakkaita harrikkamiehiä" morottamattomuudesta, niin mun kokemusten perusteella nämä jantterit ovat juuri niitä, jotka eniten morottelevat, jopa kun ajoin smoto piikillä. Välillä vähän huvittaakin kun Harrikkapojat morjestaa käsi melkeen mun kaistalle asti ojennettuna :)

Täälläpäin taas suurten matkapyörien omistajat eivät niinkään innostu morottelemaan, tiedä sitten miksi. Toki en mitään laajaa tutkimustyötä ole tehnyt, ehkä mulle vaan sattuu tulemaan vastaan kaikki ne "moottoripyörä_on_vain_kulkuneuvo"-kuskit.

Re: Tervehtiminen

2.6.2012 18:27

Aina tulee hanskaa takasin heiluteltua, mutta alotetta en tee piikkilää sillä se on vaan piikki!

Re: Tervehtiminen

2.6.2012 22:11

Täällä päin todella harvoin harrikkatytöt morottelee.. Ja muutenkin nykyään tosi harvoin kukaan morottelee kun detsillä ajelee, varrella morotteli kaikki paitsi harrikkatytsyt :D

Re: Tervehtiminen

4.6.2012 23:39

Täällä kyllä hyvin morottelee kaikki toisilleen, ihan kaikki piikkikuskit ei hoksaa mutta eipä se pyörä kaikille ole yhtä suuri asia kuin truu motoristille. Itse en jaksa morotella kaupunkialueella omasta aloitteesta, enkä aina toisenkaan aloitteesta. Maantiellä se on mukavampaa ja siellä onkin tekemisen meininkiä, toisin kuin nakkikioskia kiertäessä.

Re: Tervehtiminen

10.6.2012 1:25

Kun viime kesän lopulla aloin piikillä ajelemaan nii alko motoristit moikkailla ja siit tulee aina jees fiilis :) Moikkaan aina takasin jos joku moikkaa mut ite en moikkaile omatoimisesti, vois kyllä alkaa iteki moikkailemaan vaikka piikillä ajanki vielä ;)

Skootterilla ku ajoin ni ei vissii kertaakaan moikattu :(

Re: Tervehtiminen

10.6.2012 12:03

Itse en tohdi päästää sarvista irti joten en tervehdi ketään.

Re: Tervehtiminen

10.6.2012 23:19

Voihan sitä päätäkin vähän nyökätä. Ja ihan hyvin sen yhden käden siitä stongasta uskaltaa irti päästää, jos paha paikka niin sitten jättää väliin tai nyökkää vähän.

Re: Tervehtiminen

10.6.2012 23:33

Ei ehkä kannattaisi ottaa ihan kaikkea mitä netissä lukee tosissaan...

Re: Tervehtiminen

11.6.2012 7:31

Ja Gogge voisi kokeilla pysymistä siellä pari gategoriaa alempana eli mopoilemassa, siirrytään tänne sitten kun persuuksien alla on enemmän kuutioita ;)