Terve taas mototin väki, pitkän jahkailun jäkeen päätin kirjotella tästäkin jotain tarinaa, tuli siis kesän lopulla hommattua ensi kesää varten A2 kortille sopiva pärrä ja pienestä valikoimasta johtuen osui silmään FZR joka sitten tulikin haettua. Tehoahan papereissa 25kw ja alkuperäis tehoa noin 68.
Lyhyesti: Pyörästä jonkinnäkönen perus pirkkafighteri pitäisi tehdä ja kone remontoida. Tyyppivikana 2 vaihde ei pysy päällä kaasua kovemmin annettaessa:) Jammu toimi reilu viikon oston jälkeen hyvin kunnes bensan loppumisen ja sliparin vaihton yhteydessä se kuoli kokonaan jonka jälkeen yskinyt vain startatessa, tulpat olen vaihtanu. Tiedä sitten missä vika, tästä alkaakin täysin tuntematon seikkailu 4t moottorien maailmaan josta yritän Yamaha kirjan ja youtube videoiden avula selvitä.
Pyörään tullu nyt hommattua Koson mittaristo, Laser GP slipari,fättikset, koko tiivistesarja koneeseen ja 2 vaihteen ratas myös löytyy. Tänään aloitin purkamisen ja illalla (nyt) siinävaiheessa että työkalut loppuu kesken kun pitäisi startin kytkin pulttipyssyillä availla. Pytyt/männät/venttiilit näytti kaikinpuolin hyvälle (ottaen huomioon kilometrit). Pytyille voisi tosin pari kierrosta näyttä hoonia kun ehkä lasittuman näköistä parissa kohtaa. Myös ehkä YZF osia lainata koneeseen että saisi vähän vuosien varrella kadonneita heppoja takaisin. Keväällä tarkotus käydä sitten penkissä ihan säädättämässä. Tämä siis teoriasssa, jos tämä ensi talveen mennessä valmistuisi
17" vanne muunnos varmaan myös edessä jos aika antaa periksi:) Vakiona kun 18" vanne takana.
Pahoittelen jos sekavaa tekstiä ja kirjotusvirheitä kun unta vailla hieman
Siitä vielä vähän kuvaa ja jonkinlainen luonnos minkälainen olisi tarkotus tulla. Välistä jäi pari kuvaa pois kun heilahti sen verta, mutta viimeisen kuvaan jäätiin:)
Viimeksi muokannut KUISKUIS päivämäärä 7.2.2014 2:07, muokattu yhteensä 3 kertaa