Rallye-nokka. Halusin pyörään enemmän luonnetta, ettei ois niin traktorimainen ajaa ja tällähän sitä tuli! Ehkä vähän huipputehokin nousi, en tiedä. Keula nousee kaasulla edelleen, mutta kaasu pitää painaa korkeammilla kierroksilla. Tosin se aiheuttaa sen, että kierrokset loppuu nopeammin kesken, jos kulmaa ei ole tarpeeksi
Rallye-nokalla soundi muuttui hiukan matalemmaksi ja tehoalue siirtyi korkeammille kierroksille, eipä oikein muuta eroa.
Pistin kans 175 pääsuuttimen, ja enää ei pauku niin älyttömän paljon joka kerta, kun höllään kaasua. Tais käydä laihalla.
Samalla vaihdettiin myös nokan laakerit ja imu keinuvipu. Enää ei kolise niin paljoa toi yläpää. Muuten kolisee kyllä edelleen.. taitaa olla kottaraiselle normaalia.
Muille vinkkinä, että kannattaa vaihtaa aina ne circlipit (en tiedä suomenkielistä nimeä), joilla lukitaan laakerit ja muut paikoilleen. Jouduin avaamaan kannen uudestaan, koska ne ei pysynyt enää paikoillaan toista kertaa, eikä konetta saatu enää käyntiin, koska nokka-akselin auto-deco siirtyi millin vasemmalle, jonka takia pakoventtiilit oli koko ajan hiukan auki.