Ajoreitit, ajokokemukset, tapahtumat yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

17.1.2005 10:39

joka sää on ajosää!! :)

18.1.2005 22:44

http://photobucket.com/albums/v606/p_su ... 3_2331.jpg

asiallista hommaa oli näin lähettiryhmän johtajanakin. :)

19.1.2005 0:48

Vois tietysti laittaa omaltaki kurssilta noita kuvia tässä kunhan kerkee. :)

22.1.2005 21:11

voin suositella.varmaan toisiks löysin homma kirjurin jälkeen,ite suoritin säkylässä kurssin.

22.1.2005 21:29

tpi57 kirjoitti:voin suositella.varmaan toisiks löysin homma kirjurin jälkeen,ite suoritin säkylässä kurssin.


serkku sano, et tykistössä ois viel helpomapaa;) . mut tähän hommaan ei kuulemani mukaan tarttee mitään erityis osaamista?

26.1.2005 15:50

Kuinka vaikee tohon hommaan on päästä ? Aattelin vaan ku parin vuoden päästä pitäs mennä inttii ja tää kiinnostais ku tykkään muutenki ajella enduroa.

26.1.2005 16:43

Saattais kiinnostaa muakin, 2 vuoden päästä inttiin vasta menossa. Onkohan kotkan lähistöllä mahdollisuutta tohon mp-lähettikoulutukseen?

26.1.2005 17:46

Kutsunnoissa kun multa kysyttiin harrastuksia ja sanoin harrastukseksi motocross, niin nehän sano ihan suoraan mulle, että sä menet mopolähetiksi. Säkylään siis ens vuoden tammikuussa.

26.1.2005 21:36

heh, rauhan aikana halutuin "virka", ja sodan aikana varmasti pelätyin.

27.1.2005 13:41

Kotkan lähelläkö? Karjalan Prikaati Vekaranjärvellä (Valkeala, Kouvolasta n. 40 km).

27.1.2005 13:50

MXer kirjoitti:Kutsunnoissa kun multa kysyttiin harrastuksia ja sanoin harrastukseksi motocross, niin nehän sano ihan suoraan mulle, että sä menet mopolähetiksi. Säkylään siis ens vuoden tammikuussa.


ei kannata noihin kutsunnoissa tapahtuviin lupauksiin ihan sokeasti luottaa... :(

27.1.2005 16:16

njuu ei tietenkään, mutta samapa tuo mulle loppupeleissä onkin..

29.1.2005 10:32

Juhe S kirjoitti:heh, rauhan aikana halutuin "virka", ja sodan aikana varmasti pelätyin.


Ei tst-lähetti vielä niin paha ole kuin tiedustelulähetti. Sotatilanteessa ennustettu elinikä oli joitain minuutteja :D

29.1.2005 13:19

p_super* kirjoitti:
Juhe S kirjoitti:heh, rauhan aikana halutuin "virka", ja sodan aikana varmasti pelätyin.


Ei tst-lähetti vielä niin paha ole kuin tiedustelulähetti. Sotatilanteessa ennustettu elinikä oli joitain minuutteja :D


no, serkulle sanottiin, että heidän tehtävänä on parinsa kanssa ajaa päin vihollislinjoja, ja "löytää" viholliset. sitten kun toinen tippuu, toinen kääntyy ympäri, ja lähtee tiedoittamaan asiasta..... noin kärjistettynä:D

29.1.2005 14:14

Juhe S kirjoitti:
p_super* kirjoitti:
Juhe S kirjoitti:heh, rauhan aikana halutuin "virka", ja sodan aikana varmasti pelätyin.


Ei tst-lähetti vielä niin paha ole kuin tiedustelulähetti. Sotatilanteessa ennustettu elinikä oli joitain minuutteja :D


no, serkulle sanottiin, että heidän tehtävänä on parinsa kanssa ajaa päin vihollislinjoja, ja "löytää" viholliset. sitten kun toinen tippuu, toinen kääntyy ympäri, ja lähtee tiedoittamaan asiasta..... noin kärjistettynä:D


Toi on just tiedustelulähetin hommaa :D

tst-lähetti ajaa tukikohtien/pataljoonien/komppanioiden väliä edestakaisin ja vie viestiä. Esim. minä ja mun alaiset oltiin pataljoonan komentopaikalla 24/7 valmiudessa jos pitää lähtee jotain viestiä viemään. Tai jos komentaja siirtyy, 1 lähetti ajaa kopan perässä.