27.8.2007 1:31
Oon panssari-ilmantorjunta patteris eli psit. toivotaan et pääset, täytyy sanoo et oli yhtä hymyä se jälkee koko loppu päivä ku se kerrottiin .Tappokone kirjoitti:yamaha r6 kirjoitti:meitsi pääs parolaan mp lähetiks ny saa nähä minkälaista hommaa tulee oleen.
Missäs komppaniassa olet? Ite tosiaan SPOLK:ssa ja huimat kaks paikkaa löytyy mp-läheteille. Tiistaina selviää pääsenkö siihen. Ottaa aika rankasti päähän jos en, koska sen takia jätin menemättä AUK:iin.
29.8.2007 11:37
1.9.2007 12:05
yamaha r6 kirjoitti:Oon panssari-ilmantorjunta patteris eli psit. toivotaan et pääset, täytyy sanoo et oli yhtä hymyä se jälkee koko loppu päivä ku se kerrottiin .Tappokone kirjoitti:yamaha r6 kirjoitti:meitsi pääs parolaan mp lähetiks ny saa nähä minkälaista hommaa tulee oleen.
Missäs komppaniassa olet? Ite tosiaan SPOLK:ssa ja huimat kaks paikkaa löytyy mp-läheteille. Tiistaina selviää pääsenkö siihen. Ottaa aika rankasti päähän jos en, koska sen takia jätin menemättä AUK:iin.
1.9.2007 22:40
Mulle sanottiin kans et pitää pysyä terveenä tai jos tuut kipeeks et mee vemppaa ellei sua kanneta sinne. Mulle sanottii et se on 3.9-22.9 se kurssi ja pitää olla klo 9 autokomppania ees.Tappokone kirjoitti:yamaha r6 kirjoitti:Oon panssari-ilmantorjunta patteris eli psit. toivotaan et pääset, täytyy sanoo et oli yhtä hymyä se jälkee koko loppu päivä ku se kerrottiin .Tappokone kirjoitti:yamaha r6 kirjoitti:meitsi pääs parolaan mp lähetiks ny saa nähä minkälaista hommaa tulee oleen.
No pääsinhän minä siihen hommaan. Kurssi 3.9-28.9 eli neljä viikkoa :O. Se aika pitäis pysyä terveenä tai lentää kuulemma kurssilta melko hätäseen. Nooh panadolia naamaan jos siltä tuntuu
6.9.2007 13:59
6.9.2007 17:20
-pRoXI- kirjoitti:mites se on tarviiko tähän hommaan A kortin vai ajattaako ne sen siellä?
6.9.2007 18:24
7.9.2007 14:53
Snage kirjoitti:Mitenköhän pahasti vaikuttaa se, että kortti on hyllyllä vielä määrittelemättömän ajan, luultavasti kevääseen
7.9.2007 15:35
9.9.2007 18:34
16.9.2007 15:43
Jökke kirjoitti:-pRoXI- kirjoitti:mites se on tarviiko tähän hommaan A kortin vai ajattaako ne sen siellä?
Tarvii olla kortti valmiina.
Täällä kun on ollut puhetta, että ei ne tarkasta kutsunnoissa mistään onko saanut liikennesakkoja, niin faktana ja tänään koettuna voin sanoa että kyllä ne näkee ne tiedot koneelta heti.
vittuperkelesaatana 99.999999% todennäköisyydellä 362vrk. tiedossa.
16.9.2007 15:47
Santahaminassa ainakin tarvii.Tappokone kirjoitti:Jökke kirjoitti:-pRoXI- kirjoitti:mites se on tarviiko tähän hommaan A kortin vai ajattaako ne sen siellä?
Täällä kun on ollut puhetta, että ei ne tarkasta kutsunnoissa mistään onko saanut liikennesakkoja, niin faktana ja tänään koettuna voin sanoa että kyllä ne näkee ne tiedot koneelta heti.
vittuperkelesaatana 99.999999% todennäköisyydellä 362vrk. tiedossa.
Itseasiassa ainakaan Parolassa ei olisi tarvinut olla korttia valmiina.
22.9.2007 20:58
Tappokone kirjoitti:Jökke kirjoitti:-pRoXI- kirjoitti:mites se on tarviiko tähän hommaan A kortin vai ajattaako ne sen siellä?
vittuperkelesaatana 99.999999% todennäköisyydellä 362vrk. tiedossa. :S
Itseasiassa ainakaan Parolassa ei olisi tarvinut olla korttia valmiina.
1.10.2007 13:21
3.10.2007 21:32
jäi huonosti edellisen sivun viimeseks viestiks. Mut kertokaa viisaampina?Mikaeli kirjoitti:mhäh? Sanooko ne vai siel pääseekö ajeleen. Mulle kerrottiin vaa, et se katotaa sit kajaanis montako ne kouluttaa ja moro, seuraava! Eli toisinsanoen tuol kutsunnois ei saanu avattua edes suuta ku ne puhu päälle ja heitti ulos.