Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
16.10.2013 15:41
http://www.motot.net/galleria/albumi24055/tämmönen peli josta tarkotus tehdä enemmän fighter tyyylinen kuvaa tulee kuhan edistyy. Jos jollain myydä maskia ,perää ym nii saa laittaa yv
väännöntuojana tässä pyörässä on mc expressin valmistama täydellinen turbosarja (hintaa n.3000e uutena) välitykset on reilusti pitennetty entinen omistaja ajanu kuulemma 5 vaihteella 295 tutkaan mailinajoissa ja tarkotus varmaan lyhentää vielä välejä nii keulii sitten vielä isommillakin vaihteilla , rattaat ja ketjut on 1000cc suzukista että kestää ,kytkin on myös vahvistettu tuplajousilla.
Ahtoja nyt n. 0,7b ja tehoja pitäs olla n. 165-170hp takarenkaalta,
kokeiltu myös 1,2b ahoilla(n.200hp) mutta ei kuulemma kauaa kestäny ku hajos yks mäntä eli männät on heikkolenkki kestäs nostaa varmaan 0,9b mutta riittäny hyvin nykysetkin ahistukset
Viimeksi muokannut julpero päivämäärä 14.4.2014 9:31, muokattu yhteensä 4 kertaa
19.10.2013 19:52
ohan se vähä jännän näköne mutta ei oo vielä valmis
23.10.2013 15:22
En muista törmänneeni täällä aikaisemmin turbovehkeeseen
mistä moiseen innostus?
23.10.2013 15:32
Ei kai noin pikkusella muuten kehtais ajaakkaan
Sama herra hajotti viime talvena yhen deeärrän, johon soviteltiin puhallinta, mutta sitä ei sillä saatu toimimaan. Noi mcsexpressin sarjat on kuuleman mukaan hyvälaatuisia, mutteivät kuitenkaan mitään ihan ilmaisia! Komeella tekniikalla kuitenkin, vaihdettiinko sisuksiin paremmat männät samalla ku moottoririkon tuhoja korjattiin?
24.10.2013 19:24
siinä dr oli kaasari täynnä likaa eikä toiminnu sen takia sillon ku oli turbo kiinni.
sitten otin pois turpo rojut ja puhistin kaasarin nii alko pelaamaan ois varmaan saanu ihan toimivan pelin ku ois saanu öljynkierron tehokkaammaks ku sillä 0,1b öljynpaineella ei paljoo turpoö voijeltu
ai mistä tuli innostus ??
http://www.youtube.com/watch?v=oLQaHyS1YRcvakijo männät löytyy pytyistä , ja käytettty rvs lisävoitelu ainetta ( tehty se käsittely pari kertaa että kestää ajaa vaikka ilman öljynpainetta )
31.10.2013 3:05
Ei oo kyllä yhelläkään 600 ajettu Suomessa 295 lentokentällä tiettävästi, eli päästä keksittyjä juttuja. Mittariin ja kadulla varmaan.
31.10.2013 17:11
luulis että 170hp takapyörä tehoilla pitäs mennä gps oikeeta nopeuttakin
??
2.11.2013 1:17
147rwhp@0,6bar, sinä puhuit kun sen ostit. Ja että 0,4-0,6 paineita käytetty. Ei se riitä, jos 750 sraddi kulkee huippua ehkä 260kmh(maililla 250 voisi mennä) ja siinä on yli 115hp renkaalta. Ja nuokin sillonkun kuski osaa hyvässä paketissa ajaa ja nahkoilla.
Käy ajamassa kentällä niin ei tarvihe spekuloida.
2.11.2013 13:48
joo taisin kyllä väärin sanoa siis ei ihan 170hp ookkaan nuilla paineilla pitäs vielä nostaa johonki 0,9b , hyvähä se ois tämmösellä fighter suzukilla ajaa 300 saattas tulla hyvät ilma lennot
15.11.2013 21:32
pitäs kaasuttimen kohokammoiden tiivisteet saaha jostain vai pittääkö silikonit välliin lyyä ku vuotaa
15.11.2013 23:41
Ei pidä. Tai pitää hetken, ja sit vuotaa.
Hommaa vaan suosiolla ne uudet tiivarit.
Samalla kun niitä aukoo, uudet neulaventtiilit jne...
E-baysta löytää järkevään hintaan.
16.11.2013 18:59
mutta ei tuohon tarvii ku tiivisteet muuten pelaa hyvin ja korjaussarja taitaa olla n. 25-30e kpl että huhuh mitenkä ois jos ottas kohokammion kannesta pois tavaraa vähän niin samalla se tiiviste uppois paremmin kaasuttimen pohjaa vasten silloin pienenee kohokammion tilavuus mutta järellä aateltuna ei pitäs olla vaikutusta
16.11.2013 23:21
Tota...
Tollaset patentit jättäsin tekemättä.
Iha oikeesti, ny on väärä paikka säästää.
Sitä o-rengasmatskua saa myös metritavarana, jos haluaa askarrella.
Mutta kannattaako?
Vähä seikkailet e-bayssa tai muualla, ohan noita paikkoja jotka myy mopon osia tuola euroopassa.
CMSL.nl tai partsonline tms...
Tai käyt ihan suzuki-tiskiltä kysymässä niitä tiivisteitä.
Ei ne ny niin paljoo maksa.
Mitäs luulet niiden kansien maksavan?
Mut jos sää haluat nykertää ne kannet vituix, niin siitä vaan.
Mut homman vois tehä myös kunnolla, ilman p*llupatentteja. Helpottaa jatkossa.