20.5.2008 11:15
31.5.2008 1:03
31.5.2008 8:29
rambous kirjoitti:onks siin jotain perää et täytyy olla harrastanut motocrossia tai enduroa et pääsee mp-lähetiks .
1.6.2008 8:25
3.6.2008 10:25
3.6.2008 10:34
Francisco kirjoitti:Kuulin kaverilta ettei lähettikoulutuksee pääse jos on ylinopeussakko(ja) alla.. onko asia tosiaan näin kun kuulostaa perin kummalliselt..?
3.6.2008 19:54
5.6.2008 8:46
Wyzyy kirjoitti:Miten käytännössä tuonne hakeminen toimii. Itsellä suuntana parola mutta haku kaavasta ei ota selkoa kun erillistä kohtaa lähetti koulutukselle ei löydy. Jos joku voisi selventää niin pistäsin paperit menemään
Ja onko jolla kulla kokemusta parolan lähetti koulutuksesta??
5.6.2008 18:17
5.6.2008 19:15
23.6.2008 13:32
Pande kirjoitti:Meidän lähetti porukassa vekaralla oli minä ja yks toinen ketkä oli tosissaan ajanut crossia/enduroa. Pari rällännyt pellolla rossilla ja melkeinpä kaikki muut vaan ajanut katupiikeillä. Näin siis noin 20 lähetin porukasta.
Että kyllä pääsee vaikka ei ole kunnon enduro/crossi kokemusta. Suosittelen kyllä hakemaan lähetiksi, pelasti mun intin ihan täysin
Koulutuspääliköt kutsu mua prätkähiireksi tai crossipääliköksiOli mukava kisata kouluttajien kanssa siellä
Viikon päästä kertaamaan kiila-08 harjoitukseen. Täytyy mennä käskemään intin kotareita pitkästä aikaa
23.6.2008 14:44
23.6.2008 15:41
KimBlex kirjoitti:Pande kirjoitti:Meidän lähetti porukassa vekaralla oli minä ja yks toinen ketkä oli tosissaan ajanut crossia/enduroa. Pari rällännyt pellolla rossilla ja melkeinpä kaikki muut vaan ajanut katupiikeillä. Näin siis noin 20 lähetin porukasta.
Että kyllä pääsee vaikka ei ole kunnon enduro/crossi kokemusta. Suosittelen kyllä hakemaan lähetiksi, pelasti mun intin ihan täysin
Koulutuspääliköt kutsu mua prätkähiireksi tai crossipääliköksiOli mukava kisata kouluttajien kanssa siellä
Viikon päästä kertaamaan kiila-08 harjoitukseen. Täytyy mennä käskemään intin kotareita pitkästä aikaa
millos olit pyöräkurssilla? itse olen erää 1/06, ja pyöräkurssin kävin alikkina kesällä -06.. kiilassa kävin myös kertaamassaettet olis samalla kurssilla ollut
24.6.2008 13:18
Tervetuloa vaanLutikka^ kirjoitti:Onkos Kajaanissa lähettikoulutusta? Kovasti kiinnostais nuo hommat ja parin viikon päästä olis lähtöTosiaan vasta paikanpäällä voi alkaa ilmaisemaan kiinnostusta hommaa kohtaan? Tsäänssit olis päästä koulutukseen vaikka en oo ikinä kummemmin crossia/enduroa ajanu? Mitä kavereitten pyörillä joskus montulla möyriny menemään..
24.6.2008 13:34
Pande kirjoitti:KimBlex kirjoitti:Pande kirjoitti:Meidän lähetti porukassa vekaralla oli minä ja yks toinen ketkä oli tosissaan ajanut crossia/enduroa. Pari rällännyt pellolla rossilla ja melkeinpä kaikki muut vaan ajanut katupiikeillä. Näin siis noin 20 lähetin porukasta.
millos olit pyöräkurssilla? itse olen erää 1/06, ja pyöräkurssin kävin alikkina kesällä -06.. kiilassa kävin myös kertaamassaettet olis samalla kurssilla ollut
Itse olin 2/04 ja kiilassa olin kertaamassa. Eli olin se ainut viestimies lähetti