Moro! selailin tuossa viimeviikolla nettimotoa ja löytyi vähäajettu kohtuu uusi projekti aihio, joten työauto käyntiin ja hakemaan pyörä uudelle omistajalle. Mopo aikuisen enduroharrastelijan käytöstä joten mitään jonnevirityksiä ei tarvinnut ruveta korjailemaan. Hyvällä pidolla ollut ja tuntejakin mittariin ajeltu vaivaiset 172H. Itse olen mopon kolmas omistaja eli katkeamaton omistajahistoria tiedossa luovutuskirjoineen, sekä tyyppikilpi, Ensimmäisen omistajan vakuutusasioiden perään soiteltu eli vakuutustodistus myös siis tulonpäällä. Mopossa valmiiksi vilkut, etuvalo sekä takavalo joten suuremmilta sähkötöiltä vältyttiin.
Tarkkaa suunnitelmaa tällä "projektilla" ei ole, mutta jotain on mielessä ja lukkoon lyötyä.
- Supermoto vanteet oransseilla navoilla ja mustilla kehillä, kaupanteko yksistä käynnissä.
- Uusi katesarja (on) ?pimpstarin? tarrasarjalla.
- Oransseja yksityiskohtia.
- siistimpää äänevaimenninta vakion halonmittasen tilalle.
- Pakoputken kiillotus paisarista sekä lämpökäärettä alkukäyrälle
- Takahäkki kiillotettu vaikkei se sieltä juuri näykkään.
- Virtalukon asennus aloitettu.
Niinkin lyhyt lista tuli näin aluksi mutta hommat etenee ja suunnitelmat muuttuu. Tähän mennessä pyörä purettu katteiltaan että saadaan moottorin ja rungon täydellinen puhdistus tehtyä.
Jotain hifistely osia on tullut tilattua motokeitaalta kuten Ktm oma musta pieni pehmuste farbar tangolle, supermotolokasuoja, ja oranssit tangonpäädyt.
24MXltä lähti tulemaan tuppeja 3kpl, oranssia bensaletkua ja tankinkorin letku elaksoidulla nupilla
, ilmansuodattimia tarjouspakkaus sekä uudet takajarrupalat.
Nyt kun odotellaan kaikkia tarvittavia papereita kilvittämiseen niin jännitetään yhdessä sitten veropäätöstä minkälainen lasku sieltä tulee
Mutta voin tehdä sitten oman postauksen tähän kilvitykseen liittyen kun saan kilvet tuohon omaan mopoon.
Tulevaisuudessa siis tarkoitus tänne päivitellä mitä on tullut tehtyä mopolle ja tarkoitus olisi tehdä kohtuullisen nopeasti mopo valmiiksi kun kevät pian jo pitkällä
Kuvat otettu puhelimella mutta katsotaan jaksetaanko panostaa kuviin enemmän. Seuraavissa postauksissa luultavasti on ennemmän kuvamateriaalia kunhan saadaan oikeasti jotain kunnolla aikaan.
Tähän loppuun kysymys että onko ongelmia laittaa piikkisen kotarin vanteet kolmisatkuun? Onko leveyksillä merkistystä näissä?
PS. saattaa olla sekavaa luettavaa, ensimmäinen topic postaus koskaan mutta näillä mennään. seuraavaan kertaan!
Viimeksi muokannut Alahuhtasd päivämäärä 2.4.2017 18:27, muokattu yhteensä 1 kerran